Здравейте! Проблема е следния, след като ми заредиха с фреон климатроника всичко си работеше като хората. До момента в който го пускам обаче никой. Електромагнитния съединител си зацепва което е признак, че има фреон(преди да го заредят не зацепваше, нямаше никакъв фреон по думите на момчето)но перката заръта за 6-7 секунди и спира.Проверил съм релетата в кутията до въздушния филтър, двете релета за перките на климтроника и за охладителната течност са еднакви рамених им местата същата ситуация. В купето се чува клокочене подобно на пълнене на пвц тръба. Перката за климатроника работи подадох и директно 12 волта. Говоря за лятото сега е ясно, че в този студ няма да тръгне, но ще съм благодарен да ме упътите къде да търся проблема. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатроника не се включва.
Collapse
X
-
Колега благодаря Ви за отговора, но фреон има. Проблема е че не се включва перката за охлаждане на радиатора. Предполагам тя се задейства от някой датчик. Наскоро си говорих с приятел който имал същия проблем, той сподели, че отишъл отново в сервиза в който са му го пълнили и са изтеглили малко от фреона тъй като бил препълнен. И работата на климатроника се оправил. Още веднъж благодаря за отговора.Marea Weekende TD100
Коментар
-
С перка или без, климатика го върти двигателят и ще си работи, ако има фреон. Тя само помага за охлаждане на външното тяло.При теб като изключи перката, и климатика ли спира?Иначе е вярно това за затруднената работа с повече количество фреон.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
simeon3000 написа:С перка или без, климатика го върти двигателят и ще си работи, ако има фреон. Тя само помага за охлаждане на външното тяло.При теб като изключи перката, и климатика ли спира?Иначе е вярно това за затруднената работа с повече количество фреон.
Коментар
-
колега имах същия проблем,пролета не искаше да ми включва перката и климатика,проверихме го и имаше недостатачно фреон допълнихме го и си тръгна да но за около седмица и пак исключи и не искаше да се включва перката пак го допалнихме но тоя път със цветен фреон и още на следващия ден разбрахме каде е проблема испускаше си леко от единия гумен маркуч смених го и пак пълнене и от тогава вече нямам проблем и по признаците който описваш става вапрос за клокоченето което се чува в купето е най вероятно да е малко фреона в системата (мисля че трябва да е 600 или 900 гр. +- 1 % проверете в аутодата там го има точно колко трябва да е) проверката ти може да я направи всеки хладилен техник или тия с климатиците стига да има подходящото оборудване за тая цел за да ти каже колко е точно грамажа в системата, +- малко не става знам го от опит е пак ще работи но.....успех от мен в начинанието
Коментар
-
Благодаря Ви колеги! Силовия предпазител съм проверил- здрав е, релетата също са здрави. Ще проверя кабелите на клемите на акумолатора дали са си комплект или някой не е тръгнал на някъде. Но не съм забелязал да се е нарушила цялостта на снопа. Фреона ми е оцветен, но трябва да отида да видят дали изпуска.Още веднъж благодаря!Marea Weekende TD100
Коментар
-
Колега,вентилатора се управлява от пресостат за налягане,който е навит на филтър-дехидратора под акумулатора.Невключването може да се дължи на негова повреда или ниско налягане в системата.При тези външни температури минава повече време докато същото стигне стойност 17-18 бара за да сработи вентилатора.А е логично и количеството фреон да е намаляло драстично при положение че системата е била празна и след това директно е заредена без проверка.Аз също се занимавам с климатици и от опит мога да кажа че дойде ли кола в сервиза с празна система задължително има някакъв пропуск.еx-fiat bravo 1.6 16V
now-fiat marea 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар