Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стрелката на температурата полудя :|

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ogi28b написа:
    По-новите - са така както каза колегата, но не защото е с един датчик на термостата, а защото сигналът получаван от датчика се обработва допълнително от процесора на таблото, и така в целия диапазон от 80 до 100 градуса стрелката стои все на средата. Тествано, доказано. Това че е с 1 датчик допринася за това, че колкото е температурата за ЕКУ, толкова е и за таблото.
    Да разбирам ли, че и по-новите пак си менят реално температурата, но просто на таблото сочи средата....
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #32
      Точно така. При мен съм го гледал с компютъра - при 79 градуса стрелката е с "една идея" преди средата. На 80 застава на средата, и съм я гледал до 92, повече не успях да я загрея, все си е на средата.

      Коментар


        #33
        jovanialex написа:
        svilens написа:
        A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.
        Мисля че не е нормално това, проблема ти прилича на не работеща перка или по точно не се включва когато трябва.
        На мен пък ми се струва, че може и да е нормално. Това зависи и от самия датчик за вентилатора. Просто някой включват перката 2-3* по-късно от нормалното. Това при условие, че работи първа степен.

        Коментар


          #34
          Резки промени (от сорта на 20 градуса за части от секундата) на температурата не са възможни, така че според мен всичко се обяснява с калпави табла. На мен първия път като ми скочи стрелката в червеното и ми се съкрати живота с 2 години поне. В последствие открих как се оправя - чуквам таблото отпред или отгоре и стрелката застава където трябва :D
          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

          Коментар


            #35
            Cayenne написа:
            jovanialex написа:
            svilens написа:
            A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.
            Мисля че не е нормално това, проблема ти прилича на не работеща перка или по точно не се включва когато трябва.
            На мен пък ми се струва, че може и да е нормално. Това зависи и от самия датчик за вентилатора. Просто някой включват перката 2-3* по-късно от нормалното. Това при условие, че работи първа степен.
            Ще я закарам на серзвиз да я погледнат все пак.Мерси за отговорите.
            Браво 1.6 16v 1996
            Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

            Коментар


              #36
              В петък ми казаха в сервиза, че тъй като нямам климатик, имам само една степен на перката и не било проблем да се кача до там.
              Браво 1.6 16v 1996
              Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

              Коментар


                #37
                svilens написа:
                В петък ми казаха в сервиза, че тъй като нямам климатик, имам само една степен на перката и не било проблем да се кача до там.
                как една степен??? брех !!! тва не е възможно, ако греша моля някой да ме поправи. Това че нямаш климатик и втора перка, незначи, че едната ти перка неможе по-бързо да се движи. при мен има едни съпротивления, които са за степените. сменях такова на първата
                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                Коментар


                  #38
                  slavy_ivanov написа:
                  svilens написа:
                  В петък ми казаха в сервиза, че тъй като нямам климатик, имам само една степен на перката и не било проблем да се кача до там.
                  как една степен??? брех !!! тва не е възможно, ако греша моля някой да ме поправи. Това че нямаш климатик и втора перка, незначи, че едната ти перка неможе по-бързо да се движи. при мен има едни съпротивления, които са за степените. сменях такова на първата
                  Поправям те. Възможно е. Съпротивленията ти са за всяка перка по едно за бавната степен, така е правилно да се каже.

                  Коментар


                    #39
                    На мен ми прилича на термостат. Когато е по студено навън термостата постоянно затваря и отваря напълно. Когато си карал в жегите той си стой отворен и затова нямаш проблеми. Когато е студено навън както казах той постоянно се движи и ако засяда е напълно възможно да ти прави тези проблеми. На твоята кола не знам как е но на френските е много чувствителна стрелката и работата на термостат се забелязва. Лятото има няколко отваряния и затваряния докато загрее хубаво двигателя, зимата стрелката се клати постоянно около работната температура.

                    Коментар


                      #40
                      Колега в събота ми се появи проблема със загряването и без парно или климатик. От орлов мост до студентски вдигна почти до червената чертичка отново, но не може да достигне до нея. Стига до там и после пада към средата. Нямаше как да спра на царигацко да видя дали варти перката, но като се прибрах пред блока се мъчих на място да я загрея като държа бедала на гаста постоянно на 3-4к оборото, но подминели малко средата и перката се включваше. Не знам вече какво може да е, може и датчика на перката да се ебава и да си включва кога му е кеф на него . В неделя/понеделник ще е на майстор и ще видим какъв ще е проблема. Имам един въпрос - от както съм я купил не съм сменял антифриза и не го знам колко е читав, мисля да накарам майстора да го източи и да налее нов. Имали смисъл?Благодаря отново

                      Коментар


                        #41
                        coko написа:
                        Не знам вече какво може да е, може и датчика на перката да се ебава и да си включва кога му е кеф на него .
                        Датчик на перката няма. Има датчик на термостата. Той подава инфо за компютъра и за таблото. Компютъра включва перката. Обезвъздуши системата добре. Смяната на антифриза няма да помогне, освен ако не караш със сок от праскова. (Не знам как го измислих)

                        Коментар


                          #42
                          Има смисъл да си смениш антифриза, но това наистина няма да ти реши проблема.

                          Коментар


                            #43
                            аз карам фиат браво 1.6 16В и ми се получи су6тото нещо смених датчика на перката и почистих водната система и сега няма проблеми

                            Коментар

                            Working...
                            X