Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стрелката на температурата полудя :|

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да но при мен проблема е, че като пусна парното се вдига и над първото деление над средата и заминава към червените деления . немога да си обесня от какво се получава така трябва да пробвам да карам на климатик,но да речем да ми подържа 25 градуса в колата да видя дали ще прави така, но няма смисъл да ми ходи фреон.....

    Коментар


      #17
      Другия вариант е да ти е подпушен радиатора за парното и да не върти водата както трябва, но не съм сигурен в това.

      Коментар


        #18
        coko написа:
        Да но при мен проблема е, че като пусна парното се вдига и над първото деление над средата и заминава към червените деления . немога да си обесня от какво се получава така трябва да пробвам да карам на климатик,но да речем да ми подържа 25 градуса в колата да видя дали ще прави така, но няма смисъл да ми ходи фреон.....
        Принципно когато пуснеш парното температурата на ДВГ пада. Ако ти е мн в червения сектор и пред прегряване се пуска парното да отнеме температурата.Също така по пътя на логиката, когато спреш за да истине не се гаси веднага, защото няма циркулация на водата и не се охлажда грам.
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #19
          Водата (антифризът) в системата циркулира през радиаторчето на парното, независимо дали е пуснато на максимално горещо, или на максимално студено Така че изключено е в малкото радиаторче да е имало въздух, и сега като е пуснато да е излязъл. Преди всичко - задължително провери перките, дали работят. Ако имаш къде - с диагностичен софтуер Виза можеш да тестваш скоростите на перките. Друг начин е да включиш климатика, а колата да е на място. При всички положения - нещо не е наред ! В тази система нещата така са мислени, че всяко отклонение на стрелката от средата означава "проблем". Независимо нагоре или надолу, с изключение на случаите когато е зима, навън е много студено, и си надул парното, а колата е на място. Но това е по-характерно за дизелов двигател, за бензинов едва ли ще тръгне надолу.

          Коментар


            #20
            coko написа:
            Да но при мен проблема е, че като пусна парното се вдига и над първото деление над средата и заминава към червените деления . немога да си обесня от какво се получава така трябва да пробвам да карам на климатик,но да речем да ми подържа 25 градуса в колата да видя дали ще прави така, но няма смисъл да ми ходи фреон.....
            нищо няма да ти ходи ако системите са в изправност Аз забелязвам, че моета стрелка също полудява, но при мен явлението е друго - като вдигна над 2к оборота стрелката започва да подскача със склонност надолу, което не ме плаши толкова, докато при теб е обратното - стрелката бега нагоре, та ако някой може да ми помегне щще съм му задължен. успех колега
            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

            Коментар


              #21
              Една чертичка над средата не е проблем, нормално е при градско каране и тия жеги. Сега като се разхлади забелязах, че моята кола поддържа 1-2 чертички под средата извънградско и е точно на средата градско.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #22
                maskarata написа:
                Една чертичка над средата не е проблем, нормално е при градско каране и тия жеги. Сега като се разхлади забелязах, че моята кола поддържа 1-2 чертички под средата извънградско и е точно на средата градско.
                Добре, защо продължавате да заблуждавате човека !? Не е нормално в двигатели 1.2 , 1.9 ЖТД , 1.6 и 2.0 ( ноември 98 -> ), 1.8 (99 -> ) стрелката да стои на различно място от средата, при нито един работен режим на двигателя Всяко отклонение означава проблем с охлаждането.

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  maskarata написа:
                  Една чертичка над средата не е проблем, нормално е при градско каране и тия жеги. Сега като се разхлади забелязах, че моята кола поддържа 1-2 чертички под средата извънградско и е точно на средата градско.
                  Добре, защо продължавате да заблуждавате човека !? Не е нормално в двигатели 1.2 , 1.9 ЖТД , 1.6 и 2.0 ( ноември 98 -> ), 1.8 (99 -> ) стрелката да стои на различно място от средата, при нито един работен режим на двигателя Всяко отклонение означава проблем с охлаждането.
                  Моето браво е 97 година ако има изобщо някво значение, и до сега колкото коли съм карал е няма такава която като застане по средата да не мърда(освен извънградско и то с постоянна скорост).
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #24
                    Има значение. Колите, които спомена ogi28b са с един темпрературем датчик и при тях стрелката трябва да седи на средата. Твоята кола. както и другите преди 11.98 г. са с два датчика и при тях е нормално стрелката да подминава средата.

                    Коментар


                      #25
                      Благодаря Cayenne за уточнението.maskarata - разбира се че има значение годината. Старите са така - както описваш. По-новите - са така както каза колегата, но не защото е с един датчик на термостата, а защото сигналът получаван от датчика се обработва допълнително от процесора на таблото, и така в целия диапазон от 80 до 100 градуса стрелката стои все на средата. Тествано, доказано. Това че е с 1 датчик допринася за това, че колкото е температурата за ЕКУ, толкова е и за таблото.

                      Коментар


                        #26
                        A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.
                        Браво 1.6 16v 1996
                        Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          Благодаря Cayenne за уточнението.maskarata - разбира се че има значение годината. Старите са така - както описваш. По-новите - са така както каза колегата, но не защото е с един датчик на термостата, а защото сигналът получаван от датчика се обработва допълнително от процесора на таблото, и така в целия диапазон от 80 до 100 градуса стрелката стои все на средата. Тествано, доказано. Това че е с 1 датчик допринася за това, че колкото е температурата за ЕКУ, толкова е и за таблото.
                          Така може, значи при старите не е проблем шаването на стрелката защото този диапазон 80-100 при мен е много голям може би 4 деления.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            #28
                            svilens написа:
                            A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.
                            Мисля че не е нормално това, проблема ти прилича на не работеща перка или по точно не се включва когато трябва.

                            Коментар


                              #29
                              svilens написа:
                              A при мен в задръствания и жеги стига и малко над 2-рата чертичка - това рядко. Обикновено си стои на 2-рото деления над средата.На някой друг случва ли му се, или да я карам на серивиз нещо.Колата е от подписа.
                              Най вероятно неработеща първа степен на вентилатора, която се включва щом премине средата.Втората степен се включва на 2 отделения над средата.
                              Ползвайте мигачи!
                              Sometimes I feel like screaming

                              Коментар


                                #30
                                чесно казано на мен ми се е случвало стрелката да скача рязко нагоре с по 1-2 деления при натискане по рязко на педала и стигна почти до червените деления ... но това ми се получаваше при условие че не си бях обезвъздушил системата както трябва ! .... колата от подписаиначе при нормално градско каране стрелката се закопва на средата ....при ръчка градско стои 1 деление над средата и като нормализирам карането пада на средата и не мърда от там ....при извън градско независимо дали карам на ръчка или нормално се закопва на 1 деление под средата и не мърда !
                                AUDI 1.8 20V TURBO
                                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X