Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатроника не се включва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатроника не се включва.

    Здравейте! Проблема е следния, след като ми заредиха с фреон климатроника всичко си работеше като хората. До момента в който го пускам обаче никой. Електромагнитния съединител си зацепва което е признак, че има фреон(преди да го заредят не зацепваше, нямаше никакъв фреон по думите на момчето)но перката заръта за 6-7 секунди и спира.Проверил съм релетата в кутията до въздушния филтър, двете релета за перките на климтроника и за охладителната течност са еднакви рамених им местата същата ситуация. В купето се чува клокочене подобно на пълнене на пвц тръба. Перката за климатроника работи подадох и директно 12 волта. Говоря за лятото сега е ясно, че в този студ няма да тръгне, но ще съм благодарен да ме упътите къде да търся проблема. Благодаря предварително!
    Marea Weekende TD100

    #2
    Освен пак да ти е "избягал" фреона, за друго не се сещам. Мисли го напролет, сега не му е много времето
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Колега благодаря Ви за отговора, но фреон има. Проблема е че не се включва перката за охлаждане на радиатора. Предполагам тя се задейства от някой датчик. Наскоро си говорих с приятел който имал същия проблем, той сподели, че отишъл отново в сервиза в който са му го пълнили и са изтеглили малко от фреона тъй като бил препълнен. И работата на климатроника се оправил. Още веднъж благодаря за отговора.
      Marea Weekende TD100

      Коментар


        #4
        С перка или без, климатика го върти двигателят и ще си работи, ако има фреон. Тя само помага за охлаждане на външното тяло.При теб като изключи перката, и климатика ли спира?Иначе е вярно това за затруднената работа с повече количество фреон.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #5
          simeon3000 написа:
          С перка или без, климатика го върти двигателят и ще си работи, ако има фреон. Тя само помага за охлаждане на външното тяло.При теб като изключи перката, и климатика ли спира?Иначе е вярно това за затруднената работа с повече количество фреон.
          като не му работи перката на колегата има климатик на студено малко и после спира (аз имах тоз проблем)и ми побеляха косите да открия защо не ми работи перката и така 1.провери има силови бушони до стъклото в двигателния отсек в дясно като гледаш колата отпреде .А мойта причина да ми спрат перките беше един дебел кабел от плюсовата клема се беше отскубнал и нямах само перки и съответно климатик.Ако го оправиш колега пиши какво е било при теб

          Коментар


            #6
            Колега направи си тест на климатика и виж каква грешка ще ти изпише.Във форума има тема как се прави тест и кодовете на грешките.Така ще констатираш веднага къде да търсиш проблема!
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              колега имах същия проблем,пролета не искаше да ми включва перката и климатика,проверихме го и имаше недостатачно фреон допълнихме го и си тръгна да но за около седмица и пак исключи и не искаше да се включва перката пак го допалнихме но тоя път със цветен фреон и още на следващия ден разбрахме каде е проблема испускаше си леко от единия гумен маркуч смених го и пак пълнене и от тогава вече нямам проблем и по признаците който описваш става вапрос за клокоченето което се чува в купето е най вероятно да е малко фреона в системата (мисля че трябва да е 600 или 900 гр. +- 1 % проверете в аутодата там го има точно колко трябва да е) проверката ти може да я направи всеки хладилен техник или тия с климатиците стига да има подходящото оборудване за тая цел за да ти каже колко е точно грамажа в системата, +- малко не става знам го от опит е пак ще работи но.....успех от мен в начинанието

              Коментар


                #8
                Благодаря Ви колеги! Силовия предпазител съм проверил- здрав е, релетата също са здрави. Ще проверя кабелите на клемите на акумолатора дали са си комплект или някой не е тръгнал на някъде. Но не съм забелязал да се е нарушила цялостта на снопа. Фреона ми е оцветен, но трябва да отида да видят дали изпуска.Още веднъж благодаря!
                Marea Weekende TD100

                Коментар


                  #9
                  Колега,вентилатора се управлява от пресостат за налягане,който е навит на филтър-дехидратора под акумулатора.Невключването може да се дължи на негова повреда или ниско налягане в системата.При тези външни температури минава повече време докато същото стигне стойност 17-18 бара за да сработи вентилатора.А е логично и количеството фреон да е намаляло драстично при положение че системата е била празна и след това директно е заредена без проверка.Аз също се занимавам с климатици и от опит мога да кажа че дойде ли кола в сервиза с празна система задължително има някакъв пропуск.
                  еx-fiat bravo 1.6 16V
                  now-fiat marea 1.8 16V

                  Коментар

                  Working...
                  X