Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алтернативен метод за отопление ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега не забравяй, че тази печка няма да е единственият консуматор.

    Коментар


      #17
      ktborisov написа:
      Благодаря ви много, колеги. Една от причините да не искаме да се сваля таблото е , че тези сиери имат нещо като фабричен дефект .... и таблото се напуква с годините. Сега , ако се свали това табло , радиаторче ще трябва да се търси и ново табло ... от там трябва после жици маркучи ... и оствава варянта със Шубата Иначе е доста запазена и гледана Предимно по Мото-Фое ходи . Принципно за мен , но аз се запалих по фиатките И така я карах малко . много малко...
      Колега можеш да смениш радиатора и без да сваляш таблото.Имал съм две Сиери и на двете съм сменял радиатор.Става за около 30 мин и в сравнение с други автомобили е приказка.Имаш да развиеш две гаики номер 13 или 14(не помня точно),две види които държат радиатора към корпуса на парното и откъм двигателя да извадиш мъркучите които влизат в радиатора.Много е лесно!!!
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        Вместо да се чудиш как да подпалиш колата на баща ти по-добре и подменете парното. Колкото до таблото- няма как да е само от това което се вижда. И то си има някаква арматура, а по-старите автомобили като този като нищо може да са тапицирали направо ламарина отдоло. П.П. Едно време на москвича се бе нацепило таблото по същия начин, но оправията бе доста лесна - малко кит, спирт,четка и боя и комшията си помисли, че сме си закупили ново табло. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #19
          ls1 написа:
          Намери си парно от стара ЗАЗ-ка. Независимо от двигателя, на бензин, гори някакви смешни грамове на час.
          Точно това е изхода ,но мисля ,че не може да се регулира освен с отваряне на прозорците.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Не се занимавай с глупости ами си сваляй таблото, то е нацепено ама само повърхностно, не ти пречи пак да го монтираш. За отопление на ток просто забрави, щото генератора ти дава примерно 600-700 W и то максимум, а за да стоплиш купето ти трябват над 1000W. Вариант е да си сложиш нафтова печка, ама втора ръка са 600-700 лв, а и са на 24V, което пак ти усложнява нещата. Така че нищо му няма на таблото , а и съм сигурен че има вариант да го смениш без да го вадиш цялото, а само отдолу да разхвърлиш някои кори.
            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

            Коментар


              #21
              Що не си монтираш едно локално парно в багажника с възможност за газ, нафта, дърва или направо кюмюр Кви щуротии е способен да измисли човек, само да не направи нужното - да си смени оригиналния чарк със здрав такъв.
              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

              Коментар


                #22
                Според мен е по-добре да се направи една промивка на това радиаторче, просто откачете тръбите и вкарайте един маркуч с по силна струя да изкара мизериите, за да има по-добър ефект потърсете някакъв препарат против варовик, в най-лошия случай радиаторчето ще текне вътре и ще изолирате тръбите към него, освен ако не го смените.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #23
                  Re: Алтернативен метод за отопление ?

                  ktborisov написа:
                  Колеги, привет. Тука с баща ми седиме от няколко дена и мислиме някакъв алтернативен метод за отопление на Форда, защото парното му не работи. Смисъл духа си студено Знаем от какво е проблема, подмяната на радиаторчето е немислима поради един куп причини. Въпреки, че така щеше да е много МНОГО по-лесно ! Та въпроса ми е следния: Ако някой има идея какво може да се измисли за затопляне на купето. Пробвахме с тия малките "калориферчета" на 12 Волта дето са, ама то горкото само бръмчи и не топли.Мислехме с Инвертор от 12V към 220V , ама и тва не става щото ми трябват минимум 1000 Вата , Тука са все някви по 500 - 600 Вата.Също обмислихме варианта с едни чикий от Ауди , които се закрепят под седалката и духат там топло уж, но се оказа , че не духали толкова топло.После има едни такива , като електрическите одеала само дето са нещо като силиконови ... ама са големи и не стават за форд-о За тези идеи сме се сетили... ако някой може да даде още акъл ще е добре дошЪл. Мерси
                  земи си бензинова печка от запорожец
                  Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #24
                    seninkn написа:
                    друга идея,хващаш една духалка 220 волта , един жичкаджия да сметне нов нагревател на 12 волта /колко вата ти трябват/ и намотаване на новия нагревател на мястото на стария, също и замяна на моторчето на перката с такова за 12волта и готова
                    За да се стоплиш на ток ти трябват около 1000 вата нагревател.Това при 12 волта напрежение ще рече малко повече от 80 ампера ток,за което ти е необходим захранващ кабел около 25кв.мм. и може би една малка ел.централа закачена за двигателя.Не мога да изчисля колко ще ти вдигне разхода на гориво, но повярвай никак няма да е малко,така че сменяй радиаторчето и там каквото трябва още и се вози на топло. Жичкаджия!
                    Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
                    Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006

                    Коментар

                    Working...
                    X