Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Казанче на парното - Въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Казанче на парното - Въпрос

    предстои ми ремонт на казанчето на парното, понеже ми сълзи. Все още незнам дали е от самото радиаторче или от оплътненията. Ако е радиаторчето възнамерявам да се опитам да го залепя. Въпроса ми е някой опитвал ли е подобно нещо и ако е, да даде някакви съвети.П.С. Мнения от рода "кво се циганиш за 50 лева" и "Що не си купиш ново" приемам единствено ако някой иска да ми подари чисто ново или да ми преведе 50 лева по сметката. То най-лесното е да говориш празни приказки. Аз ако исках да си го купувам, знам къде е магазина и нямаше да я пускам тая тема.Благодаря предвариелно.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Колега и при мен положението е същото. Би ли споделил твоето точно къде сълзи? Моето е отгоре, където по маркуча се връща антифриза.
    Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
    Moonsteppers - All over the world and beyond ...

    Коментар


      #3
      не съм се навирал да го гледам, самоче ми прави лекета по стелката
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        а ти говориш за радиаторчето на парното ...
        Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
        Moonsteppers - All over the world and beyond ...

        Коментар


          #5
          Здравейте колеги,Радиаторчето за парно е многократно обсъждано във форума и извода винаги е бил един и същ - това чудо не се лепи и не се ремонтира. И аз съм се мъчил 1-2 пъти, но майсторите директно ми обясняваха, че успешно се лепи медно радиаторче е не алуминиево. То дори май не е и алуминий ами е дурал или някаква сплав. Пробите с аргонна заварка са нерентабилни и много често неуспешни поради тънките тръбички на радиатора - докато я заварява тя се цепне на друго място. Не искам да Ви отчайвам, но с разни лепила и епоксидни смоли ефекта е краткотрен. Все пак Ви пожелавам успех!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #6
            Що не пробваш с добавка, бих ти пропоръчал ProTec мисля че е немска и е много добра струва някъде около 20лв. При мен течът беше обилен и го спря и то само с половин шешенце. Пробвал съм я на дядовия форд само че на него му течеше охлаждащия радиатор и него го запечата.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                reter написа:
                защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.
                Така е защото на пазара са малко хубавите добавки. Важното е да са като гел а не като повечето с твърди частици.пп: вече 8 месеца със тази добавка и няма проблеми
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  Истината е ,че проблемът ще си го решиш с ново радиаторче! Добре ,ще го залепиш (запушиш) по някой метод ,а утре като тръгнеш на път и усетиш антифриз в краката ?
                  Моля,пишете малко по-грамотно...

                  Коментар


                    #10
                    По принцип алуминиевите тръбички много рядко се пукат, но протича предимно от капсуловката на казанчето към тръбите. Там има един гумен уплътнител който от температурата се спича и напуква, и точно през тези пукнатини протича. Съжалявам, че не направих снимки тази пролет, когато си ремонтирах големия радиатор, е отне ми 3 дена но минах абсолютно без пари. Та поизмиваш го добре външно, после го разкапсуловаш като поизправиш пластинките но не много, че после трябва да се сгъват отново и има опасност да се счупи някоя. После го измиваш добре вътрешно да няма утайки поизчистваш и гумата както е на тръбичките от прегорелия каучук който пада като нагар(аз лично го търках няколко пъти с четка с твърд косъм и адренакол), и изчакваш да изсъхне. След което намазваш гумата с масло- и температуро устойчив силикон (ПЛЪТНО ОКОЛО ТРЪБИЧКИТЕ), поизчакваш леко да поизсъхне и намазваш там където ще прилепне казанчето към гумата и там вече го притискаш и закривяваш пластинките. Значи не трябва да се вижда гумата от силикон все едно му правиш заливка и не трябва да има пролука от където да мине антифриза. Това съм го правил на 3 коли като на едната дори подменях гумата но естествено и тя беше мое производство със зъмба да видите как се правят точни дупки на еднакво разстояние 14 на брой , е естествено и пак силикон за гаранция Това нещо ще ти излезе не по-вече от 3,50 за силикон и много нерви по демонтаж и монтаж
                    FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                    Коментар


                      #11
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10138
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        reter написа:
                        защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.
                        Всички видове добавки водят до лоши последици.А най малко лошата последица е че си си дал парите за нещо което не върши никаква работа.

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          reter написа:
                          защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.
                          Всички видове добавки водят до лоши последици.А най малко лошата последица е че си си дал парите за нещо което не върши никаква работа.
                          Да ти кажа 9 месеца нямам проблеми с тая добавка тъй че за сега не съм си дал парите напразно, даже обратно спестих си ремонт в най-лошото време от годината януари месец.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            #14
                            О.К. да предположим че тази добавка спре сълзенето на радиаторчето, като запуши макар и временно пробойната му, но ако теча е от износени и нацепени гумички по тръбите тогава какво правим, пак отваряме?
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #15
                              maskarata написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              reter написа:
                              защото съм чувал само за лоши последици от тея добавки, които искачат след време.
                              Всички видове добавки водят до лоши последици.А най малко лошата последица е че си си дал парите за нещо което не върши никаква работа.
                              Да ти кажа 9 месеца нямам проблеми с тая добавка тъй че за сега не съм си дал парите напразно, даже обратно спестих си ремонт в най-лошото време от годината януари месец.
                              Е как ще имаш проблеми като тая добавка нищо не прави-нито добро,нито лошо.Проблема е само че си дал парите си за нищо.А много често се попада на добавки,които правят бели.Ако радиатора ти има дупка и тече и ти си мислиш че с добавка ще я запушиш,просто проблема си е в тебе.

                              Коментар

                              Working...
                              X