Пунтото 1.1 за две минути правеше баня вътре . Страшна жега!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газово отопление във фиата
Collapse
X
-
ls1 написа:Пунтото 1.1 за две минути правеше баня вътре . Страшна жега!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Esper написа:Ами фиат и изобщо италианските автомобили категорично не могат да изпъкнат със силно отопление.Дори и при напълно изправна система парното е сравнително слабо и бавно загряващо.Това за дизелови мотори (1,9TD) a в момента карам служебна бензинова дедра - същия чеп.За останалите ни служебни баничарки ( Фиорино ) пък не ща и да споменавам.Колегите мръзнат като кучета и задължително карат по двойки.Навигатора бърше и помага в гледането напред Абе който е карал Трабант - е, същото е!От Рено също нямам много добри наблюдения.Карал съм активно само Espace ( 2 различни ) и при него също не беше никак розово положението.На братовчеда мегана пак беше жалка картинка.Обаче при няколкото японски недоката, които съм карал нещата са съвършено ама коренно различни.Буквално е абсурд да пуснеш парно на максимум и в същото време да останеш в колата - адска работа, само катрана липсва!А за запотените стъкла на фичовците май се убеждавам, че в повечето случаи виновна е клапата за циркулация на въздуха в купето.Май не се потят тези, при които след счупване на механизма на клапата, същата остава отворена и парното вкарва въздух отвън.Счупи ли се в обратната позиция с въртене на въздуха в купето - обречен си :D А тя задължително се чупи - важно е в каква позиция ще запече Естествено може да бъде от течове на антифриз, мухлясали филтри и др но като цяло е виновна онази инженерна недомислица!Ама това с газта е пълно безумие, дано колегата се откаже от тази налудничава идея.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Абе каквато и да е колата, като се качите 2 човека с мокри якета и се запотява - даже и в S-класа съм го виждал това - просто е неизбежно.А за печката - колега зарежи тия глупости - ще направиш беля.Моята е в ред всичко, ама си трябват 3-4 минути докато духне топло. Забелязал съм че ако я запаля на място само за 1 минута - после по бурзо дига темепературата - и то осезаемо.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Абе каквато и да е колата, като се качите 2 човека с мокри якета и се запотява - даже и в S-класа съм го виждал това - просто е неизбежно.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
Аз мислих едно кюмбе на въглища да монтирам в багажника. Колега... абсурдна е тази идея с газта... както по-горе са написали, като изгори кислорода ще стане интересно. Аз съм с JTD и на -7 -10 градуса, паля, давам врътката на Max Def и имам предно и странични чисти от лед стъкла до 2-3 мин. За същото време нагревателите отзад са се справили и с леда по задното.
Коментар
-
Yavor написа:Абе каквато и да е колата, като се качите 2 човека с мокри якета и се запотява - даже и в S-класа съм го виждал това - просто е неизбежно.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
На времето карах Регата и тя беше жива мъка, но свалих цялата конструкция на парното и се оказа че имаше конструктивна глупост, мислех да сложа радиатор от жигула, но се оказа че размерът им е същия само дето е с 1 см по-тънък. Гвоздея беше че от 17 см /доколкото си спомням толкова беше широко/ 8 см бяха запушени от пластмаса, такова бе гнездото където лягаше радиатора и така обтекаемостта на въздуха се намаля почти с 50%, аз просто изрязах тази пластмаса и корегирах пътя на въздушния поток който при тази конструкция имаше постоянен приток на студен въздух от средните дюзи на таблото. След тези интервенции просто се "родих", отоплението стана като при жигула. Та идеята ми е чко някой се задълбай до такава степен и в сегашните ни автомобили може да се натъкне на подобна конструкторска грешка, но до сега никой не е споделял за такава.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар