Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатик - Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатик - Bravo JTD

    Климатика ми спря да охлажда от какво може да е?Дали е прецакан компресор или няма фреон?Няма никакви признаци на охлаждане, духа си топъл въздух...И ако може да ми кажете каде се намират всички бушони свързани с климатика.
    Fiat Bravo 1.9JTD 105
    D I E S E L P O W E R

    #2
    Колега.. направи следните опити. 1-во запали колата.. вдигни капака и накарай през това време някой да пусне климатика ватре и виж дали ще зацепи компресора и ще почне да варти. Ако не .. някаде има проблем в системата.. ако да.. завърта и не духа студено минаваш на втори опит. Привечер когато поспаднат жегите ... излезни с колата някаде където можеш да развиеш около 80 90 км/ч . Пусни тогава климатика и виж дали ще духа.. може в жегата да не се охлажда радиатора на климатика достатачно и да вдига налягането .. а от там да изключва. Пробвай това и ако не стане пиши да ти кайа какво още да провериш. Поздрави.
    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

    Коментар


      #3
      Компресора не зацепва вадих буксата и я замерих не идва ток до нея затова си мисля че е от някой бушон но незнам кой е за климатика. Ако има нещо друго да проверя казвай.
      Fiat Bravo 1.9JTD 105
      D I E S E L P O W E R

      Коментар


        #4
        Отвори кутийката пред акумулатора, там има 4 еднакви на размери релета, вероятно 2 черни и 2 червени. Извади ги всичките и ги почисти с контактен спрей, и пробвай пак. Ще ти е нужно ключе 10-ка.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Отвори кутийката пред акумулатора, там има 4 еднакви на размери релета, вероятно 2 черни и 2 червени. Извади ги всичките и ги почисти с контактен спрей, и пробвай пак. Ще ти е нужно ключе 10-ка.
          Ок утре ще пробвам...
          Fiat Bravo 1.9JTD 105
          D I E S E L P O W E R

          Коментар


            #6
            Провери също предпазители А, C, и E, от следната картинка, особено E :
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Ток може да не идва и ако няма газ- точно затова има един датчик на тръбите до дехидратора.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Виж при жашката, като в свалиш, трявба да има едни датчици или само един, нямам спомен, така ми беше обяснено на мен. Мисля, че е заминал. Провери ги/го. Казвам го, защото, когато си купувах Бравото, климата не искаше да зацепи. Оказа се точно това. Симптомите бяха същите като твоите. Човекът го оправи за своя сметка - струвало му 40 лева всичко.
                NOW: ???
                Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Отвори кутийката пред акумулатора, там има 4 еднакви на размери релета, вероятно 2 черни и 2 червени. Извади ги всичките и ги почисти с контактен спрей, и пробвай пак. Ще ти е нужно ключе 10-ка.
                  Почистих ги но пак не тръгва компресора, а бушоните са здрави.
                  Fiat Bravo 1.9JTD 105
                  D I E S E L P O W E R

                  Коментар


                    #10
                    КИМИ написа:
                    Ток може да не идва и ако няма газ- точно затова има един датчик на тръбите до дехидратора.
                    Къде точно е този дехидрататор?
                    Fiat Bravo 1.9JTD 105
                    D I E S E L P O W E R

                    Коментар


                      #11
                      Bravo_JTD написа:
                      КИМИ написа:
                      Ток може да не идва и ако няма газ- точно затова има един датчик на тръбите до дехидратора.
                      Къде точно е този дехидрататор?
                      Ако някой може да го снима и да качи снимката ще съм му много благодарен.
                      Fiat Bravo 1.9JTD 105
                      D I E S E L P O W E R

                      Коментар


                        #12
                        Твърде късно прочитам темата, но днес на баща ми в колата имаше свален дехидратор, и можеше да го снимам. Дехидраторът се намира под акумулатора, зад интеркулера, пред лявата гума, по-скоро пред скоростната кутия, и прилична на сива кофичка от кисело мляко, или може би на сив горивен филтър. Около 25- 30 см е дълъг, фи: 70-80-90, там някъде. Абе тръгни по тръбите на климатика, от компресора , през радиатора, и следващият елемент трябва да е дехидраторът.

                        Коментар


                          #13
                          Климатика няма да се включва и ако перката на вентилатора му не работи. На самия радиатор има монтирани едни съпротивления, с последователно свързани към тях, два малки елемента. Това са бушончета и често прегарят.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            iuly_vn написа:
                            Климатика няма да се включва и ако перката на вентилатора му не работи. На самия радиатор има монтирани едни съпротивления, с последователно свързани към тях, два малки елемента. Това са бушончета и често прегарят.
                            Не съм съгласен, перката тръгва ако компресора е включил. Налягане.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #15
                              vgeorgiev написа:
                              iuly_vn написа:
                              Климатика няма да се включва и ако перката на вентилатора му не работи. На самия радиатор има монтирани едни съпротивления, с последователно свързани към тях, два малки елемента. Това са бушончета и често прегарят.
                              Не съм съгласен, перката тръгва ако компресора е включил. Налягане.
                              За другата перка говори колегата, там има едни съпротивления. Но аз също не съм съгласен - тръгва климатика, но ако вътрешната не върти - изпарителя ще замръзне, и компресора ще бъде изключен от датчика на изпарителя против замръзване. Това е мнение, не твърдение!

                              Коментар

                              Working...
                              X