Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ колеги загазих-охладителната система не е в ред

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И най - добре върви да ти замерят антифриза за изгорели газове поне да си спокоен на 100%

    Коментар


      #32
      Patlaka написа:
      Ами колега може и така де защо не пробваш да махнеш термостата от самия му корпус и да я запалиш без, да загрее яко и да видиш дали е от него малко трудно ще загрее ама поне сега времето е топло
      Точно това мисля колега да направя,но я кажи как да го махна тоя термостат като е цяло тяло имаш ли идея.Много ще съм ти благодарен да споделиш че аз до сега не сам правил никакви маниполации по термостата и незнам за кво стаа вапрос

      Коментар


        #33
        Ами да ти кажа аз карам Пунто,но съм свалял термостата на едно Браво първо свали целия корпус и се пробвай да искараш термостата не се сещам и аз как точно беше ако искаш след като го смъкнеш направи снимки

        Коментар


          #34
          Виж това може и да ти помогне http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf

          Коментар


            #35
            Напълно е възможно термостата да не отваря докрай и това да е причината.Имах такъв проблем с Лада Самара.Механично задираше и или не отваряше или не затваряше добре.Принципа на всички термостати е биметална пластина и клапан,който разширяващата се или свиваща бимет.пластина затваря/отваря.И един съвет към тези,на които колата загрява бавно-проверете термостата,защото на Пунто 1.1 (на сина ми) карана в Италия,бяха махнати клапана и пластината и работеше директно на големия охлаждащ кръг.

            Коментар


              #36
              Само за протокола - термостата използва терморазширението на топящ се восък вътре в него. Щом се повиши температурата на водата до около 80 градуса, восъка започва да се топи, като същевременно избутва оста, на която е клапата между малкия и големия кръг. При достигане на около 90 градуса (зависи как е калибриран) буталото е избутано вече докрай и водата циркулира свободно.
              Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

              Коментар


                #37
                Forsaken написа:
                Само за протокола - термостата използва терморазширението на топящ се восък вътре в него. Щом се повиши температурата на водата до около 80 градуса, восъка започва да се топи, като същевременно избутва оста, на която е клапата между малкия и големия кръг. При достигане на около 90 градуса (зависи как е калибриран) буталото е избутано вече докрай и водата циркулира свободно.
                Т.Е. какво искаш да кажеш колега-че неможе да е от термостата или е най-вероятно от него.

                Коментар


                  #38
                  boy123 написа:
                  Напълно е възможно термостата да не отваря докрай и това да е причината.Имах такъв проблем с Лада Самара.Механично задираше и или не отваряше или не затваряше добре.Принципа на всички термостати е биметална пластина и клапан,който разширяващата се или свиваща бимет.пластина затваря/отваря.И един съвет към тези,на които колата загрява бавно-проверете термостата,защото на Пунто 1.1 (на сина ми) карана в Италия,бяха махнати клапана и пластината и работеше директно на големия охлаждащ кръг.
                  Мдааа малък дебит
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #39
                    Не колега, просто дадох информация по поста на колегата boy123. На един колега му беше повреден термостата - постоянно отворен. Оказа се, че е парче котлен камък, който е заседнал зад клапата и не и дава да се прибере до край. И това е възможна причина да не се затвори, но не и да не се отвори. Ако се съмняваш в него, вземи го свали и го нагрей с пистолет за топъл въздух или го потопи в един съд с бързовар - веднага ще разбереш дали е наред. Дригия вариант е да вземеш някоя добавка за промивка на радиатори от отлагания. Може и да текне от някъде после, но по-добре да текне та да си покаже, отколкото да се луташ и да рискуваш да прегрееш колата. Успех.P.S. Защо не дойдеш на някоя сбирка на форума - има колеги с магазини за авточасти и със сервизи - все ще помогнат! Всяка сряда на бензиностанция Итали от 19 часа.
                    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                    Коментар


                      #40
                      Момчета работата ми стана ясна.Пиша ви да си имате едно на ум.Целия проблем ми идва от перката.Онзи ден разглобих почти цялата кола.Свалих радиатора с перката да почистя радиатора както ми бяха казали в форума.При свалянето на перката откачих буксата за да я изкарам от колата.И кво да видя в голямата букса беше доста нагоряло да не кажа даже стопено.Извадих и буксата която е точно на перката(ето там ми е на мен проблема).Първо излезе ужасно трудно и второ беше нагоряла цялата вътре.Т.е. вкл. е когато си иска.Я се вкл. Я не.Проблема беше че чат пат вкл. и за това ме лъжеше че вкл. а тя не е била изправна.Зглобих всичко.Загрях колата и какво да видя 90 градуса ги подмина перката кур никва я няма.Взимам аз ядна дълга отверка през това време колата пак почва да завира и с отверката натискам буксата на перката-веднага се вкл.И работи около 1-2 мин.Температурата падна,перката изкл.Отварям казанчето и какво да видя няма врене няма нищо всичко наред.Ето как разбрах каде ми е проблема и днес ще го решавам.Затова да знаете колеги проверявайте си буксите по датчици и т.н. важно е.На всички опитали се да ми помогнат тук в форума благодаря искренно.Насочихте ме доста момчета МЕРСИ.Радвам се че ми отделихте толкова много време за проблема.

                      Коментар

                      Working...
                      X