Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промивка на охладителна система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Промивка на охладителна система

    колеги искам да си почиистя охладителната система на пунтото.ако е възможно съвети за марки добавки?
    Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

    #2
    Xenum, нямам лични наблюдения, само добри отзиви от приятел.Оги препоръчваше сваляне и миене на радиаторите.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Да, стига да не е свързано с изключителни трудности. На браво жтд с климатик например е лесно свалянето. Само водния де, климатика не съм го свалял.

      Коментар


        #4
        От добавки файда никаква, извади маркучите и с маркуча от чешмата си изплакни системата. Аз го правих всеки ден на френската ми сила и така докато не спря да излиза ръжда. След това качествен антифриз и няма да имаш проблеми.

        Коментар


          #5
          мисля да сваля радиатора и да го промия и него и ситемата също
          Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

          Коментар


            #6
            аз на темпрата направих следното защото адски мн ми загряваше:отидох да автомивка да ми измият радиаторите(понеже съм с клима).човека ги напръска с обезмаслител на МА-ФРА ако не се лъжа , изчакахме малко да покисне , да разложи мизерията и после с водоструйката започна да пръска.отвън навътре и обратното.смятайте че излезна адската мизерия.все едно кална вода..... така около 5 мин пръска и започна да се избистря и това му беше.ефекта при мен веднага се прояви.после пък пред гаража си разбутах(беше хлабава и се вадеше) и буксичките за 1-вата степен на перката че не работеше.та ако не ти се занимава да смъкваш радиатори и така става както при мен.айде поздрави и пиши какво е станало...
            Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

            ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

            Коментар


              #7
              Да не се получи обратен ефект,да почне да тече от някъде,че.........
              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

              Коментар


                #8
                е знае ли човек ,на мен по принцип в най големите задръствания ми седи малко над средата стрелката,не знам дали това и е нормалното положение,виждал съм и по добри и по лоши случаи,тея ГТта едно с едно нямат еднакви,всяко си има собствена система на работа.така като съм почнал да взема да изчистя и интеркулера.чул съм че и той се замърсява
                Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                Коментар


                  #9
                  Това е кулеркойто се опитах да го измия през отвора където влиза въздух към него.Това е след като го свалих и го измих с меглио и водоструиката Както казах по нагоре ако вътре радиатора е запушен качествено нищо не може да го отпуши. Сипвал съм какви ли не киселини в радиатора и ефекта е бил нулев. Карал съм седмици с оцет, лимонтозо и какво ли още не. Ефект има само там където не е запушено и минава течността, там където не мина ефекта е нулев. Някъде имах и снимки на радиатора ми от реното и след всичките процедури и пари дето дадох ефекта беше нулев. От 53 тръби на радиатора на парното имах едва 8 отпушени всичките останали си бяха напълно запушени, след механично почистване на тръбите, радиатора е като нов но си го ползвам за компютърното водно охлаждане :D

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Това е кулеркойто се опитах да го измия през отвора където влиза въздух към него.Това е след като го свалих и го измих с меглио и водоструиката
                    Това е било адската мизерия .
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      sonicempire написа:
                      е знае ли човек ,на мен по принцип в най големите задръствания ми седи малко над средата стрелката,не знам дали това и е нормалното положение,виждал съм и по добри и по лоши случаи,тея ГТта едно с едно нямат еднакви,всяко си има собствена система на работа.така като съм почнал да взема да изчистя и интеркулера.чул съм че и той се замърсява
                      При голяма жега и каране в задръствания (тръгни-спри на ниска предавка) е нормално за пунто ГТ да задържи температура малко над средата-важното е там някъде да ти сработи перката и да не качва по-нагоре. След като тръгнеш да се движиш с нормална скорост, стрелката пада малко под средата, като при по-ниски температури навън (зимата) има склонноста да стои на 1/3 от уреда.Можеш относително лесно да свалиш радиатора и да го промиеш-мисля се държеше на 2 места отгоре само (отдолу е на гумени тампони, които влизат в гредата) дано има ефект някъв. Друго, което през лятото можеш да правиш за малко по-добро охлаждане на двигателния отсег, който ’умните’ италянски инженери са се постарали да запълнят уникално, е да махнеш гуменото уплътнение между предния капак и пластмасата при чистачките. В движение помага по-бързо да се охлажда при двигателя.Можеш да сложиш и тази добавка ако искаш: http://www.prospeed.bg/bg/product/4454Няма да ти падне температурата в задръстване от нея, но после в движение, по-бързо спада до нормалното положение.Кулера, ако ти се занимава и го демонтираш със сигурност ще е добре да го почистиш-особено отвътре да разкараш разните маслени лайна, които заради картерната вентилация и от турбинката се събират там. Това ме съмнява, че ще доведе до спадане на температурата на водата в задръствания, мма ще подобри ефективността на кулера, която при фабричния му размер и позиция не е много голяма.Успех :D

                      Коментар


                        #12
                        колега мерси за изчерпателния съвет по темата.сабраха ми се някои задачки по колата и мисля сега като се пооправи времето да ги свърша преди окончателно да застудее.аз съм отворил още малко проветрение към кулера да е по ефективен
                        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                        Коментар


                          #13
                          Това със задачките по туй нещо пунто ГТ е неизбежно просто Хубаво е че си осигурил повече охлаждане за кулера, щото там където са го сложили не е много добре, пък и масления радиатор е закачен за него та допълнително да го нагрява.Но ако ти се занимава да го свалиш и почистиш отвътре, мисля ще му пооправиш ефективността.

                          Коментар


                            #14
                            и аз така мисля че ще стане.колко и да не е картерната вентилация качва какви ли не л..на в турбо пътищата респктивно задръстващи и кулера
                            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                            Коментар

                            Working...
                            X