dimmX написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на котлен камък
Collapse
X
-
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Той радиатора вече става само за кофата, толкова много е запушен, че просто е невъзможно да се опуши. Като се има впредвид, че не е с кръгла тръба ами е сплескана и на всичкото отгоре е не повече от 2мм. С една стоманена лента се опитах да прокарам тръбите но резултата е нулев и дв еот тях се пробиха и отлетя в кофата, сега си търся нов. Чистил съм доста радиатори но такова чудо за първи път виждам.
Коментар
-
chaveto написа:Той радиатора вече става само за кофата, толкова много е запушен, че просто е невъзможно да се опуши. Като се има впредвид, че не е с кръгла тръба ами е сплескана и на всичкото отгоре е не повече от 2мм. С една стоманена лента се опитах да прокарам тръбите но резултата е нулев и дв еот тях се пробиха и отлетя в кофата, сега си търся нов. Чистил съм доста радиатори но такова чудо за първи път виждам.
Коментар
-
в къщи мия котления камък с червен БРЕФ (навсякъде където се събира - мивка, тоалетна, батериите...). Разтваря всичко. Само незнам колко трябва да сипеш, за да напълниш радиатора, малко скъпичко ще ти излезне, но аз бих опитал."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
jordanfena написа:колега сигурен ли си че трябва да махнеш цялото табло за да го смениш?Има една пластмаса на която излизат отворите за въздуховодите под седалките, маха се тя и се развиват винтовете на капака който е под самия радиатор. С три болта се развива някаква планка от тръба която държи таблото и пречи да излезе самият радиатор и още една пластмаса която също затапва радиатора от към тръбите. След като сме свалили всичките тези неща и сме разхлабили някоя друга пластамаса откачаме тръбите на радиатора и вече може да се пристъпи към неговото вадене. Ваденето става настрани и надолу, с едната ръка вадим радиатора а с другата натискаме леко пластмасата която е под него за да се поотвори и да излезе по диагонал. На мен ми отне около 2ч като обмислях варианти как да го изкарам без да разглобявам, но накрая се оказа, че трябва да се махне всичко за да излезе. Другата седмица трябва да дойде новият радиатор и се надявам парното да е супер. Старият радиатор има 25бр тръбички от които само 2бр бяха отпушени и парното беше прилично при 0*С смяната се наложи единствено заради това, че под 1300об/м няма топло, това значи, че в София щях да си студувам а и не се знаеше като станат отрицателни температурите дали все още щеше да продължава да духа прилично и в обороти. Радиатора си го поръчах от една фирма за 120лв и доставка една седмица, радиатора е италиански. На други места ми обявяваха цени от 200лв нагоре за някакви испански и т.н.
Коментар
-
колеги,отварял съм радиатор за парно от рено.в тръбичките имаше едни серпантини които служат според мен да задържат охл.течност което пък подобрява топлообмена.за хубаво парно според мен трябва оригинален радиатор.отварял съм и турски такива серпентини нямаше и топлината в купето не бе перфектна(но все пак за парите си вършеше работа)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар