Понеже не намерих тема, която ми върши работа пускам нова. Лятото ми казаха, че радиатора ми сълзи, сложих добавка, но сега вече шурти като хидрант. Та решил съм да си купя нов радиатор и да си го сменя сам, пък к’вото ще да става(понеже не ми се дават пари по разни кожодери - а пък и да знам занапред). Та може ли някакви препоръки какво трябва да направя преди и след смяната. Как да тествам дали всичко съм направил като хората без да има последици. Някакви съвети за да си спестя евентуални главоболия? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна воден радиатор - Браво 1.6
Collapse
X
-
Отваряш капачката на разширителния съд и махаш скобите на маркучите. Първо махаш долния маркуч за да източиш антифриза. Може и да махнеш пробката на блока защото така или иначе ще източиш половината антифриз, ако е стар го подмени направо с нов! Разкчаш буксата на датчика, там перки работи квото има. Незнам дали на бравото може да излезе отзад, може и да се наложи да махнеш предната броня! Сигурно и заборник имаш който ще пречи да се извади отзад. От стария радиатор трябва да си вземеш датчика за перката! Този от който си свалил буксата! След ка сложиш новия радиатор по обратния ред и закачиш буксата и маркучите има би трябвало да има пробка на радиатора, която се отвива и се налива антифриз докато не започне да тече от пробката! Това се прави с цел обезвъздушаване! Това са нещата за които се сещам на първо време!Действай защото зимата чука на вратата! Успех!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
свалят въздухосборника отгоре, развиваш 3те болта, които държат перката з арадиотра, откачаш й буксата и изваждаш цялата тази просотия. след това имаш няколко гадни болтчета, неудобни, отгоре отдолу отстрани се вреш и ги развиваш. ако нямаш малка тресчотка 1/4 и камъчета от рода на 5-6-7-8 трудно ще стане. махаш и скобите от големите маркучи, никви пробки не развивай по блока, че в такъв филм може да се вкараш, дето ще си проклинаш дните. не се маха никаква броня. сваляш стария, преместваш на новия датчика и резистора за първата степен и по обратния ред и тва е. внимавай какъв радитор вземаш, чче има модели..... така и така си разглобил промии този на климатика ако имаш де, с един маркуч. и после слагай масатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:преместваш на новия датчика и резистора за първата степен и по обратния ред и тва е. внимавай какъв радитор вземаш, чче има модели..... така и така си разглобил промии този на климатика ако имаш де, с един маркуч. и после слагай масатаБраво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
еми то затва нямаш 1 степен, юото нямаш клима. ще имаш много повече място да бърникаш и в този случай дори и болтчетата няма д ате мъчат предполагам, защото мен ме мъчиха тези, дето се захващат двата радиатора заедно, просто дефаултно предположих, че имаш клима. само датчика трябва да изместиш, като внимавай с уплътнението му. аз си взех най-евтиния радитор ава май беше, мина 1 год и проблеми нямам засега никаквиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Оригинален радиатор 2 ръка според мен е 10 пъти по-добре от чисто нов ! Отделно и по-евтината цена.Погледни и постовете от тук надолу,може нещо да бъде полезно :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467240#467240
Коментар
-
ogi28b написа:Оригинален радиатор 2 ръка според мен е 10 пъти по-добре от чисто нов ! Отделно и по-евтината цена.Погледни и постовете от тук надолу,може нещо да бъде полезно :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467240#467240Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ами предполагам, че са идентични- става дума за тръбичките на самия радитор, които тръбички във всеки си край имат по една гумичка- така "влизат" в обема на радиатора отстрани. точно там е мястото, откъдето протичат нашите. не съм виждал друга марка коли да са измислили такова решение /което не значи, че няма/- при всички останали тръбичката в двата си края просто е излята като едно цяло с общия обем на радитора и там не протича. а при нас с тези гумички- изпичат се, нацепват се и няма как да не протече. прави ми впечатление, че на около 10 год /става дума за оригиналния/ се сменят радиаторите- и на парното и водния. този на парното е същото решение...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Нещо ми се закучи работата - първо са ми продали радиатора за климатик май, нямам идея, но не е за моята кола. Както и да е ще го сменя. Обаче сега не мога да разбера - разширителното тяло ( не знам дали така се казвам, ама става въпрос за това където се слага антифириза) се намира точно отдясно на радиатора (като застанеш с лице към двигателя). Сега не мога да разбера - това нещо може ли да се свали и да се се сложи на новия или новия радиатор трябва да си върви с това тяло? Гледах в мануала на за Фиат Брава/Браво, но там като гледам казанчето за антифриза е на съвсем различно място и не ми върши работа.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
Добре защо дори и в епер казанчето за антифриза е на друго място? Нарисуван е там къде на мен ми е казанчето за течността за чистачките. Това Браво да не е уникално? Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22. Справкaта съм я правил по VIN.Edit: Май рабрах за какво иде реч. Мисля, че това е схемата на тия къде са с климатици. Сега погледнах на едно друго място (bg-avtoradiatori.com) и снимката си е с казанче от дясно за всички модели без клима.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар