Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за перката на радиатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросче за перката на радиатора?

    Днес си свалих буксата от датчика за да тествам перката дали върти и дадох на късо 2 от 3те кабела, перката завъртя веднага НО ТЕЛЧЕТО с което дадох на късо ми жигоса пръстите веднага след завъртането на перката. Въпроса е дали това е нормално когато се прави този тест? Температурата беше светкавична и силна!
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 абе колега ако си дал 2 от 3-те клеми на датчика и си улучил клемите на 1-ва степен е нормално понеже 1-ва степен на перката е вързана дирекно към акомулатора .... и при тая консумация на ток която има ... чудно само как не си се изпържил на въпросната Жичка която казваш ... теста се прави с парче мостов кабел 2.5квадрата с изолация .... а иначе е нормално да се жигоса ЖИЧКАТА относно 2-рата степен .... трябва колата да ти е на контакт за да я пробваш !
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      ivan_dice написа:
      Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 абе колега ако си дал 2 от 3-те клеми на датчика и си улучил клемите на 1-ва степен е нормално понеже 1-ва степен на перката е вързана дирекно към акомулатора .... и при тая консумация на ток която има ... чудно само как не си се изпържил на въпросната Жичка която казваш ... теста се прави с парче мостов кабел 2.5квадрата с изолация .... а иначе е нормално да се жигоса ЖИЧКАТА относно 2-рата степен .... трябва колата да ти е на контакт за да я пробваш !
      Мани, мани! Направо ми се взе тока и още ме боли жигосаното, но вече ще знам
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #4
        и в крайна сметка работят ли т и и 2-те степени на перката ?
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Само до резултата без контакт стигнах, че 3 пръста бяха жигосани и нямах възможност да си играя повече
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            #6
            Тънката жичка е като бушон. Хубаво, че направо не се е разпрашила в ръката ти, че разтопената мед........... мани, мани! Вентилатора на тръгване дърпа поне 25А.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              При мен датчика за перката се използва само като сигнален за релето и консумациата му е малка. Не ми се вярва захранването на перката да минава директно през датчика.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #8
                ами тогава повярвай .... ако не ти се вярва вземи един мултицет и мери .... аз сам минал по тоя път .... казвам го от опит не по догадки
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  И аз оня ден си играх да гледам кога включва перката, защото като карам примерно 5-6км с около 80 и спра - температурата се качва до около 2-3мм над оптималното. Оставих колата на място да загрее да видя кога включва перката - включи на малко над 1мм над оптималното, това нормално ли е? И първата степен ли е това или втората? На колко градуса включва втората?
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    ivan_dice написа:
                    ами тогава повярвай .... ако не ти се вярва вземи един мултицет и мери .... аз сам минал по тоя път .... казвам го от опит не по догадки
                    И аз съм минал по този път и затова ти казвам че след датчика има реле което включва перката. Датчика се използва само за сигнал към релето.
                    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                    Коментар


                      #11
                      относно колегата spark има вероятност първа степен да не ти работи .... и да включва направо 2-ра .... провери си резистора който е в долния ъгъл на основара на перката дали не е дал фира ... а относно maskarata .... на HGT-то ми беше директно към акомулатора ... сега незнам коя година ти е колата и как е правено на твоята .... аз ти казвам че 1-ва степен на моята е вързана директно към акомулатор ... мерил сам го с мултицет и сам 100% сигурен !
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X