Здравейте колеги,Започвам с малко предистория. На скоро термостата ми остана затворен и докато се усетя колата прегря. След това ходих при Христо в Ямбол и там смених гарнитура и термостат и шлайфах главата. Всичко хубаво, но за кратко. Сега проблема е, че при извънградско каране и скорост над 100 км/ч, колата загрява страшно много и ако не дойде надолнище, на което да я оставя без газ на 5 съм принуден да спра и да изчакам да изстине , ако в надолнището изключа от скорост загрява още повече и като включа пак на скорост пада надолу, но по-бавно отколкото ако съм само на скорост. Вентилатора работи и на двете степени, но не успява да я охлади. Температурата стига до последната бяла чертичка, пада с малко и пак до последната бяла чертичка. Това е в случай, че има надолнище. В системата няма въздух, проверих пробките, течове не откривам. Ако карам със скорост 90км/ч стрелката стои между средната чертичка и следващата. Всичко това, което описвам днес е експериментирано многократно, тъй като се прибирах от Варна към Стара Загора, на отиване пак загряваше, но не чак толкова. При нормално градско каране (Варна и Бургас ) стрелката на температурата трудно преминава средната чертичка. Имам чувството, че като премине 3000 об./мин. за ро дълго време и почва да грее много. Идея нямам от какво се получава това. Да уточня, че след ремонта при Христо колата не беше излизала на дълго извънградско каране, че става въпрос за Мареа 1,8 96 година, разхода е нормален, маслото е добре, вървенето и ряза и ОК ама уй на много загрява.Дано сте разбрали проблема ми, тъй като вече съм много уморен и не знам кой какво ще разбере от писанието ми.Предварително благодаря за мненията Ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с охладителната система на Мареа 1,8
Collapse
X
-
bivmo
Няма логика в града да не загрява а извънградско да прегрява. Освен да ти е хлабав ремъка на водната помпа и след 2500-3000об. да няма добра циркулация на охлаждащата течност!!!
Коментар
-
Не знам как може да е хлабав ремъка на водната помпа при условие, че тя се върти от ангренажния ремък. Това ми се вижда невъзможно.Не вярвам и уреда на таблото да дава такова голямо отклонение. Все пак като спра си личи, че е загряла повече от допустимото. Все повече си мисля, че проблема е във водната помпа. Ще прежаля някой лев и ще я сменя пък ще гледаме.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Малко развитие по темата. В крайна сметка не смених водна помпа, а свалих радиатора, измих го и налях една добавка за промиване на системата. Ефект имаше и то доста голям. Но вероятно всичките ми проблеми със загряването са били свързани с лек теч от радиатора, който е бил толкова малък, че не си е личал и след наливане на добавката се увеличи и вече е видим. Първия ми въпрос е дали заради този теч съм имал проблеми със загряването и втория дали лесно ще си намеря радиатор за 1.8 с климатик и на какви пари.Лек и безавариен ден на всички.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар