Ужас напоследък само проблеми с тая кола. Блъснаха ме отзад то ко стана.Та на въпроса паля си колата и като стои 10мин. на едно място и загрява до предпоследната чертичка, тръгвам и след няма и 200 метра си е ок. От какво е това нещо /преди не беше така/. Та ми предстои да ходим на "чичко доктор" с нея и затова сигурно ще позадавам доста въпроси, защо си нямам и на идея от коли много много и да придобия представа за какво иде реч. Да не като се почне и край да няма и да ми стъпи на една нова Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.2/75 май май много загрява /някакви идеи от какво е/
Collapse
X
-
Punto 1.2/75 май май много загрява /някакви идеи от какво е/
http://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)Етикети: –
-
-
не перката си включва не е там проблемаhttp://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)
Коментар
-
Не добре обезвъздушена системата или грешни показания на уреда на таблото!Изключвам вероятността да имаш проблем с налягането в охладителната система.Все пак погледни дали маркучите са нормално твърди.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
-
10x за отговорите до момента но всичко това което казахте си е окhttp://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)
Коментар
-
-
ами и това гледах има си антифриз до чертата /един вид колкото му е необходимоhttp://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)
Коментар
-
Re: -
А слуачаино да си правил ремонт на вентиалтора ... и дане си закачил да ти върти обратно перката ,че аз от невниамение бях напраил таз глупост Yellow_Flash_Colorz_PDT_42 и обарнах кабелажа и сега не осеща нищо до 90 качва и малко след него ,но аз съм с уред на лада понеже S няма уред за Температура... правих смяната на радиарот зимата и много не осещах ма като се стопли ... добрече го осетих на време...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Имах същия проблем, докато карам, перката си се чуваше. Оказа се обаче, че се е включвала само втората степен. Беше нагоряла клемата за първа степен и не се включваше. Та, докато колата е на едно място, няма насрещна охлаждаща струя въздух, двигателят си загрява, а втората степен се включва при високите градуси. Провери си клемите на вентилатора, кабелите към него, ако има предпазители и т.н.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар