Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ай сега шах,на загряла кола трябвало да е повече колегата вика,неговата като е студена било повече в казанчето,на какво да вярвам?както и да е,може би си имам проблем,мамка му как всичко става все като няма пари или намислени за друго може и да е радиаторчето за парното,откак пускам парно,оттогава губя течност. Трудно ли се махат тия кори долу?
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #32
      paralesa написа:
      ай сега шах,на загряла кола трябвало да е повече колегата вика,неговата като е студена било повече в казанчето,на какво да вярвам?както и да е,може би си имам проблем,мамка му как всичко става все като няма пари или намислени за друго може и да е радиаторчето за парното,откак пускам парно,оттогава губя течност. Трудно ли се махат тия кори долу?
      На това което ти написах мне, има по една рапидка и две щипки.По добре махни тази в краката на пътника , след това ще се открие централата на еърбега и ще видиш дали е текло.Ако е текло ще е навлажнена(не дай боже).Освен това ще ти кажа как хванах моето радиаторче.Нещо рових в летните дни по колата и викам я да погледна под таблото, видя ми се че по един сноп кабели има следи от течност, бутнах мазно и викам я да бръкна с пръст в легенчето под тръбите(металните) , които идват от двигателния отсек в купето към радиаторчето(това се вижда и без да махаш корите).Забиваш показалеца между двете тръби и ако се намокриш "имаме теч"Аз като си боднах пръста там и "добър вечер" гняс, антифриз, боклуци всичко.
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #33
        Станахме много маймуни на клона ама и аз имам въпрос по темета. Точно поради това, че незнаех днес, при студена кола гледам антифриза доста под минимума Отивам аз бързо на ОМВ и си купувам, но оставам колата да работи докато съм в магазина. Връщам се вдигам капака и антифриза е на максимум Та въпроса ми е следния - Кога антифриза трябва да показва максимума ?? При сруден или при загрял двигател ?? Така и така бях си купил долях малко и в момента съм малко над максимума при загрял двигател . Проблем ли е това ?
        Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
        Lancia Lybra 1.8 131Hp

        Коментар


          #34
          Аз и още един колега имаме такъв проблем. На студен двигател, нивото на антифриза е перфектно на максимума, след като загрее като погледнем нивото е под минимума...., а съм обезвъздушил добре надявам се. Имам 2 пробки на радиатора и тях използвам за обезвъздушаване, това на парното дори не мога да го видя къде е точно (ако имам такова, а мисля че трябва да имам). Ясно е, че системата работи под налягане и по принцип антифриза се следи на загрял двигател, защото се разширява много,но дали това което се случва при мен е нормално.....?!?! Някакви идеи?
          Skoda AMfabia 1.2 12v
          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

          Коментар


            #35
            bachev написа:
            Станахме много маймуни на клона ама и аз имам въпрос по темета. Точно поради това, че незнаех днес, при студена кола гледам антифриза доста под минимума Отивам аз бързо на ОМВ и си купувам, но оставам колата да работи докато съм в магазина. Връщам се вдигам капака и антифриза е на максимум Та въпроса ми е следния - Кога антифриза трябва да показва максимума ?? При сруден или при загрял двигател ?? Така и така бях си купил долях малко и в момента съм малко над максимума при загрял двигател . Проблем ли е това ?
            при студен двигател иначе не е точно
            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

            Коментар


              #36
              bbw написа:
              bachev написа:
              Станахме много маймуни на клона ама и аз имам въпрос по темета. Точно поради това, че незнаех днес, при студена кола гледам антифриза доста под минимума Отивам аз бързо на ОМВ и си купувам, но оставам колата да работи докато съм в магазина. Връщам се вдигам капака и антифриза е на максимум Та въпроса ми е следния - Кога антифриза трябва да показва максимума ?? При сруден или при загрял двигател ?? Така и така бях си купил долях малко и в момента съм малко над максимума при загрял двигател . Проблем ли е това ?
              при студен двигател иначе не е точно
              Мерси колега и днес на срещата ми казаха така. Утре сутринта ще долея
              Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
              Lancia Lybra 1.8 131Hp

              Коментар

              Working...
              X