Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слабо парно на Брава

    Абе колеги,някой сблъсквал ли се е със следния проблем:Термостата ми е идеален, колата загрява бързо а парнотоми е слабо. Тази сутрин даже на загряла кола на ниски обороти бъздуха от духалките изстива много - като изфорсирам се затопля ама не така много както преди. Системата е промивана съвсем скоро - преди месец като слагах новия антифриз. Обезвъздушена е системата - тази сутрин пак я проверих за всеки случай. Течове няма.Единствено ми идва на ум запушено радиаторче, ама от какво....Колата винаги е карана с хубав антифриз - в момента даже течността е бистра.Освен следобяд като се постопли и ми се седи навън пак ще я обезвъздуша за всеки случай.А такова хубаво парно е имала винаги колата - като дигнеше 60 градуса и духаше топло. Ако остане така - как ще се размразявам зимата, направо се плаша.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    колега я си виш филтъра на купето или както казват поленовия филтър
    Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

    Коментар


      #3
      като прави промивката, остави ли колата дълго време без да напълниш системата отново?Когато си разглобявах радиаторчето, вътре в самите тръбички имаше едини пръчки такива навити целите, за да циркулира водата по бавно. Няколко от тях бяха целите в едно такова като кал. Данеби да е засъхнало като си я източил и сега да запушва част от тръбичките
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        Не е стояла без вода системата.Филтър купе нямам, колата е без климатик.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Явка,пипни тръбите на парното дали са горещи.Ако са горещи,насочи се към радиаторчето.Явно има някакво запушване по него.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            То ако има запушване, тръбите също няма да са много топли.Ако са топли а горещо в купето няма, явно е проблем в някоя от клапите.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Днес по обяд сякаш нормално си духаше топло, ама и навън се беше стоплило.От клапите нямам проблем - без клима съм и си е ръчна - а и въздушна струя си имам доволно.Май ще планирам промивка на радиаторче без сваляне - закачам му един маркуч от ВиК на входа и един на изхода на земата да не пръска и като го надуя в двете посоки с налягане или ще се изчисти, или ще се пукне, мамка му
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Е при това положение вероятността от клапите намалява доста.Аз бих насипал препарат за почистване, нещо такова.Ако не ти се рискува с цялата система ( а си е риск определено ), след като ще разкачаш радиаторчето пробвай да го напълниш с този препарат само него.Съмнява ме да има голям ефект само със струя вода.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Yavor написа:
                  Филтър купе нямам, колата е без климатик.
                  възможен проблемзацапано радиаторче отвън - слаб топлообмен
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Понеже не разбрах дали имаш газова и ако ти е монтирана скоро. Ако е вързана паралено да ти прави голям байпас на радиаторчето и от там да ти идва по малко топлото. Повечето ги връзват последователно на парното и на моята за да намаля дебита през изпарителя съм заврял една гайка в маркуча към него. И другото което ми съм имал на моята като я взех от задната страна на радиятора беще пълна с разни листенца. Изчистих ги с една стара прахосмукачка като ги издухах по обратния път. И сега даже се замислям на отвора където се слага поленов филтър да не сложа някаква ситна мрежа поне.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #11
                      lov написа:
                      ...Ако е вързана паралено да ти прави голям байпас на радиаторчето и от там да ти идва по малко топлото. ...
                      Това ако го видя, не ми се иска да си представям какво овикване по адрес на газаджията ще стане Вярно, че от тах всичко може да се очаква ама чак пък толкоз....
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        Присъединявам се към мнението на Sev, не е за пропускане!

                        Коментар


                          #13
                          Esper написа:
                          lov написа:
                          ...Ако е вързана паралено да ти прави голям байпас на радиаторчето и от там да ти идва по малко топлото. ...
                          Това ако го видя, не ми се иска да си представям какво овикване по адрес на газаджията ще стане Вярно, че от тах всичко може да се очаква ама чак пък толкоз....
                          Последователно е вързан изпарителя - върти първо през парното и после през него. Проверявал съм го.Ще се чисти радиаторчето явно.Макар че снощи си духаше топло.Имам чувството че всичко е субективно - колата дига 90 градуса на стрелак ама не ми духа достатъчно топло. След още 4-5 минути си духа добре - снощо я наблюдавах.Или просто на мен ми е студено още - не съм свикнал с тези температури. Все още си ходя по риза с коженото яке
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            E примен не е от газаджии правено така. Правих си едни експерименти с едни измислени изпарители. А и другия маркуч цлед катастрофа беше цепнат на удобо място. Иначе и аз се присъединявам на мнението че от газаджии всичко може да се очаква.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #15
                              а може и водна помпа да е
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X