Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    а може и водна помпа да е
    Сакън, пепел ти на устата!
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Yavor написа:
      pakumba написа:
      а може и водна помпа да е
      Сакън, пепел ти на устата!
      Ако е водна помпа ще загрява доста охладителната течност дори ще кипи.Първо достигни оптимална температура на охладителната течност.Остави отворена само една духалка на таблото и набутай в нея един термометър който мери до 100 градуса.Наблюдавай резултата.Температурата трябва да достигне според мен поне до около 70 градуса.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Yavor написа:
        pakumba написа:
        а може и водна помпа да е
        Сакън, пепел ти на устата!
        Ако е водна помпа ще загрява доста охладителната течност дори ще кипи.Първо достигни оптимална температура на охладителната течност.Остави отворена само една духалка на таблото и набутай в нея един термометър който мери до 100 градуса.Наблюдавай резултата.Температурата трябва да достигне според мен поне до около 70 градуса.
        не е задължително да загрява. може да загрява само на празен ход, но да не се е усетил. според мен температурата на духалката трябва да е повече от 70 гр- може да потърсите в ланча ворума колегата БО е правил измервания- интересното е, че температурата по стрелка и темп на духалката нямат разлика повече от 1-2 градуса.... т.е. коолата е загряла на 90, духа 89 примерно ...
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          На 100% е радиатора. При мен беше същата работа, грее горе долу добре но на ниските и под 1300об/м няма топло. Смених радиатора и сега нямам проблем с топлото. Отворих го за да видя колко е запушен и се оказа, че само две от тръбите функционират.тръбите отгоре изглеждат чисти защото съм опитвал да ги отпуша.

          Коментар


            #20
            Здравейте, прочетох мненията Ви, но мисля че проблема е доста по прост, просто системата не е обезвъздушена по правилата. Обикновенно проблема се търси или се свързва с последния ремонт (в случая смяната на антифриза и последвалото обезвъздушаване). Не съм на ясно къде се намира радиатора на парното на Брава, но обикновенно е най-високата точка, и ако има въздух в системата там бяга. Мисля че имаше тема във форума за обезвъздушаването на системата. Но ако наистина е обезвъздушена най-веротната причина е във радиаторчето.
            Tipo 1.6 1993

            Коментар

            Working...
            X