Колеги, привет. Тука с баща ми седиме от няколко дена и мислиме някакъв алтернативен метод за отопление на Форда, защото парното му не работи. Смисъл духа си студено Знаем от какво е проблема, подмяната на радиаторчето е немислима поради един куп причини. Въпреки, че така щеше да е много МНОГО по-лесно ! Та въпроса ми е следния: Ако някой има идея какво може да се измисли за затопляне на купето. Пробвахме с тия малките "калориферчета" на 12 Волта дето са, ама то горкото само бръмчи и не топли.Мислехме с Инвертор от 12V към 220V , ама и тва не става щото ми трябват минимум 1000 Вата , Тука са все някви по 500 - 600 Вата.Също обмислихме варианта с едни чикий от Ауди , които се закрепят под седалката и духат там топло уж, но се оказа , че не духали толкова топло.После има едни такива , като електрическите одеала само дето са нещо като силиконови ... ама са големи и не стават за форд-о За тези идеи сме се сетили... ако някой може да даде още акъл ще е добре дошЪл. Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернативен метод за отопление ?
Collapse
X
-
Re: x
мм с реоатани няма да се стоплите ,определено сваляи таблото и в атака смело , няма нешо което неможе да се направи всичко е човешка направа,и моито е за сваляне и съм му вдигнал мерника, хем после ше го и боядисм бяло или черно ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Каквото и да правите едва ли ще постигнете ефект близък до оригиналното отпопление. Най-малкото ще ви излезе доста по-солено от смяна на радиаторчето... А иначе ми идва на ум монтирането на реотани в кухините на въздуховодите. Но е малко рискова операция, може да стане пожар...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Благодаря ви много, колеги. Една от причините да не искаме да се сваля таблото е , че тези сиери имат нещо като фабричен дефект .... и таблото се напуква с годините. Сега , ако се свали това табло , радиаторче ще трябва да се търси и ново табло ... от там трябва после жици маркучи ... и оствава варянта със Шубата Иначе е доста запазена и гледана Предимно по Мото-Фое ходи . Принципно за мен , но аз се запалих по фиатките И така я карах малко . много малко...There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!
Коментар
-
ktborisov, имай в предвид, че Фордовете по принцип бавно си загряват, особено по - големия дизел... Ако се кара предимно в градски условия дори и да работи парното пак все ще ви е студено Освен това не е оправдано да се наливат пари в толкова стара кола, ако можеш да спестиш и 1 лев, трябва да го спестиш...Макар че като се замисля тези сиери надживяват и на години и на пробег далеч по - нови и "по - здрави" коли Yellow_Flash_Colorz_PDT_05M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Е колеги в момента тя е с такова калориферче По-як звук от двигателя вади а не топли хич ... Иначе за тая кола съм сигурен , че като ми потрябва няма да ме остави. Баща ми си я кара там на профилактики , ала бала, абе гледа си я. Само да се обади нещо малко и веднага се прави Работи чудесно, но пусто парно.There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар