Днес е случи нещо странно с климатика. Тъй като е много топло, работи доста време без прекъсване, пътувах на дълъг път. По някое време започна да излиза пара от централните духалки, над копчетата. Първо си помислих, че се запалвам, но след много гледане, проби стигнах до следните факти:1. това е водна пара2. при пускане на 4-степен на вентилатора започват да хвърчат малки пръски вода3. при затваряне на централните духалки, през страничните НЕ излиза пара или водни пръски.4.прави го когато си иска, през по-голямата част от времето климатикът си работи нормално, изстудява отлично, при големите жеги и на пряка слънчева светлина повече от 2-ра степен на вентилатора не е нужно да се пуска.5. когато излиза пара, като че намалява духането на студено.Някой има ли идеи, преди да ходя на майстор?Колата е Пунто 1.9 jtd, ако има значение това.Мерси на далите съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик
Collapse
X
-
Запушен дренаж може да го разбере като види дали капе вода под колата, при мен на рендето така се получава от време на време. Както си работи климатика изведнъж намалява студеното и започва да се овлажнява въздуха. Аз си го обяснявам, че радиатора се е заледил и спира студеното и пуска за момент топло и от там става така. Системата на фиата не знам дали е такава.
Коментар
-
Дренажът трябва да си е ОК. Когато спрях за малко на една бензиностанция, за не повече от 5 мин, под колата се получи солидна локва вода и си капеше съвсем стабилно.Ще проверя фреона, ако е това, ще е добре. Но... ако няма фреон, то климатикът няма да работи добре, а както казах изстудява отлично.
Коментар
-
Когато количеството на липса на фреон е малко примерно при 700гр липсват 200гр се получава по ниско налягане на изпаряване и температурата на изпарителя е по ниска. Студи дори повече отколкото ако е нормално количеството но започва за замръзва изпарителя и да се чуства все едно вентилатора е спрял. Вярвай ми с това се занимавам а и на моето работно рено съм го изпитал това.Обичам си работата.
Коментар
-
Valentin_V написа:Когато количеството на липса на фреон е малко примерно при 700гр липсват 200гр се получава по ниско налягане на изпаряване и температурата на изпарителя е по ниска. Студи дори повече отколкото ако е нормално количеството но започва за замръзва изпарителя и да се чуства все едно вентилатора е спрял. Вярвай ми с това се занимавам а и на моето работно рено съм го изпитал това.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар