Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почти прегрях Coupe?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почти прегрях Coupe?

    Здравейте,В сряда вечерта тръгнах от вкъщи за едно заведение с двама мой спътници, валеше дъжд и понеже поленовия ми филтър е за смяна (маслото ми е на 9000+ км и мисля да ги сменя и двете на 10 000) за да не ми се запотяват стъклата си бях пуснал климатроника. Движейки се така 20-тина мин из задръстванията на София видях че температурата на охлаждащата течност стигна на следващата чертичка след 90 и продължи да се покачва при което веднага изключих климатроника с надеждата да падне и си продължих, обаче след още 5-10 мин охлаждащата течност стигна до първата червена реска и температурата на маслото се покачи до не бивали стойности от 130 (аз никога не съм го виждал на повече от 100). Веднага спрях, пуснах парното на макс вентилатора на 4, отворих капака от капачката на разширителния съд поизлезна малко пара, двигателя взе да звучи някак си чаткащ и на таблото инжекцията почна да ми мига все едно е лапма за аварийни. Лампата помига така около минута при което чаткането взе да затихва и температурата на охлаждащата течност спадна до 90. След което с един парцал отворих капачката на разширителния съд и долях 1.5 вода и той се напълни догоре. Температурата падна до 70. Качихме се пак и на пуснато парно на макс се прибрах до вкъщи по обратния път. За 30-40 мин които ми бяха нужни загрях до 85-90 градуса някъде. На другия ден проверих маслото не беше се смесило с водата, охлаждащата течност си седеше както е на Max от никъде не видях никакви течове. От тогава не съм я карал колата, но възнамерявам утре да я подкарам и да видя какво се случва, но преди това искам да проверя дали перката ми се включва коректно, дали и работят двете степени, защото докато беше загряла така не я чух да работи. Затова се интересувам как мога да я направя тази диагностика? Има ли начин някакси принудително да и подам ток без допълнителни кабели и да видя дали работят двете степени? Ако има как?Предварително благодаря за отговорите.

    #2
    ами мери с мултицета по веригата. вероятно не ти е пуснала перката и затова е качила. премери докъде стига тока, провери бушоните, ако пак няма ток отпред мери преди релето, после след него и така установи. при браво релето е елиминирано з апърва степен и бачка само за 2, не знам как е при купето, кажи двигателя къв е з аколегите, които ще знаят конкретно з акупе
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Като си пуснеш климатика мини отпред и виж дали ти работят и двете степени.След пускането му бавната степен тръгва след 20-30 секунди,10 секунди след това завърта бързата степен.По този начин ще разбереш дали работят.При Типото правя и друг опит.Датчика на радиатора е с три крачета и три кабелчета, червен, бял , зелен.Като им откача буксите и дам на късо червения и белия тръгва бавната степен, червения и зеления -бърза степен.Ако извадиш буксите от реостата и ги свържеш тогава ще имаш само бърза степен!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Щом си налял толкова много вода на топла кола, значи е водата е била доста под минимума при студен мотор! Плюс това че перката не ти е включила и е била готова.. добре че си бил предпазлив и си гледаш уредите! Не се притеснявай, ако скоро не хвърли гарнитурата всичко е наред!!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Ще ги имам предвид съветите ви утре като тръгна да го гледам иначе става въпрос за Купе 1.8 16V. Ако някой се сети още нещо да пише ще го погледна утре преди интервенциите. Ще напиша какво съм открил утре.

          Коментар


            #6
            Най-вероятно ми е изгоряло релето за първа и втора степен. Тъй като от датчика или там каквото е намиращо се до перката и до което отиват два кабела, като ги извадих и ги свързах не тръгна. Също така направих опита с климатроника и нищо не се включи въпреки че оставих колата 3-4 мин да работи и да загрее на 80 градуса. Купих тази сутрин и ново реле. Дано лесно се сменя и дано го намеря лесно.

            Коментар

            Working...
            X