От няколко дни забелязвам че температурата на охладителната течност стига до 2 деления над средното. Имам чуството че нещо със степените не е наред. в събота махнах перката и измих доста старателно радиаторите и като го монтирах напрусках буксите с контактен спрей,така че не ми се вярва да има проблем от това че съм го свалял или се баркам. при едно спиране я оставих да работи на място и перката се включи на 2-рата черта над средата. въздушна възглавница не ми се вярва да има защото зимата като сменях термостата я обезвъздуших добре. също така искам да попитам ако има такъв вариант как мога да разбера дали ми работят добре степените без да ходя на диагностика. 10х предварително за помощта на отзовалите сеКолата е от подписа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за степените на перката
Collapse
X
-
Ако има клима трябва да е с две степени,ако няма е само с една.Извади датчика от радиатора,намира се между двата маркуча на радиатора от лявата страна и виж с колко кабела е.При 3 - 2 степени,при 2 - 1 степен.Вземи кабелче,свържи ги накъсо в буксата и перката трябва да завърти.Ако не завърти ,проблема е в кабели,букси,релета или бушон.Ако завърти, но при загрял двигател не върти - проблема е в датчика на радиатора.Относно температурата на включване на перката,мисля има два вида датчици.При единия първа степен от 87-92 градуса,втора от 92-97.Другият е за страни с по-топъл климат - първа от 82-87, втора 87-92 градуса.При мен мисля е втория,тъй като първата ми включва на 3-4 мм преди средата,а втората - когато стрелката е на средата.Не съм голям разбирач,но познати се оплакват че с времето този датчик включва перките на по-ниски температури,може и при мен да е така ...
Реклама
Collapse
Коментар