Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газово отопление във фиата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газово отопление във фиата

    Днес ми попадна един мнogo подходящ панел за отопление на пропан бутан.Иска ми се зимата да да имам топло веднага, за да не стържа като шашав стъкла.Идеята ми е да захраня въпросното нещо от маркуча след изпарителя.Имам само 2 проблема-Как да закрепя нагревателя в купето така че да не се запали колата?-На втората снимка има едно като регулатор и пише налягане 50 милибара.Колко е налягането на изхода на изпарителя и ще има ли проблем да го вържа там?Има ли опасност тая печка да ми изгори всичкия кислород в купето на колата?Какво мислите за идеята струва ли се да се прави или е прекалено опасно?Пише че е 1.5 киловата и разход 115 грама на час- просто перфектно.
    Прикачени файлове
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Аз не бих го направил никога това нещо в колата си. За ме не ми се вижда опасничко.
    Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
    Ex.Opel Astra

    Коментар


      #3
      има си духалки на 12 волта по 15 кинта са какво има да се занимаваш с тези чудесии...
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Това е абсурдна идея, става единствено за някой пътнически бус от типа уаз където няма тапицерия и по няма какво да се запали.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Колега ъпсурт
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 мн опасно бе колега

            Коментар


              #7
              Не трябва да го хващаш след изпарителя ами преди него. Слагаш го след клапана и трябва да си има и неговият регулатор. Това отдава много топлина и тапицерията на тавана ще се скапе. Едно време бакшишите така се грееха на стоянките, но те не ползваха бутилката на колата. Няма смисъл да се занимаваш с глупости при положение, че за две минути ако всичко ти е наред трябва да почне да има топло от парното.

              Коментар


                #8
                Това съм го виждал в такси.И понеже питаш за мнение, ще ти кажа, че дори колегите на бакшиша намираха идеята му за абсурдна.Но предполагам, че и човека беше леко странен - по едно време си беше монтирал на багажника и едно 5 елементно яги за да си гледа по-добре телевизия в колата Зарежи тая работа накратко казано
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Пo добре си инсталирай дистанционно запалване на колата и я пали през прозореца 5 минути преди да излезеш, хем ще е загряла, хем ще се е разтопила.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #10
                    Оправи си парното и си свиркай.Що ти трябват авантюри.
                    BRAVA TD100 ELX `98

                    Коментар


                      #11
                      Не само че е опасно, но е и забранено!!! Не си и помисляй!Най-евтиния вариант е, както по-горе са те посъветвали, - духалка на 12 волта за автомобил -продават се такива на смешни цени.Другият, скъп вариант е, да си монтираш т.нар. "печка", която ще ти затопля охладителната течност и двигателя. Така хем няма да имаш "студен старт", хем и веднага ще ти духа топло в купето след запалване. Но пък си е сериозна инвестиция.

                      Коментар


                        #12
                        Това "нещо" като изгори кислорода в купето и загасне после?
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #13
                          С риск да се повторя ще кажа, че отвън като е -20*С и парното е читаво всеки един градус нагоре към 90-те се усеща. Не е нужно двигателя да е загрял за да ти е топло. На иаталинските автомобили не знам колко добре работи опцията за макс. духане на стъклата, но като тръгнат да се запотяват и я пусна и за две-три секунди изсъхват, значи и на студено трябва да се справя добре. Мисълта ми беше, че на реното ми като го запаля и докато отворя вратите на двора и предното стъкло започва да се размръзява, след като я изкарам на улицата и затворя вратите мога спокойно да пусна чистачките за да изчистят стъклото. Другата седмица ще съм с нов радиатор и ако е достатъчно студено ще видя какво е направил жабара спрямо фарнцузина. Масово обаче забелязвам по София фиати с изпотени стъкла, досега на всичките ми коли където са ми се потили стъклата причината е била кофти парно, след смяна на радиатора нямам такъв проблем.

                          Коментар


                            #14
                            колега,това с газовото отопление е луда работа-ЗАБРАВИ-и както те съветват колегите оправи си парното а и дистанционно палене можеш да си монтираш(макар ,че и това не е съвсем елементарна работа но става)относно запотените прозорци най често проблема е в откачена клапа за циркулация на външен и вътрешен въздух(има много писано по тази тема в форума)смени си термостата ,едно радиаторче на парното ако ти е задръстено или тече и си готов,с тази газ е супер опасно.

                            Коментар


                              #15
                              Ами фиат и изобщо италианските автомобили категорично не могат да изпъкнат със силно отопление.Дори и при напълно изправна система парното е сравнително слабо и бавно загряващо.Това за дизелови мотори (1,9TD) a в момента карам служебна бензинова дедра - същия чеп.За останалите ни служебни баничарки ( Фиорино ) пък не ща и да споменавам.Колегите мръзнат като кучета и задължително карат по двойки.Навигатора бърше и помага в гледането напред Абе който е карал Трабант - е, същото е!От Рено също нямам много добри наблюдения.Карал съм активно само Espace ( 2 различни ) и при него също не беше никак розово положението.На братовчеда мегана пак беше жалка картинка.Обаче при няколкото японски недоката, които съм карал нещата са съвършено ама коренно различни.Буквално е абсурд да пуснеш парно на максимум и в същото време да останеш в колата - адска работа, само катрана липсва!А за запотените стъкла на фичовците май се убеждавам, че в повечето случаи виновна е клапата за циркулация на въздуха в купето.Май не се потят тези, при които след счупване на механизма на клапата, същата остава отворена и парното вкарва въздух отвън.Счупи ли се в обратната позиция с въртене на въздуха в купето - обречен си :D А тя задължително се чупи - важно е в каква позиция ще запече Естествено може да бъде от течове на антифриз, мухлясали филтри и др но като цяло е виновна онази инженерна недомислица!Ама това с газта е пълно безумие, дано колегата се откаже от тази налудничава идея.
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X