Колега не забравяй, че тази печка няма да е единственият консуматор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернативен метод за отопление ?
Collapse
X
-
ktborisov написа:Благодаря ви много, колеги. Една от причините да не искаме да се сваля таблото е , че тези сиери имат нещо като фабричен дефект .... и таблото се напуква с годините. Сега , ако се свали това табло , радиаторче ще трябва да се търси и ново табло ... от там трябва после жици маркучи ... и оствава варянта със Шубата Иначе е доста запазена и гледана Предимно по Мото-Фое ходи . Принципно за мен , но аз се запалих по фиатките И така я карах малко . много малко...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Вместо да се чудиш как да подпалиш колата на баща ти по-добре и подменете парното. Колкото до таблото- няма как да е само от това което се вижда. И то си има някаква арматура, а по-старите автомобили като този като нищо може да са тапицирали направо ламарина отдоло. П.П. Едно време на москвича се бе нацепило таблото по същия начин, но оправията бе доста лесна - малко кит, спирт,четка и боя и комшията си помисли, че сме си закупили ново табло. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
ls1 написа:Намери си парно от стара ЗАЗ-ка. Независимо от двигателя, на бензин, гори някакви смешни грамове на час.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не се занимавай с глупости ами си сваляй таблото, то е нацепено ама само повърхностно, не ти пречи пак да го монтираш. За отопление на ток просто забрави, щото генератора ти дава примерно 600-700 W и то максимум, а за да стоплиш купето ти трябват над 1000W. Вариант е да си сложиш нафтова печка, ама втора ръка са 600-700 лв, а и са на 24V, което пак ти усложнява нещата. Така че нищо му няма на таблото , а и съм сигурен че има вариант да го смениш без да го вадиш цялото, а само отдолу да разхвърлиш някои кори.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Според мен е по-добре да се направи една промивка на това радиаторче, просто откачете тръбите и вкарайте един маркуч с по силна струя да изкара мизериите, за да има по-добър ефект потърсете някакъв препарат против варовик, в най-лошия случай радиаторчето ще текне вътре и ще изолирате тръбите към него, освен ако не го смените.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Алтернативен метод за отопление ?
ktborisov написа:Колеги, привет. Тука с баща ми седиме от няколко дена и мислиме някакъв алтернативен метод за отопление на Форда, защото парното му не работи. Смисъл духа си студено Знаем от какво е проблема, подмяната на радиаторчето е немислима поради един куп причини. Въпреки, че така щеше да е много МНОГО по-лесно ! Та въпроса ми е следния: Ако някой има идея какво може да се измисли за затопляне на купето. Пробвахме с тия малките "калориферчета" на 12 Волта дето са, ама то горкото само бръмчи и не топли.Мислехме с Инвертор от 12V към 220V , ама и тва не става щото ми трябват минимум 1000 Вата , Тука са все някви по 500 - 600 Вата.Също обмислихме варианта с едни чикий от Ауди , които се закрепят под седалката и духат там топло уж, но се оказа , че не духали толкова топло.После има едни такива , като електрическите одеала само дето са нещо като силиконови ... ама са големи и не стават за форд-о За тези идеи сме се сетили... ако някой може да даде още акъл ще е добре дошЪл. МерсиBravo 1.6 16v
Коментар
-
seninkn написа:друга идея,хващаш една духалка 220 волта , един жичкаджия да сметне нов нагревател на 12 волта /колко вата ти трябват/ и намотаване на новия нагревател на мястото на стария, също и замяна на моторчето на перката с такова за 12волта и готоваFiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар