ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
относно парното и показание ЕРОР КЛИ на дисплея
Collapse
X
-
ogi28b написа:И като се набабаниш в тая дупка, и ти се изпише надписът, и натиснеш копчето за температура, какво се случва на дисплея?
Got nos?
Коментар
-
Когато се опитвах да правя самодиагностика първи път нищо не се получи. След това се прибрах вкъщи и на едно листче си написах в, каква последователност трябва да се действа. Е... вече няколко пъти съм го правил и се получава. Няма логика да има грешка и да не може да се разчете, каква е!?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
Коментар
-
deian_kirov написа:Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
Got nos?
Коментар
-
sUkI написа:deian_kirov написа:Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
Коментар
-
deian_kirov написа:sUkI написа:deian_kirov написа:Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
Got nos?
Коментар
-
Абе колеги. Сега се сещам, че като съм правел тоя тест и на мен ми пишеше ERKl- и няма номер на грешка. Защо си мисля че като няма грешка, то на дисплея ще се изпише само това ER KLI, там ли беше и след него празно. Защо ли и си мисля, че няма друго как да изпише, като наптример NO ERORS, след като дисплея не позволява толкова букви (няма такива сегменти). Мое мнение, за което не съм напълно сигурен, но. Иначе, моя климатик и парно си работят безупречно. Ако има проблем с ел връзките на вентилатора или самия той заяжда нещо, то някой път датчиците не го отчитат като грешка.Fiat Marea TD100
Коментар
-
ogi28b написа:Изчаква се няколко секунди, през които системата последователно изпраща тестови сигнали към всички компоненти. На таблото се изписва Error Cli.След 3 секунди се изписва Error XУ, като ХУ (хикс, игрек) е код на съответната грешка. Ако има повече от една грешка, тя се изписва 3 секунди след предишната. Така се изреждат всички засечени грешки, след което отново се появява километража.Ако не бъде засечена грешка, се изписва съобщението Error 00 и след 3 секунди километража се появява отново.
Коментар
-
Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
Коментар
-
deian_kirov написа:iuly_vn написа:Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
Коментар
-
naskobg написа:deian_kirov написа:iuly_vn написа:Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар