ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стрелката на температурата полудя :|
Collapse
X
-
jovanialex написа:svilens написа:A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.
Коментар
-
Резки промени (от сорта на 20 градуса за части от секундата) на температурата не са възможни, така че според мен всичко се обяснява с калпави табла. На мен първия път като ми скочи стрелката в червеното и ми се съкрати живота с 2 години поне. В последствие открих как се оправя - чуквам таблото отпред или отгоре и стрелката застава където трябва :D
Коментар
-
Cayenne написа:jovanialex написа:svilens написа:A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
svilens написа:В петък ми казаха в сервиза, че тъй като нямам климатик, имам само една степен на перката и не било проблем да се кача до там.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
slavy_ivanov написа:svilens написа:В петък ми казаха в сервиза, че тъй като нямам климатик, имам само една степен на перката и не било проблем да се кача до там.
Коментар
-
На мен ми прилича на термостат. Когато е по студено навън термостата постоянно затваря и отваря напълно. Когато си карал в жегите той си стой отворен и затова нямаш проблеми. Когато е студено навън както казах той постоянно се движи и ако засяда е напълно възможно да ти прави тези проблеми. На твоята кола не знам как е но на френските е много чувствителна стрелката и работата на термостат се забелязва. Лятото има няколко отваряния и затваряния докато загрее хубаво двигателя, зимата стрелката се клати постоянно около работната температура.
Коментар
-
Колега в събота ми се появи проблема със загряването и без парно или климатик. От орлов мост до студентски вдигна почти до червената чертичка отново, но не може да достигне до нея. Стига до там и после пада към средата. Нямаше как да спра на царигацко да видя дали варти перката, но като се прибрах пред блока се мъчих на място да я загрея като държа бедала на гаста постоянно на 3-4к оборото, но подминели малко средата и перката се включваше. Не знам вече какво може да е, може и датчика на перката да се ебава и да си включва кога му е кеф на него . В неделя/понеделник ще е на майстор и ще видим какъв ще е проблема. Имам един въпрос - от както съм я купил не съм сменял антифриза и не го знам колко е читав, мисля да накарам майстора да го източи и да налее нов. Имали смисъл?Благодаря отново
Коментар
-
coko написа:Не знам вече какво може да е, може и датчика на перката да се ебава и да си включва кога му е кеф на него .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар