dimmX написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на котлен камък
Collapse
X
-
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Той радиатора вече става само за кофата, толкова много е запушен, че просто е невъзможно да се опуши. Като се има впредвид, че не е с кръгла тръба ами е сплескана и на всичкото отгоре е не повече от 2мм. С една стоманена лента се опитах да прокарам тръбите но резултата е нулев и дв еот тях се пробиха и отлетя в кофата, сега си търся нов. Чистил съм доста радиатори но такова чудо за първи път виждам.
Коментар
-
chaveto написа:Той радиатора вече става само за кофата, толкова много е запушен, че просто е невъзможно да се опуши. Като се има впредвид, че не е с кръгла тръба ами е сплескана и на всичкото отгоре е не повече от 2мм. С една стоманена лента се опитах да прокарам тръбите но резултата е нулев и дв еот тях се пробиха и отлетя в кофата, сега си търся нов. Чистил съм доста радиатори но такова чудо за първи път виждам.
Коментар
-
в къщи мия котления камък с червен БРЕФ (навсякъде където се събира - мивка, тоалетна, батериите...). Разтваря всичко. Само незнам колко трябва да сипеш, за да напълниш радиатора, малко скъпичко ще ти излезне, но аз бих опитал."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
jordanfena написа:колега сигурен ли си че трябва да махнеш цялото табло за да го смениш?
Коментар
-
колеги,отварял съм радиатор за парно от рено.в тръбичките имаше едни серпантини които служат според мен да задържат охл.течност което пък подобрява топлообмена.за хубаво парно според мен трябва оригинален радиатор.отварял съм и турски такива серпентини нямаше и топлината в купето не бе перфектна(но все пак за парите си вършеше работа)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар