Днес ми попадна един мнogo подходящ панел за отопление на пропан бутан.Иска ми се зимата да да имам топло веднага, за да не стържа като шашав стъкла.Идеята ми е да захраня въпросното нещо от маркуча след изпарителя.Имам само 2 проблема-Как да закрепя нагревателя в купето така че да не се запали колата?-На втората снимка има едно като регулатор и пише налягане 50 милибара.Колко е налягането на изхода на изпарителя и ще има ли проблем да го вържа там?Има ли опасност тая печка да ми изгори всичкия кислород в купето на колата?Какво мислите за идеята струва ли се да се прави или е прекалено опасно?Пише че е 1.5 киловата и разход 115 грама на час- просто перфектно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газово отопление във фиата
Collapse
X
-
Газово отопление във фиата
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Колега ъпсуртPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Не трябва да го хващаш след изпарителя ами преди него. Слагаш го след клапана и трябва да си има и неговият регулатор. Това отдава много топлина и тапицерията на тавана ще се скапе. Едно време бакшишите така се грееха на стоянките, но те не ползваха бутилката на колата. Няма смисъл да се занимаваш с глупости при положение, че за две минути ако всичко ти е наред трябва да почне да има топло от парното.
Коментар
-
Това съм го виждал в такси.И понеже питаш за мнение, ще ти кажа, че дори колегите на бакшиша намираха идеята му за абсурдна.Но предполагам, че и човека беше леко странен - по едно време си беше монтирал на багажника и едно 5 елементно яги за да си гледа по-добре телевизия в колата Зарежи тая работа накратко казаноI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Не само че е опасно, но е и забранено!!! Не си и помисляй!Най-евтиния вариант е, както по-горе са те посъветвали, - духалка на 12 волта за автомобил -продават се такива на смешни цени.Другият, скъп вариант е, да си монтираш т.нар. "печка", която ще ти затопля охладителната течност и двигателя. Така хем няма да имаш "студен старт", хем и веднага ще ти духа топло в купето след запалване. Но пък си е сериозна инвестиция.
Коментар
-
С риск да се повторя ще кажа, че отвън като е -20*С и парното е читаво всеки един градус нагоре към 90-те се усеща. Не е нужно двигателя да е загрял за да ти е топло. На иаталинските автомобили не знам колко добре работи опцията за макс. духане на стъклата, но като тръгнат да се запотяват и я пусна и за две-три секунди изсъхват, значи и на студено трябва да се справя добре. Мисълта ми беше, че на реното ми като го запаля и докато отворя вратите на двора и предното стъкло започва да се размръзява, след като я изкарам на улицата и затворя вратите мога спокойно да пусна чистачките за да изчистят стъклото. Другата седмица ще съм с нов радиатор и ако е достатъчно студено ще видя какво е направил жабара спрямо фарнцузина. Масово обаче забелязвам по София фиати с изпотени стъкла, досега на всичките ми коли където са ми се потили стъклата причината е била кофти парно, след смяна на радиатора нямам такъв проблем.
Коментар
-
колега,това с газовото отопление е луда работа-ЗАБРАВИ-и както те съветват колегите оправи си парното а и дистанционно палене можеш да си монтираш(макар ,че и това не е съвсем елементарна работа но става)относно запотените прозорци най често проблема е в откачена клапа за циркулация на външен и вътрешен въздух(има много писано по тази тема в форума)смени си термостата ,едно радиаторче на парното ако ти е задръстено или тече и си готов,с тази газ е супер опасно.
Коментар
-
Ами фиат и изобщо италианските автомобили категорично не могат да изпъкнат със силно отопление.Дори и при напълно изправна система парното е сравнително слабо и бавно загряващо.Това за дизелови мотори (1,9TD) a в момента карам служебна бензинова дедра - същия чеп.За останалите ни служебни баничарки ( Фиорино ) пък не ща и да споменавам.Колегите мръзнат като кучета и задължително карат по двойки.Навигатора бърше и помага в гледането напред Абе който е карал Трабант - е, същото е!От Рено също нямам много добри наблюдения.Карал съм активно само Espace ( 2 различни ) и при него също не беше никак розово положението.На братовчеда мегана пак беше жалка картинка.Обаче при няколкото японски недоката, които съм карал нещата са съвършено ама коренно различни.Буквално е абсурд да пуснеш парно на максимум и в същото време да останеш в колата - адска работа, само катрана липсва!А за запотените стъкла на фичовците май се убеждавам, че в повечето случаи виновна е клапата за циркулация на въздуха в купето.Май не се потят тези, при които след счупване на механизма на клапата, същата остава отворена и парното вкарва въздух отвън.Счупи ли се в обратната позиция с въртене на въздуха в купето - обречен си :D А тя задължително се чупи - важно е в каква позиция ще запече Естествено може да бъде от течове на антифриз, мухлясали филтри и др но като цяло е виновна онази инженерна недомислица!Ама това с газта е пълно безумие, дано колегата се откаже от тази налудничава идея.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар