Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

относно парното и показание ЕРОР КЛИ на дисплея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    sUkI написа:
    Вникнете малко в писанията!
    Колега, сложи си ръка на сърцето, и кажи - ПОНЕ ВЕДНЪЖ прочете ли темата за климатика? Не се обиждай, но изказването ти е много нахално и обидно. Ако мислиш че съм си играл да превеждам секцията от ръководството, за да може после някой да си пусне нова тема, и да чака, без дори да отвори да потърси, лъжеш се. Това най-малкото е неуважение към труда на всички, които искаме с нещо да помогнем и отделяме лично време за да сме в помощ на другите. Vladim - нарочно не съм дал линк, ами в крайна сметка могат малко да се напрегнат и да си намерят темата, съгласи се? Достатъчно уточнение е, че това е от важните теми в раздела.И в тон на добрия дух, все пак ще повторя: Като излезе надпис Error Cli - се натиска копчето за външна температура. Ако надписът остане - значи проблемът е в датчика за външна температура ! Ако вместо това се изпишат градусите , значи проблемът е в друг елемент от тази система. Прави се процедура по самодиагностика, и се вижда какъв е проблемът.
    Слагам ръка на сърцето,ЧЕЛ СЪМ ГИ ПОВЕЧЕ ОТ ВЕДНЪЖ ТЕМИТЕ!Ако искаш да направя клип и да видиш,че няма да изпише грешката като направя самодиагностиката като на колегата!При мен проблема е 1 към 1 като на колегата!Най-често проблема се появява когато се набабаниш в дупка!

    Got nos?

    Коментар


      #17
      И като се набабаниш в тая дупка, и ти се изпише надписът, и натиснеш копчето за температура, какво се случва на дисплея?

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        И като се набабаниш в тая дупка, и ти се изпише надписът, и натиснеш копчето за температура, какво се случва на дисплея?
        Показва ми температурата .Ако имате схема дайте да погледна как се сваля тоя датчик и него да погледна.Същата тази гадост става и на фиат купе 1.8 16в който няма термометър на огледалото колега

        Got nos?

        Коментар


          #19
          Добре, значи повредата не е в датчика. След това като направиш самодиагностика, какво се случва? Опиши как точно правиш, само че ако може така: "правя това, после това, после това, после това...." , а не "Правя това което пише в темата".

          Коментар


            #20
            Когато се опитвах да правя самодиагностика първи път нищо не се получи. След това се прибрах вкъщи и на едно листче си написах в, каква последователност трябва да се действа. Е... вече няколко пъти съм го правил и се получава. Няма логика да има грешка и да не може да се разчете, каква е!?
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              Scorpion_BV написа:
              Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
              Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?

              Коментар


                #22
                deian_kirov написа:
                Scorpion_BV написа:
                Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
                Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?
                И след като свърши самодиагностиката изпива EROR CLI и започва да духа на МАX DEF , 1 към 1 с моя проблем имаш колега!

                Got nos?

                Коментар


                  #23
                  sUkI написа:
                  deian_kirov написа:
                  Scorpion_BV написа:
                  Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
                  Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?
                  И след като свърши самодиагностиката изпива EROR CLI и започва да духа на МАX DEF , 1 към 1 с моя проблем имаш колега!
                  То започва да духа на Мах Деф още като подам контакт, поне при мен е така

                  Коментар


                    #24
                    deian_kirov написа:
                    sUkI написа:
                    deian_kirov написа:
                    Scorpion_BV написа:
                    Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
                    Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?
                    И след като свърши самодиагностиката изпива EROR CLI и започва да духа на МАX DEF , 1 към 1 с моя проблем имаш колега!
                    То започва да духа на Мах Деф още като подам контакт, поне при мен е така
                    Бъркаш се,минават тия 10-15 секунди и в момента когато изпише грешката на дисплея започва

                    Got nos?

                    Коментар


                      #25
                      Абе колеги. Сега се сещам, че като съм правел тоя тест и на мен ми пишеше ERKl- и няма номер на грешка. Защо си мисля че като няма грешка, то на дисплея ще се изпише само това ER KLI, там ли беше и след него празно. Защо ли и си мисля, че няма друго как да изпише, като наптример NO ERORS, след като дисплея не позволява толкова букви (няма такива сегменти). Мое мнение, за което не съм напълно сигурен, но. Иначе, моя климатик и парно си работят безупречно. Ако има проблем с ел връзките на вентилатора или самия той заяжда нещо, то някой път датчиците не го отчитат като грешка.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        Изчаква се няколко секунди, през които системата последователно изпраща тестови сигнали към всички компоненти. На таблото се изписва Error Cli.След 3 секунди се изписва Error XУ, като ХУ (хикс, игрек) е код на съответната грешка. Ако има повече от една грешка, тя се изписва 3 секунди след предишната. Така се изреждат всички засечени грешки, след което отново се появява километража.Ако не бъде засечена грешка, се изписва съобщението Error 00 и след 3 секунди километража се появява отново.
                        Моля тези, на които не им се изписва никакъв номер , да направят едно клипче - от качването в колата, през самодиагностиката, и снимане отблизо на дисплея, до появяването на километража .Току - що тествах моят климатик, и всичко до запетайка е точно както съм описал и в темата. Мислех че нещо съм сгрешил, но не съм.

                        Коментар


                          #27
                          Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            iuly_vn написа:
                            Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
                            Вчера по някаква случайност Мареата ми разреши да направя самодиагностика, след като минаха 10 сек. ми изписа Ерор 00 , аслед това и вентилатора започна да си работи както трябва,потенциометъра за температурата си работи и сега всичко си е наред но ще видя до кога

                            Коментар


                              #29
                              deian_kirov написа:
                              iuly_vn написа:
                              Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
                              Вчера по някаква случайност Мареата ми разреши да направя самодиагностика, след като минаха 10 сек. ми изписа Ерор 00 , аслед това и вентилатора започна да си работи както трябва,потенциометъра за температурата си работи и сега всичко си е наред но ще видя до кога
                              Ерор 00 означава, че нямаш грешка.

                              Коментар


                                #30
                                naskobg написа:
                                deian_kirov написа:
                                iuly_vn написа:
                                Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
                                Вчера по някаква случайност Мареата ми разреши да направя самодиагностика, след като минаха 10 сек. ми изписа Ерор 00 , аслед това и вентилатора започна да си работи както трябва,потенциометъра за температурата си работи и сега всичко си е наред но ще видя до кога
                                Ерор 00 означава, че нямаш грешка.
                                Ту има ,ту няма първо ми показа Ерор Кли 00 всичко си работеше както трябва и като изключих контакт и след това пак подадох контакт ми изписа пак Ерор Кли и нищо не работеше,пробвах да направя самодиагностика но още при подаването на контакт вентилатора както е на Мах Деф започва да духа а не изчаква да свърши тестването 10 сек.и по тоя начин не ми дава да направя самодиагностиката!?!?!

                                Коментар

                                Working...
                                X