Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газово отопление във фиата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пунтото 1.1 за две минути правеше баня вътре . Страшна жега!

    Коментар


      #17
      ls1 написа:
      Пунтото 1.1 за две минути правеше баня вътре . Страшна жега!
      Да ама си е малко не ефективно да въртиш двигателя само за да топли колата.Явно с горелката няма да е получи.Има ли някакви печки за анириз подобни на тези а Вебасто само че да е на газ и да е по евтина?Тези калориферчета на 12 волта не стават за нищо.Днес го мерих с хронометър - 4 -5 минути трябват на място да отлепи стрелката и да почне да духа топло, ама все пак е слабо.П.с. Кемпера още ли се продава?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        Такава горелка съм я виждал в действие. Жив пламък си е това, че и припламвания пуска, право ти казват колегите, не се вкарвай във филми.Продава се кемпера, че и с нова цена.

        Коментар


          #19
          ами колега направи си отопление на малкия кръг с помоща на подгревни всещи потарси из интернет. доста дизелови автомобили го имат заводско направени и е голяма глезотиика. топли за норматив!

          Коментар


            #20
            Esper написа:
            Ами фиат и изобщо италианските автомобили категорично не могат да изпъкнат със силно отопление.Дори и при напълно изправна система парното е сравнително слабо и бавно загряващо.Това за дизелови мотори (1,9TD) a в момента карам служебна бензинова дедра - същия чеп.За останалите ни служебни баничарки ( Фиорино ) пък не ща и да споменавам.Колегите мръзнат като кучета и задължително карат по двойки.Навигатора бърше и помага в гледането напред Абе който е карал Трабант - е, същото е!От Рено също нямам много добри наблюдения.Карал съм активно само Espace ( 2 различни ) и при него също не беше никак розово положението.На братовчеда мегана пак беше жалка картинка.Обаче при няколкото японски недоката, които съм карал нещата са съвършено ама коренно различни.Буквално е абсурд да пуснеш парно на максимум и в същото време да останеш в колата - адска работа, само катрана липсва!А за запотените стъкла на фичовците май се убеждавам, че в повечето случаи виновна е клапата за циркулация на въздуха в купето.Май не се потят тези, при които след счупване на механизма на клапата, същата остава отворена и парното вкарва въздух отвън.Счупи ли се в обратната позиция с въртене на въздуха в купето - обречен си :D А тя задължително се чупи - важно е в каква позиция ще запече Естествено може да бъде от течове на антифриз, мухлясали филтри и др но като цяло е виновна онази инженерна недомислица!Ама това с газта е пълно безумие, дано колегата се откаже от тази налудничава идея.
            не е съвсем така. предполагам, че отоплителната системана на всяка кола в завода отговаря на някакви стандарти колко градуса да дава на духалките. при мен също е абсурдно да се седи на макс парно, като е загряла естетвено. достатъчно е да отлепи стрелката от скалата, което по моит енеточни изчисления е около 50 градуса на водата, като сложиш малко загуби на Т по системата и духа хладко, но достатъчно да пречупи въздуха, само след още 1 мин вече е мога да си сваля якето, а като загрее до нормална Т колата карам на духалка 1 и температура под средното деление. за потенето си го имат всякакви коли, опел много се поти, онзи ден гледах нова корола изпотена яко... важното е духалката д асмигва. при мен 2 човека и едно куче в бравото, като вали навън духалката на 1 не смогва, карам поне на 2 и насочено само на прозореца отпред. затова лекооткрехвам страничния прозорец. признавам, че във влажно време и пълна кола дори се налага понякога д апускам и климатика, за да издуха влагата
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Абе каквато и да е колата, като се качите 2 човека с мокри якета и се запотява - даже и в S-класа съм го виждал това - просто е неизбежно.А за печката - колега зарежи тия глупости - ще направиш беля.Моята е в ред всичко, ама си трябват 3-4 минути докато духне топло. Забелязал съм че ако я запаля на място само за 1 минута - после по бурзо дига темепературата - и то осезаемо.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #22
                Yavor написа:
                Абе каквато и да е колата, като се качите 2 човека с мокри якета и се запотява - даже и в S-класа съм го виждал това - просто е неизбежно.
                Само и единствено във Фолксваген Фаетон е невъзможно запотяването. (Поне само са него съм виждал такъв тест - правен от Top Gear).Но и цифроманията е голяма там
                Браво 1.6 16v 1996
                Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                Коментар


                  #23
                  От изгарянето на пропан-бутана се отделя водна пара.Стъклата ще ти се препотят 100 пъти за 5 минути.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #24
                    Аз мислих едно кюмбе на въглища да монтирам в багажника. Колега... абсурдна е тази идея с газта... както по-горе са написали, като изгори кислорода ще стане интересно. Аз съм с JTD и на -7 -10 градуса, паля, давам врътката на Max Def и имам предно и странични чисти от лед стъкла до 2-3 мин. За същото време нагревателите отзад са се справили и с леда по задното.

                    Коментар


                      #25
                      Yavor написа:
                      Абе каквато и да е колата, като се качите 2 човека с мокри якета и се запотява - даже и в S-класа съм го виждал това - просто е неизбежно.
                      Зависи от S-класата - Ще ми се да го видя при W140, където всички стъкла са двойни.Тоест стъклопакет В цялата тема забелязах една съвсем разумна и нискобюджетна идея - тази с подгревните свещи на малкия кръг.Оги май я беше правил допълнително ако не се лъжа - има и доста обширна тема по въпроса накъде тук.Автономния отоплител (печка) също е много истинско решение за експресно подгряване но нито е нискобюджетно, нито е лесно за реализация и поддръжка.
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #26
                        Днес видях в един магазин за автоасесоари калориферче за кола с две степени едната на 150W другата на 300W. Две такива в колата може да свършат работа.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #27
                          На времето карах Регата и тя беше жива мъка, но свалих цялата конструкция на парното и се оказа че имаше конструктивна глупост, мислех да сложа радиатор от жигула, но се оказа че размерът им е същия само дето е с 1 см по-тънък. Гвоздея беше че от 17 см /доколкото си спомням толкова беше широко/ 8 см бяха запушени от пластмаса, такова бе гнездото където лягаше радиатора и така обтекаемостта на въздуха се намаля почти с 50%, аз просто изрязах тази пластмаса и корегирах пътя на въздушния поток който при тази конструкция имаше постоянен приток на студен въздух от средните дюзи на таблото. След тези интервенции просто се "родих", отоплението стана като при жигула. Та идеята ми е чко някой се задълбай до такава степен и в сегашните ни автомобили може да се натъкне на подобна конструкторска грешка, но до сега никой не е споделял за такава.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар

                          Working...
                          X