Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на отоплителното радиаторче на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на отоплителното радиаторче на Браво

    Освен всичко описано в темата за смяната има ли други неща които трябва да знам , и лигена в който ще се изтече антифриза къде се слага , в краката на десностоящия или на мястото на разглобените кори...... ?

    #2
    Здравей!.Изчиташ всичко по темата за смяна на отоплителното радиаторче и няма да имаш проблем със смяната.Легенчето го слагаш откъм тръбите, които влизат в радиаторчето.Съветвам те да си постеляш и някакъв по-голям найлон, защото няма как да не изпуснеш малко антифриз, когато откачиш тръбите от радиаторчето.Гледай съда, в който ще събираш антифриза да е поне 2л.Аз се изтарикатих с кутия от сладолед-1л и добре че имаше човек покрай мен да ми изсипва кутията, докато аз запушвах тръбите с пръсти.Цялата операция при мен отне около час и половина, ма с доста мотане и без бързане.Да не забравиш, когато свалиш старото радиаторче да избършеш с парцал хубаво мястото, където е било радиаторчето, защото при мен беше доста мокро и това ако го оставиш после ще мирише....Операцията с наливането на антифриза и обезвъздушаването също е някъде по търсачката.В общи линии доста са се постарали колегите, щом аз успях сам, значи е ясно описано.Успех!

    Коментар


      #3
      Колега дали ще мога да те помоля , да ми дадеш линк към темата за наливането на антифриза и обезвъдушаването , защото нещо не я намирам

      Коментар


        #4
        Колега, процедурата за наливането на антифриза и обезвъздушаването не е в конкретна тема.Ако се разровиш по търсачката за смяна на антифриз, смяна на радиатор, все ще ти изскочи нещо.Оттам може да видиш какво правят колегите.В общия случай за отоплителното радиаторче е същото.След като си приключил всичко по монтажа отвиваш врътката на кранчето, което е на маркуча, който влиза към купето( гледаш да не го счупиш, че е пластмасово.Ако неще да се отвие, го напръскай с малко ВД и изчакай.При мен се разви лесно, но по форума колегите масово ги чупят.).После наливаш антифриза и следиш кога течността ще почне да излиза през отвора на врътката.Щом почне да се показва течност оттам, го затваряш.Палиш и чакаш да поработи малко, ако се налага доливаш по малко.Съветвам те да следиш и какво е положението вътре при радиаторчето, дали си стегнал всичко както трябва.Понаглеждай дали няма сълзене, виж дали се загряват тръбите.Аз не съм имал проблеми, дано и при теб мине леко.

        Коментар


          #5
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0%E2%E0%ED%E5Това е за пробките за обезвъздушаване и дейсвията за източвне и пълнене на антифриз при различните двигатели.
          Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

          Коментар


            #6
            Сега проверявах и моето радиаторче и се оказа, че и то тече, и то върху централата на еърбеците.Като свалях пластмасовите кори обаче счупи рапидните винтчета. Някой да знае от къде мога да си намеря такива?
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              колега, ако намериш изобщо тия щипки пиши.Аз счупих 2. Ходих в "Аутомания", обаче там нямаше такива.

              Коментар


                #8
                curko написа:
                колега, ако намериш изобщо тия щипки пиши.Аз счупих 2. Ходих в "Аутомания", обаче там нямаше такива.
                Аз ще мисля за някаква алтернатива ня тях, ако не успея да намеря. И без това са тъпо измислени.Я кажи според тебе дали ще е удачно да покрия централата на еърбеците с найлон, докато отстраня проблема
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  A аз да питам някой сменял ли е на мареа? Че и на мен ми предстои операцията, а не ми изглежда еднакво с бравото
                  Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                  Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                  FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                  Powered by Total & Fobos LPG

                  Коментар


                    #10
                    MadHead написа:
                    A аз да питам някой сменял ли е на мареа? Че и на мен ми предстои операцията, а не ми изглежда еднакво с бравото
                    Аз сменях на моята малко след като я купих.Ползвах тази тема , мисля че всичко е едно към едно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10138 защото благодарение на нея още вечерта разглобих всичко за 1 час и на другия ден извадих старото и монтирах новото радиаторче.Щипките наистина са смотани, заменихги с обикновенни и даже държат по-здраво.Единствено мен ме затрудни откачането на тръбите, трябва наистина сила и изваждането на самото радиаторче.Пластмасовия капак който скрива радиаторчето се смъква максимално надоло(огъва се аз не успях да го счупя, държи се на 3 рапидки.Не е сложно за този който го е правил, на мен също ми беше трудно но нее невъзможна смяната му :P Успехедит: за се измъкне капака на жабката се откача буксата на осветлението
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      [quote="Geraka"]
                      curko написа:
                      колега, ако намериш изобщо тия щипки пиши.Аз счупих 2. Ходих в "Аутомания", обаче там нямаше такива.
                      Аз ще мисля за някаква алтернатива ня тях, ако не успея да намеря. И без това са тъпо измислени.Я кажи според тебе дали ще е удачно да покрия централата на еърбеците с найлон, докато отстраня проблема [/quoteКолега, даже бих те посъветвал да я свалиш, докато отстраниш проблема.Е с едно на ум, че нямаш еърбег.Мойта централа си имаше доволно количество антифриз вътре, сега й нея търся....

                      Коментар


                        #12
                        ...

                        Добре дошъл и на мене в темата за смяна на радиаторче за парното От доста време като включа отоплението, се усещаше една "приятна" миризма на мърша в купето. Четох тук и стигнах до извода, че прокапва антифриз някъде от отоплението, но все имаше по-важни задачи за решаване и така и не направих нищо. И така тази сутрин, насред цялото задръстване по "Опълченска" в София на път към Александровска болница, реших да си включа топлото. Резултат - голяма локва антифриз пред дясната седалка и неумолим път нагоре на стрелката за температурата. Със сочна псувня и констатацията "най-после ме предаде пущината" спрях топлото, отбих в първата удобна пряка и се заех да закърпя положението. Попих локвата с чаршафа на кучето (жената пак ще трещи като пробит ауспух), налях наличния резервен 1л антифриз и още едно кило вода. Добрах се благополучно до болницата. Проблема сега е, че нямам парно, а след ден-два ще трябва да прибирам майка ми и баща ми след операция в Плевен. Ако някой може да каже читав сервиз в София, който не дере кожи, ще съм благодарен, защото тук нямам време и условия за самостоятелно провеждане на операцията. В краен случай вярното Поло на жена ми пак ще трябва да влезе в употреба.
                        Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
                        Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          Смених радиатора в един сервиз в "Хаджи Димитър" - до "Радиал" близо до мелницата... Майстора искаше да сваля цялото табло, но аз го убедих, че става само със сваляне на жабката. И един час след това цъкаше с език и разправяше как не можел да повярва, че "италианеца ще направи нещо да се сменя толкова лесно". Така да се каже - благодарение на форума научих един майстор на майсторлък
                          Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
                          Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

                          Коментар

                          Working...
                          X