колеги искам да си почиистя охладителната система на пунтото.ако е възможно съвети за марки добавки?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промивка на охладителна система
Collapse
X
-
аз на темпрата направих следното защото адски мн ми загряваше:отидох да автомивка да ми измият радиаторите(понеже съм с клима).човека ги напръска с обезмаслител на МА-ФРА ако не се лъжа , изчакахме малко да покисне , да разложи мизерията и после с водоструйката започна да пръска.отвън навътре и обратното.смятайте че излезна адската мизерия.все едно кална вода..... така около 5 мин пръска и започна да се избистря и това му беше.ефекта при мен веднага се прояви.после пък пред гаража си разбутах(беше хлабава и се вадеше) и буксичките за 1-вата степен на перката че не работеше.та ако не ти се занимава да смъкваш радиатори и така става както при мен.айде поздрави и пиши какво е станало...Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
е знае ли човек ,на мен по принцип в най големите задръствания ми седи малко над средата стрелката,не знам дали това и е нормалното положение,виждал съм и по добри и по лоши случаи,тея ГТта едно с едно нямат еднакви,всяко си има собствена система на работа.така като съм почнал да взема да изчистя и интеркулера.чул съм че и той се замърсяваПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Това е кулеркойто се опитах да го измия през отвора където влиза въздух към него.Това е след като го свалих и го измих с меглио и водоструиката Както казах по нагоре ако вътре радиатора е запушен качествено нищо не може да го отпуши. Сипвал съм какви ли не киселини в радиатора и ефекта е бил нулев. Карал съм седмици с оцет, лимонтозо и какво ли още не. Ефект има само там където не е запушено и минава течността, там където не мина ефекта е нулев. Някъде имах и снимки на радиатора ми от реното и след всичките процедури и пари дето дадох ефекта беше нулев. От 53 тръби на радиатора на парното имах едва 8 отпушени всичките останали си бяха напълно запушени, след механично почистване на тръбите, радиатора е като нов но си го ползвам за компютърното водно охлаждане :D
Коментар
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
sonicempire написа:е знае ли човек ,на мен по принцип в най големите задръствания ми седи малко над средата стрелката,не знам дали това и е нормалното положение,виждал съм и по добри и по лоши случаи,тея ГТта едно с едно нямат еднакви,всяко си има собствена система на работа.така като съм почнал да взема да изчистя и интеркулера.чул съм че и той се замърсява
Коментар
-
колега мерси за изчерпателния съвет по темата.сабраха ми се някои задачки по колата и мисля сега като се пооправи времето да ги свърша преди окончателно да застудее.аз съм отворил още малко проветрение към кулера да е по ефективенПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Това със задачките по туй нещо пунто ГТ е неизбежно просто Хубаво е че си осигурил повече охлаждане за кулера, щото там където са го сложили не е много добре, пък и масления радиатор е закачен за него та допълнително да го нагрява.Но ако ти се занимава да го свалиш и почистиш отвътре, мисля ще му пооправиш ефективността.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар