vintiliran написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
загуба на антифриз
Collapse
X
-
u_bo
-
ogi28b написа:vintiliran - на всяка цена се заври и огледай да не би течът да е вътре при радиаторчето на парното, и да капе върху централата на въздушните възглавници. Не знам на ХГТ дали е точно под радиаторчето, като на някои други модели, но ако е там, и от там капе - възможно е да ти прецака централата.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
alex_sn1 написа:Колега ,Ivannik, ти си ясен. Според мен си за радиаторче за парно. И аз с моята Мареа имах този проблем. 50-60 лв. струва радиаторчето. Ама да ти кажа ,че пода така ми се беше напоил, че с месеци си беше влажен... Yellow_Flash_Colorz_PDT_21Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Радиаторчето се напипва като бръкнеш вдясно от педалите. Пъхаш си ръката зад средната конзола. Най-вероятно ще усетиш ,че е мокро. НЕ СИ КУПУВАЙ втора употреба. Ново не е толкова скъпо. А доколкото знам антифриз циркулира непрекъснато през него,няма кранче, просто сега си го установил. При смяна НЕ се маха таблото,става през жабката.Моля,пишете малко по-грамотно...
Коментар
-
ivannik написа:И мене така ме съмнява.Как мога със сигурност да разбера?Какво трябва да се разглоби,че да се установи със сигурност проблема,и може ли човек сам да си го смени?И такова радиаторче ново ли да търся или втора ръка?Но пък нямам голяма загуба на антифриз/все още може би/.Може ли евентуално да е от съединение или от хлабава връзка?През лятото ,когато работи само климатика явно антифриз не минава през радиаторчето,щото щеше и през лятото да е мокро.И как си подсуши пода след смяната на радиаторчето?Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
pl4 8rp написа:ivannik написа:И мене така ме съмнява.Как мога със сигурност да разбера?Какво трябва да се разглоби,че да се установи със сигурност проблема,и може ли човек сам да си го смени?И такова радиаторче ново ли да търся или втора ръка?Но пък нямам голяма загуба на антифриз/все още може би/.Може ли евентуално да е от съединение или от хлабава връзка?През лятото ,когато работи само климатика явно антифриз не минава през радиаторчето,щото щеше и през лятото да е мокро.И как си подсуши пода след смяната на радиаторчето?Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
u_bo
ivannik написа:pl4 8rp написа:ivannik написа:И мене така ме съмнява.Как мога със сигурност да разбера?Какво трябва да се разглоби,че да се установи със сигурност проблема,и може ли човек сам да си го смени?И такова радиаторче ново ли да търся или втора ръка?Но пък нямам голяма загуба на антифриз/все още може би/.Може ли евентуално да е от съединение или от хлабава връзка?През лятото ,когато работи само климатика явно антифриз не минава през радиаторчето,щото щеше и през лятото да е мокро.И как си подсуши пода след смяната на радиаторчето?
Коментар
-
u_bo написа:vintiliran написа:моя си е син.Още не е мръднал изтече си до там кадето изтича винаги и повече не пада.Логикара ми е че ако е спукано нещо ще изтича и останалото !!?Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
u_bo
-
ще ползвам темата на колегата да задам своя въпросзначи откак купих колата април месец не съм забелязал никакви липси на антифриз,допреди месец може би,малко преди италфеста. Тогава видях,че ми липсва малко от течността,долях водица дестилирана и покарах два дни така,не видях да мърда...реших да го сменя целия антифриз,да е готова за зимата,смениха ми антифризя(колегата Jack Daniels) и в началото не бях видял нищо обезпокоително,няколко дни не мърдаше,беше на максимума,до Габрово и обратно нямаше спадове и реших,че няма проблеми,но днес ми струва,че е намаляло на минимума течността. Въпроса ми е следния,със колега в службата съм говорил и ми е казвал,че когатое топла колата,тогава в казанчето течността е по малко,обяснява го със загряването и разширяването на тръбите и това,че оставало течност в радиаторчето,ала бала...Склонен съмд а вярвам,има логика,но аз не съм забелязал на моята кола когато е студена и топла да има разлика в нивото в разширителния съд. Но днес когато се прибрах,вдигнах капака да наливам зимна течност за чистачки и видях,че е намалял антифриза,утре сутрин на студен двигател,ще видя как е положението,но не вярвам да показва различно...Възможно ли е когато пускам парното да губи течността,защото забелязах,че откак се напалага да го пускам,оттогава са тия проблеми?и Вярно ли е,че има разлика в нивото на студен и топъл двигател?ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Когато колата загрее , течноста в казанчето е на по-високо ниво.Когато е студена на по-ниско.В момнета и двете ми коли са с охладителна течност на ниво между мин и макс(на студен мотор) като загреят нивото е малко над макс.Обърни внимание да не би радиаторчето на парното да е прокапало, махни корите доло в караката и ще видиш дали е текло(моето така го хванах навреме), централата на еърбега беше леко мокра но здрава.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар