Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Механизъм за задвижване клапата за въздух към купето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Механизъм за задвижване клапата за въздух към купето.

    Здравейте всички! Собственик съм на Fiat Brava 1.8 ELX производство 1995 г. Счупено ми е електромоторчето което задвижва клапата регулираща притока на въздух към купето. / За този модел тя е електрическа/. Аз съм от Горна Оряховица. Проверих по магазините - няма. Само поръчка, доставка 15-20 дни и цена 65 - 70 евро. По автоморгите из района също проверявах. Има такива неща - но за други модели Brava i Bravo 1.4, 1.6, Punto и др. Казаха ми че само за 1.8 модела е различно / с 3 извода и по дълга щанга/, за разлика от другите които са 2 кабелчета. Моля, помогнете от къде мога да намеря това чудо? Склонен съм да бъде 2-ра употреба и да платя 30-40 лв.Благодаря Ви предварително. Ако има неточности моля за извинение, това е моя първи пост тук във форума.

    #2
    Re: Механизъм за задвижване клапата за въздух към купето.

    ivanevo написа:
    Здравейте всички! Собственик съм на Fiat Brava 1.8 ELX производство 1995 г. Счупено ми е електромоторчето което задвижва клапата регулираща притока на въздух към купето. / За този модел тя е електрическа/. Аз съм от Горна Оряховица. Проверих по магазините - няма. Само поръчка, доставка 15-20 дни и цена 65 - 70 евро. По автоморгите из района също проверявах. Има такива неща - но за други модели Brava i Bravo 1.4, 1.6, Punto и др. Казаха ми че само за 1.8 модела е различно / с 3 извода и по дълга щанга/, за разлика от другите които са 2 кабелчета. Моля, помогнете от къде мога да намеря това чудо? Склонен съм да бъде 2-ра употреба и да платя 30-40 лв.Благодаря Ви предварително. Ако има неточности моля за извинение, това е моя първи пост тук във форума.
    .... e това е нещо НОВО !!! ???

    Коментар


      #3
      първо добре дошъл.по темата е писано и дискутирано доста. и то скоро имаше една тема която успях да намеряhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...288&highlight=ако също така се и поровиш с помощта на търсачката ще манериш още много.
      Fiat Bravo SX 1.4 12V

      Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
      Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

      Коментар


        #4
        И да кажем - застопори я отворена, и забрави че съществува, и с това темата приключва, според мен.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          И да кажем - застопори я отворена, и забрави че съществува, и с това темата приключва, според мен.
          и за точно това направих в събота
          Fiat Bravo SX 1.4 12V

          Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
          Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

          Коментар


            #6
            Благодаря на всички които споделиха с мен темата. Благодария за посочените линкове с информация. Мога да я застопоря, но имам един последен въпрос - Това че клапата ще стои отворена няма ли да тормози климатика през летните жеги и да не охлажда ефективно. Едно е да дърпа горещ въздух от вън , а друго е вече охладения въздух от купето да се охлажда пак той.

            Коментар


              #7
              ivanevo написа:
              Благодаря на всички които споделиха с мен темата. Благодария за посочените линкове с информация. Мога да я застопоря, но имам един последен въпрос - Това че клапата ще стои отворена няма ли да тормози климатика през летните жеги и да не охлажда ефективно. Едно е да дърпа горещ въздух от вън , а друго е вече охладения въздух от купето да се охлажда пак той.
              това е верно,също така няма да можеш да си затвориш клапата когато си зад яко пушещ Икарус или камион,или при каране по МНОГО запрашен път - бързо ще задръстваш филтъра.това са недостатъците - факт.

              Коментар


                #8
                Аз пък да се оплача от моя климатик след като го заредих съвсем скоро дори и при отворена клапа прави адски студ, не може да се кара повече от 10 мин на вкл. климатик. Съответно прави си сметка колко ще влиае клапата на климатика, миналата година го зареждах при един "мека китка" и ако не беше затврена клапата не духаше достатъчно студено, а и не ми идваше на акъл да го спирам. Ако искаш направи като мен, към клапата свързваш пружина откъм филтъра, а от другата страна завързваш въженце или най-добре медна тел(като вива тел ама много по-добро ) за да можеш да си я прегъваш в джабката вместо да завързваш въженце.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  ivanevo написа:
                  Благодаря на всички които споделиха с мен темата. Благодария за посочените линкове с информация. Мога да я застопоря, но имам един последен въпрос - Това че клапата ще стои отворена няма ли да тормози климатика през летните жеги и да не охлажда ефективно. Едно е да дърпа горещ въздух от вън , а друго е вече охладения въздух от купето да се охлажда пак той.
                  По-добре я възтанови както си е направена в завода производител вместо да осакатяваш вентилационната система с този вид "побългаряване" Да я имаш работеща тази клапа е огромно предимство , аз я ползвам по няколко пъти на ден и ми е крайно необходима. Не че на предишната кола имах тази глезотийка но сега като свикнах не бих я изолирал. Колегата u_bo е изброил достатъчно причини за да я възтановиш.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    Убедихте ме, ще я правя. Само че това което писах първо " че на 1.8 Брава е различен механизма от на другите модели вярно ли е? Защото Ви казвам истината. Моето моторче е с 3 кабелчета и шангата дето движи клапата е по дълга от тези дето ми ги предлагаха по моргите?

                    Коментар


                      #11
                      Е какво толкова има да и се ползва на клапата ? Тя е само ако караш в тунел, и се наложи да спреш там, и има работещи двигатели, а не е да си я разцъкваме за щяло и нещяло, и например че пред нас за 1-2 минути ще има камион... голямата работа. Абе всеки си знае как да кара. Аз например изобщо нямам спомени кога съм натискал копчето да ми се затвори клапата, зиме - лете, все си е отворена. Да не говоррим за дъждовното време и изпояването, и колко е важно да е отворена. Един изправен климатик никога не може да има проблеми да охлажда колата, ако ще и 35 градуса да е, и клапата да е отворена, и колата да е напечена. Личен опит. А щом в една кола може, значи може и в другите.Ама ако ти е по-лесно - свали таблото, свали клапата, с моторчето, с щангите, намери си подобно, работещо, сложи го, цъкай си клапата когато ти е кеф, и следващия път като ти се счупи - тогава вече можеш да помислиш дали да не я застопориш отворена завинаги. Това да си затваряш клапата когато караш 10 секунди след камион честно казано са глезотии, или просто да покажем колко копчета и светлинки имаме в колата. Пак казвам - една изправна вентилационна и климатична система няма никакви проблеми независимо дали клапата е отворена или затоврена , за да охладди или стопли купето. Ако не се получава - потърсете причините, а не следствието.

                      Коментар


                        #12
                        Е..хти и тъпите инженери от Фиат да сложат такава не нужна клапа само да правят колата по-сложна Те и вентилатор сложили , тъпаците а е трябвало по един джоб като на ЗАЗ-ките да граби въздух. Ама пусти му пушещи дизели .....хубаво си е да има клапа А това със застопоряването си е чиста бай ганьовщина. Не препоръчвам на никой този метод за решаване на проблеми. После разни отверки по стъклата на вратите се появяват и те сложещи са застопоряват. Какви ли не методи съм виждал в БГ подпиралки за задната врата от "дрян" защото амортесьорчетата били скъпи.....
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #13
                          Моля вИ кажете наистина ли е различно моторчето за версия 1.8?

                          Коментар

                          Working...
                          X