предстои ми ремонт на казанчето на парното, понеже ми сълзи. Все още незнам дали е от самото радиаторче или от оплътненията. Ако е радиаторчето възнамерявам да се опитам да го залепя. Въпроса ми е някой опитвал ли е подобно нещо и ако е, да даде някакви съвети.П.С. Мнения от рода "кво се циганиш за 50 лева" и "Що не си купиш ново" приемам единствено ако някой иска да ми подари чисто ново или да ми преведе 50 лева по сметката. То най-лесното е да говориш празни приказки. Аз ако исках да си го купувам, знам къде е магазина и нямаше да я пускам тая тема.Благодаря предвариелно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Казанче на парното - Въпрос
Collapse
X
-
Здравейте колеги,Радиаторчето за парно е многократно обсъждано във форума и извода винаги е бил един и същ - това чудо не се лепи и не се ремонтира. И аз съм се мъчил 1-2 пъти, но майсторите директно ми обясняваха, че успешно се лепи медно радиаторче е не алуминиево. То дори май не е и алуминий ами е дурал или някаква сплав. Пробите с аргонна заварка са нерентабилни и много често неуспешни поради тънките тръбички на радиатора - докато я заварява тя се цепне на друго място. Не искам да Ви отчайвам, но с разни лепила и епоксидни смоли ефекта е краткотрен. Все пак Ви пожелавам успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Що не пробваш с добавка, бих ти пропоръчал ProTec мисля че е немска и е много добра струва някъде около 20лв. При мен течът беше обилен и го спря и то само с половин шешенце. Пробвал съм я на дядовия форд само че на него му течеше охлаждащия радиатор и него го запечата.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
По принцип алуминиевите тръбички много рядко се пукат, но протича предимно от капсуловката на казанчето към тръбите. Там има един гумен уплътнител който от температурата се спича и напуква, и точно през тези пукнатини протича. Съжалявам, че не направих снимки тази пролет, когато си ремонтирах големия радиатор, е отне ми 3 дена но минах абсолютно без пари. Та поизмиваш го добре външно, после го разкапсуловаш като поизправиш пластинките но не много, че после трябва да се сгъват отново и има опасност да се счупи някоя. После го измиваш добре вътрешно да няма утайки поизчистваш и гумата както е на тръбичките от прегорелия каучук който пада като нагар(аз лично го търках няколко пъти с четка с твърд косъм и адренакол), и изчакваш да изсъхне. След което намазваш гумата с масло- и температуро устойчив силикон (ПЛЪТНО ОКОЛО ТРЪБИЧКИТЕ), поизчакваш леко да поизсъхне и намазваш там където ще прилепне казанчето към гумата и там вече го притискаш и закривяваш пластинките. Значи не трябва да се вижда гумата от силикон все едно му правиш заливка и не трябва да има пролука от където да мине антифриза. Това съм го правил на 3 коли като на едната дори подменях гумата но естествено и тя беше мое производство със зъмба да видите как се правят точни дупки на еднакво разстояние 14 на брой , е естествено и пак силикон за гаранция Това нещо ще ти излезе не по-вече от 3,50 за силикон и много нерви по демонтаж и монтажFIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:reter написа:защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
О.К. да предположим че тази добавка спре сълзенето на радиаторчето, като запуши макар и временно пробойната му, но ако теча е от износени и нацепени гумички по тръбите тогава какво правим, пак отваряме?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
maskarata написа:Stefan Hadjov написа:reter написа:защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар