Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    загуба на антифриз

    Имам следния проблем наливам точно до максимума антифриз в казанчето и след около 400 500 км може и по малко не съм много сигурен течноста е 5 см под минимума и до там си остава не пада по надолу.Доливам отново до макс. и след време си е пак там 5 санта под минимума.Що за чудо е това?
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    възможно е да ти бяга от тапата, ако не е много под минимума го остави така-от толкова си има нужда колата

    Коментар


      #3
      колко пъти я повтаряш тая процедура?обезвъздушваш ли като налееш охладителната течност?
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #4
        Странен проблем , дане би казанчето да е спукано. Утре ще погледна , но 5см. под минимума това мисля че е на нивото на радиатора вече Свали казанчето и го огледай за спукано.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          paralesa написа:
          колко пъти я повтаряш тая процедура?обезвъздушваш ли като налееш охладителната течност?
          Е много ми е чудно как се обезвъздушава тая система ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????? Според мен ти губи отнякъде, трудно е да се проследи,защото като е топъл двигателя ,антифриза се изпарява много бързо ( там откъдето тече).
          Моля,пишете малко по-грамотно...

          Коментар


            #6
            Re: загуба на антифриз

            vintiliran написа:
            Имам следния проблем наливам точно до максимума антифриз в казанчето и след около 400 500 км може и по малко не съм много сигурен течноста е 5 см под минимума и до там си остава не пада по надолу.Доливам отново до макс. и след време си е пак там 5 санта под минимума.Що за чудо е това?
            Пробвай да налееш пак до максимума и да оставиш колата да работи докато наблюдаваш какво става с казанчето. Или ти изхвърля водата, или имаш малък теч някъде. В най лошия случаи имаш пробив в блока и отива в маслото.
            CSI in the CAR !!!
            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

            Коментар


              #7
              Re: загуба на антифриз

              mancuzo написа:
              vintiliran написа:
              Имам следния проблем наливам точно до максимума антифриз в казанчето и след около 400 500 км може и по малко не съм много сигурен течноста е 5 см под минимума и до там си остава не пада по надолу.Доливам отново до макс. и след време си е пак там 5 санта под минимума.Що за чудо е това?
              Пробвай да налееш пак до максимума и да оставиш колата да работи докато наблюдаваш какво става с казанчето. Или ти изхвърля водата, или имаш малък теч някъде. В най лошия случаи имаш пробив в блока и отива в маслото.
              няма как да ми отива в масото в това съм сигурен вероятно изтича от някаде, но се чудя защо изтича до определено място, след това спира да изтича. Бъзможно ли е да го гори? Но пак няма логика да го гори до някаде!!?
              Bravo HGT 2.0 20V

              Коментар


                #8
                загуба на антифриз

                При мен антифриза при доливане спада до минимум и си стои на това ниво.Не знам това дали енормално.Колат е БРАВА 1,9жтд
                Fiat Brava 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  имах същия проблем,тогава открих МНОГО ЛЕК теч от водната помпа.След като я смених - антифриза е бетон - докъдето е налят - там си стои от 8 месеца може да не е водна помпа при теб , виждал съм на кола с 0.7 бара капачка да е сложена капачка за 1.4 бара,може и обратното някъде да е (например при теб)идеята е - имаш теч отнякъде,като е точно антифриза по обем --> налягането в системата е по-високо--> изхвърля част от течноста --> пада нивото и пада и налягането --> стабилизира се .открий от къде изтича.

                  Коментар


                    #10
                    Ще огледам системата за теч,но несъм забелязал такъв.
                    Fiat Brava 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      dimitar_611 написа:
                      Ще огледам системата за теч,но несъм забелязал такъв.
                      и аз не го бях забелязал една година а и теча беше зад капака на ангренажа де

                      Коментар


                        #12
                        Как предлагате да открия теча ако има въобще.Ако имам теч той ще е на някое много забутано място и идеч си нямам как да разбера.?
                        Bravo HGT 2.0 20V

                        Коментар


                          #13
                          vintiliran - на всяка цена се заври и огледай да не би течът да е вътре при радиаторчето на парното, и да капе върху централата на въздушните възглавници. Не знам на ХГТ дали е точно под радиаторчето, като на някои други модели, но ако е там, и от там капе - възможно е да ти прецака централата.

                          Коментар


                            #14
                            vintiliran написа:
                            Как предлагате да открия теча ако има въобще.Ако имам теч той ще е на някое много забутано място и идеч си нямам как да разбера.?
                            аз карам с червен антифриз и имаше оцветяване около водната помпа,ти с какъв караш?

                            Коментар


                              #15
                              моя си е син.Още не е мръднал изтече си до там кадето изтича винаги и повече не пада.Логикара ми е че ако е спукано нещо ще изтича и останалото !!?
                              Bravo HGT 2.0 20V

                              Коментар

                              Working...
                              X