Колеги,днес към 4 часа следобед покарах малко градско 20 км. без клима.При покачване на температурата към 90 градуса, точно на средата, се включи първа степен на перката,стрелката падна малко.После по Цариградско падна малко под средата.Дотук всичко ОК,но при захождане към Дружба и по точно пред блока на втора до паркинга стрелката взе да отива доста над средата.Никога не съм я виждал там.Слагам снимка от форум на друг колега,при мен беше дори и по-нагоре.При паркирането не чух перката да работи .Друг път ми се е случвало след изгасяне на двигателя,перката работи още 15-30 секунди,но днес-таратанци.Въпроса ми е при повишаване на температурата над 92-93 градуса примерно,нормално е да се включи втората степен,а първа да спре?Ако втората степен не сработи,къде да търся проблема-бушони,релета,букси?Моля помагайте,щото в тия жеги и с тая криза,само едно прегряване ми трябва!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Втора степен на перката на радиатора?
Collapse
X
-
tomny написа:Ако първата скорост работи, правилно си се насочил - бушони, релета. Намират се в една кутия пред акумулатора. Бушона за втората степен е 40А, видимо по-голям от останалите, а релето е пред/зад него.
Коментар
-
Ето малко снимки от днес http://www.snimka.bg/album.php?album...4&pid=13990022 .При извадени релета и бушон,при укъсяване първа степен работеше!?!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар