Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.2/75 май май много загрява /някакви идеи от какво е/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1.2/75 май май много загрява /някакви идеи от какво е/

    Ужас напоследък само проблеми с тая кола. Блъснаха ме отзад то ко стана.Та на въпроса паля си колата и като стои 10мин. на едно място и загрява до предпоследната чертичка, тръгвам и след няма и 200 метра си е ок. От какво е това нещо /преди не беше така/. Та ми предстои да ходим на "чичко доктор" с нея и затова сигурно ще позадавам доста въпроси, защо си нямам и на идея от коли много много и да придобия представа за какво иде реч. Да не като се почне и край да няма и да ми стъпи на една нова Благодаря предварително
    http://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)

    #2
    Така като чета какво си писал май не ти включва перката. Проверете клемите за захранването и, че хубава беля ще направиш така.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      -

      не перката си включва не е там проблема
      http://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)

      Коментар


        #4
        Не добре обезвъздушена системата или грешни показания на уреда на таблото!Изключвам вероятността да имаш проблем с налягането в охладителната система.Все пак погледни дали маркучите са нормално твърди.
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          -

          10x за отговорите до момента но всичко това което казахте си е ок
          http://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)

          Коментар


            #6
            имах същия проблемкато карам, нормално, спирам на светофар и се вдига малко под червеното отделение, минавам 200м. и пак падапроверих водата в разширителния сър и беше на минимум!напалних я и сега няма проблеми
            Drive or Die!

            Коментар


              #7
              -

              ами и това гледах има си антифриз до чертата /един вид колкото му е необходимо
              http://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)

              Коментар


                #8
                Re: -

                А слуачаино да си правил ремонт на вентиалтора ... и дане си закачил да ти върти обратно перката ,че аз от невниамение бях напраил таз глупост Yellow_Flash_Colorz_PDT_42 и обарнах кабелажа и сега не осеща нищо до 90 качва и малко след него ,но аз съм с уред на лада понеже S няма уред за Температура... правих смяната на радиарот зимата и много не осещах ма като се стопли ... добрече го осетих на време...
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Имах същия проблем, докато карам, перката си се чуваше. Оказа се обаче, че се е включвала само втората степен. Беше нагоряла клемата за първа степен и не се включваше. Та, докато колата е на едно място, няма насрещна охлаждаща струя въздух, двигателят си загрява, а втората степен се включва при високите градуси. Провери си клемите на вентилатора, кабелите към него, ако има предпазители и т.н.
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар

                  Working...
                  X