Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Втора степен на перката на радиатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Втора степен на перката на радиатора?

    Колеги,днес към 4 часа следобед покарах малко градско 20 км. без клима.При покачване на температурата към 90 градуса, точно на средата, се включи първа степен на перката,стрелката падна малко.После по Цариградско падна малко под средата.Дотук всичко ОК,но при захождане към Дружба и по точно пред блока на втора до паркинга стрелката взе да отива доста над средата.Никога не съм я виждал там.Слагам снимка от форум на друг колега,при мен беше дори и по-нагоре.При паркирането не чух перката да работи .Друг път ми се е случвало след изгасяне на двигателя,перката работи още 15-30 секунди,но днес-таратанци.Въпроса ми е при повишаване на температурата над 92-93 градуса примерно,нормално е да се включи втората степен,а първа да спре?Ако втората степен не сработи,къде да търся проблема-бушони,релета,букси?Моля помагайте,щото в тия жеги и с тая криза,само едно прегряване ми трябва!!!
    Прикачени файлове
    Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
    ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
    ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
    ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

    #2
    Ако първата скорост работи, правилно си се насочил - бушони, релета. Намират се в една кутия пред акумулатора. Бушона за втората степен е 40А, видимо по-голям от останалите, а релето е пред/зад него.

    Коментар


      #3
      tomny написа:
      Ако първата скорост работи, правилно си се насочил - бушони, релета. Намират се в една кутия пред акумулатора. Бушона за втората степен е 40А, видимо по-голям от останалите, а релето е пред/зад него.
      Колега,незнам дали има разлика между схемите за перката при 1,6 и 1,8,но вчера отворих въпросната кутия и вътре имаше три релета и един бушон от 10 ампера.Възможно ли е релето и бушона за втората степен да ги няма?За протокола само да спомена,че при диагностиката на климатика ги имаше и двете степени,но там се управляват от показанията на пресостата,мисля?
      Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
      ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
      ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
      ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

      Коментар


        #4
        Ето малко снимки от днес http://www.snimka.bg/album.php?album...4&pid=13990022 .При извадени релета и бушон,при укъсяване първа степен работеше!?!
        Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
        ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
        ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
        ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

        Коментар


          #5
          Имах подобен проблем, но при мен не включваше 1-ва степен на перката, директно на 2-ра.Оказа се, че двете жички на реостата, тази на 1-вата степен беше прекъсната, въпреки че на пръв поглед не беше.Държеше се на само на една жичка.Направо смених целия реостат и вече няма грижи.
          Ползвайте мигачи!
          Sometimes I feel like screaming

          Коментар


            #6
            перка

            А къде се намира този реостат
            Fiat Brava 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              На кожуха на радиатора, в горната му дясна част, по посока на движението. Дебело зелено съпротивление с цокъл.

              Коментар


                #8
                Колеги,благодаря ви за помощта.Оказа се че не съм много запознат със степените на перката на радиатора.Не ми е работила първа,а не втора степен.Проблема се реши след смяна на реостата на перката.Старият изглеждаше ето така:
                Прикачени файлове
                Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                Коментар

                Working...
                X