Въпроса ми е следния: когато НЕ е натиснато копчето което затваря клапата за въздуха и следователно се върти само въздуха в купето (копчето не е натиснато и лампата му не свети), тоест трябва да влиза външен въздух, трябва ли при изключен вентилатор да духа през отворени духалки на парното (защото на всички други коли които съм карал е така)?Четох, че тая система е слабо място на фиатките и ме съмнява да не е прецакана в затворено състояние, понеже при описания начин през духалките НЕ влиза въздух вътре в купето като върви колата...Макината е браво 103 коня (1.6) с климатик и въпросното нещо се пуска с копче което е до копчето на климатика (че съм виждал и с един плъзгач също така);как трябва да бъде това което съм описал и ако не сте сигурни, има ли начин да разбера дали работи това нещо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
системата за изолиране на външния въздух
Collapse
X
-
Re: системата за изолиране на външния въздух
Влиза бе колега ... вентилатора спомага за вътрешното цирколиране когато си задал инверторен режим то е за зимата понеже веднаж затопления въздух по лесно се затопля(въртене на въздуха в колата без студен от вън) ... така и принципа на домашните инверторни климатици (влага се по малко количество енергия за загрят по слабо въздух да се дозагрее от колкото на ново да се загрява студен )просто вентилатора цирколира въздуха в тоз режим.А когато е от вън примерно кат караш със 100 и без вентилатор се осеща ,че влиза ,а ко пуснеш вентиалатора просто засилваш външния поток...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Много лесно - махаш поленовия филтър и виждаш клапата в какво положение е. Натискаш копчето и гледаш дали ще се затвори. Натиснат бутон = затворена клапа, въздух от вън няма. Изключен бутон = отворена клапа, навлизане на насрещен въздух. Ако клапата все е затворена, вероятно е счупена. Отваряш я принудително и забравяш за нея. Добре е да се изключи и захранването и но това е друга тема.
Коментар
-
badmadafaka написа:@Fiat_Punto11е точно това ме притеснява че и със 180 като карам не духа нищо през духалките @Rokambolможе ли с две думи да ми обясниш как да стигна до поленовия филтър - пластмасата под чистачките ли се маха или през жабката нещо?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
При каране по черен и прашен път е желателно копчето да е натиснато,съответно спираш притока на мръсен въздух в купето-колкото и да минава през поленовия филтър при отворена клапа той не смогва и се запушва,така ми каза майстора на климатици когато го попитах за какво е това копче.Marea HLX 147ps
Коментар
-
малко развитие по темата: отворих тази пластмаса, махнах филтъра и пластмасата под него и се оказа точно това от което се опасявах - клапата не работи и е блокирала в затворено състояние (затваряше дупката под филтъра) аз с ръка я натиснах за да застане в отворено състояние и тя си застана отворена; като се натиска копчето нищо не става и в двата случая (и при отворена и при затворена) но лампата на самия бутон си светва все едно, че работи по принцип имате ли идея къде бих могъл да търся причината за неработенето на тая клапа - в самата клапа, в някаква система която я управлява, в електрониката и самия бутон...?давайте идеи какво бих могъл да направя
Коментар
-
u_bo
обикновено се счупва едно зъбно колело, а се чупи поради проблем с електрониката - не сработва изключвателя.
Коментар
-
За да се стигне до клапата или трябва да се свали таблото или трябва да си факир и да използваш сложна система от фенерчета, за да виждаш какво правиш. Просто работата е прецак отвсякъде при мен съм го направил с пружина и кука завършваща в джабката. Не е много комфортно и европейско, ама какво да се прави, поне върши работа.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар