ай сега шах,на загряла кола трябвало да е повече колегата вика,неговата като е студена било повече в казанчето,на какво да вярвам?както и да е,може би си имам проблем,мамка му как всичко става все като няма пари или намислени за друго може и да е радиаторчето за парното,откак пускам парно,оттогава губя течност. Трудно ли се махат тия кори долу?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
загуба на антифриз
Collapse
X
-
paralesa написа:ай сега шах,на загряла кола трябвало да е повече колегата вика,неговата като е студена било повече в казанчето,на какво да вярвам?както и да е,може би си имам проблем,мамка му как всичко става все като няма пари или намислени за друго може и да е радиаторчето за парното,откак пускам парно,оттогава губя течност. Трудно ли се махат тия кори долу?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Станахме много маймуни на клона ама и аз имам въпрос по темета. Точно поради това, че незнаех днес, при студена кола гледам антифриза доста под минимума Отивам аз бързо на ОМВ и си купувам, но оставам колата да работи докато съм в магазина. Връщам се вдигам капака и антифриза е на максимум Та въпроса ми е следния - Кога антифриза трябва да показва максимума ?? При сруден или при загрял двигател ?? Така и така бях си купил долях малко и в момента съм малко над максимума при загрял двигател . Проблем ли е това ?Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Аз и още един колега имаме такъв проблем. На студен двигател, нивото на антифриза е перфектно на максимума, след като загрее като погледнем нивото е под минимума...., а съм обезвъздушил добре надявам се. Имам 2 пробки на радиатора и тях използвам за обезвъздушаване, това на парното дори не мога да го видя къде е точно (ако имам такова, а мисля че трябва да имам). Ясно е, че системата работи под налягане и по принцип антифриза се следи на загрял двигател, защото се разширява много,но дали това което се случва при мен е нормално.....?!?! Някакви идеи?Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
bachev написа:Станахме много маймуни на клона ама и аз имам въпрос по темета. Точно поради това, че незнаех днес, при студена кола гледам антифриза доста под минимума Отивам аз бързо на ОМВ и си купувам, но оставам колата да работи докато съм в магазина. Връщам се вдигам капака и антифриза е на максимум Та въпроса ми е следния - Кога антифриза трябва да показва максимума ?? При сруден или при загрял двигател ?? Така и така бях си купил долях малко и в момента съм малко над максимума при загрял двигател . Проблем ли е това ?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bbw написа:bachev написа:Станахме много маймуни на клона ама и аз имам въпрос по темета. Точно поради това, че незнаех днес, при студена кола гледам антифриза доста под минимума Отивам аз бързо на ОМВ и си купувам, но оставам колата да работи докато съм в магазина. Връщам се вдигам капака и антифриза е на максимум Та въпроса ми е следния - Кога антифриза трябва да показва максимума ?? При сруден или при загрял двигател ?? Така и така бях си купил долях малко и в момента съм малко над максимума при загрял двигател . Проблем ли е това ?Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар