Днес си свалих буксата от датчика за да тествам перката дали върти и дадох на късо 2 от 3те кабела, перката завъртя веднага НО ТЕЛЧЕТО с което дадох на късо ми жигоса пръстите веднага след завъртането на перката. Въпроса е дали това е нормално когато се прави този тест? Температурата беше светкавична и силна!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросче за перката на радиатора?
Collapse
X
-
Въпросче за перката на радиатора?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 абе колега ако си дал 2 от 3-те клеми на датчика и си улучил клемите на 1-ва степен е нормално понеже 1-ва степен на перката е вързана дирекно към акомулатора .... и при тая консумация на ток която има ... чудно само как не си се изпържил на въпросната Жичка която казваш ... теста се прави с парче мостов кабел 2.5квадрата с изолация .... а иначе е нормално да се жигоса ЖИЧКАТА относно 2-рата степен .... трябва колата да ти е на контакт за да я пробваш !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
-
ivan_dice написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 абе колега ако си дал 2 от 3-те клеми на датчика и си улучил клемите на 1-ва степен е нормално понеже 1-ва степен на перката е вързана дирекно към акомулатора .... и при тая консумация на ток която има ... чудно само как не си се изпържил на въпросната Жичка която казваш ... теста се прави с парче мостов кабел 2.5квадрата с изолация .... а иначе е нормално да се жигоса ЖИЧКАТА относно 2-рата степен .... трябва колата да ти е на контакт за да я пробваш !CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Само до резултата без контакт стигнах, че 3 пръста бяха жигосани и нямах възможност да си играя повечеCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
И аз оня ден си играх да гледам кога включва перката, защото като карам примерно 5-6км с около 80 и спра - температурата се качва до около 2-3мм над оптималното. Оставих колата на място да загрее да видя кога включва перката - включи на малко над 1мм над оптималното, това нормално ли е? И първата степен ли е това или втората? На колко градуса включва втората?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
ivan_dice написа:ами тогава повярвай .... ако не ти се вярва вземи един мултицет и мери .... аз сам минал по тоя път .... казвам го от опит не по догадкиBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
относно колегата spark има вероятност първа степен да не ти работи .... и да включва направо 2-ра .... провери си резистора който е в долния ъгъл на основара на перката дали не е дал фира ... а относно maskarata .... на HGT-то ми беше директно към акомулатора ... сега незнам коя година ти е колата и как е правено на твоята .... аз ти казвам че 1-ва степен на моята е вързана директно към акомулатор ... мерил сам го с мултицет и сам 100% сигурен !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар