Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. магнитен съединител на агрегата на климатика.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. магнитен съединител на агрегата на климатика.

    Здравейте, Преди няколко седмици климатика ми ту се включваше ту изключваше. Лампичката на бутона за климатика светеше постоянно.Почистих буксата (контактното съединение) на кабела на климатика и проблема се реши.Вчера същия проблем. Направо я шунтирах буксата с едно парче кабел, но се оказа че не е от там проблема. Днес пробвах и климатика тръгна. Въпроса ми е някой имал ли е същия проблем ?Пускането на климатика зависи ли само от бутона или и от външната температура или нещо такова ?Благодаря предварително.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    #2
    Нормално е климатикът ту да се включва ту да се изключва. Нали се управлява от датчици ? И хладилника у дома ти е така. Оппиши по-подробно това, което смяташ за проблем, пък колегите crush и Valentin_V, ако се включат в темата, ще кажат дали е нормално това което е при теб. При мен - включвам го , и работи няколко минути, и започва да се изклюва, после се включва, после пак се изключва... ако вентилатора в купето духа по-силно - по-рядко се изключва, защото вдига налягане по-бавно.

    Коментар


      #3
      Оги, не искам да прозвуча твърдоглаво, но компресора се върти постоянно ако свети лампичката на климатика.Ако ще и на 30 градуса да е настроен климатроника.Температурата в купето се получава от смесване на топъл и студен въздух, чрез клапа.Това е спорно, но 100% ел. магнитния съединител е проблема.Днес опитах следното, след като пак се получи проблема.Боднах кабела с една топлийка и вързах кабел и крушка.Паля, натискам копчето за климатика, лампата светва, а съединителя не зацепва.Другото, което забелязах е, че когато автомобила е студен, климатика тръгва, работи 5 мин и спира.Най - малкото се усеща по педала на газта.Работата отива на сваляне на шайбата и съединителя.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #4
        По скоро проблема не е от шайбата, а от самото управление на климатика. Пробвай да подадеш ток директно на компресора и съм почти сигурен, че ще зацепи веднага. Вероятно проблема ти идва от преостата, ако показва високо налягане ще изключва компресора.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          vgeorgiev написа:
          Оги, не искам да прозвуча твърдоглаво, но компресора се върти постоянно ако свети лампичката на климатика.Ако ще и на 30 градуса да е настроен климатроника.Температурата в купето се получава от смесване на топъл и студен въздух, чрез клапа.Това е спорно, но 100% ел. магнитния съединител е проблема.Днес опитах следното, след като пак се получи проблема.Боднах кабела с една топлийка и вързах кабел и крушка.Паля, натискам копчето за климатика, лампата светва, а съединителя не зацепва.Другото, което забелязах е, че когато автомобила е студен, климатика тръгва, работи 5 мин и спира.Най - малкото се усеща по педала на газта.Работата отива на сваляне на шайбата и съединителя.
          Ако си с климатроник, още познат като автоматичен климатик, когато достигнеш зададената температура, вентилаторът ще мине в режим бавно и компресорът ще изключи, но лампата ще си свети. Принципът е както на обикновен домашен климатик.

          Коментар


            #6
            Климатик или климатроник няма значение...Ако по системата всичко е нормално компресора си върти нон-стоп.Колега vgeorgiev,провери дали системата има достатъчно фреон,защото има един елемент,който се нарича пресостат и той следи налягането в тръбите.Ако има фреон,провери какво е налягането което създава компресора когато работи и не на последно място е задължителна проверката на пресостата като елемент.И един контролен въпрос...Включва ли се вентилатора отпред на радиатора когато компресора работи нормално?Възможно е да не се охлажда фреона и затова да изключва компресора или да има проблем с термодатчика който следи температурата на фреона.Тези проверки разбира се са за специалист,който има необходимата апаратура.Насочвам те къде да насочиш вниманието си преди да разглобиш компресора.Успех!
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              van_dal написа:
              По скоро проблема не е от шайбата, а от самото управление на климатика. Пробвай да подадеш ток директно на компресора и съм почти сигурен, че ще зацепи веднага. Вероятно проблема ти идва от преостата, ако показва високо налягане ще изключва компресора.
              Да. Мога да опитам, но вързах крушка паралелно на ел.магнита, крушката свети, а компресора не е зацепен.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                vgeorgiev написа:
                van_dal написа:
                По скоро проблема не е от шайбата, а от самото управление на климатика. Пробвай да подадеш ток директно на компресора и съм почти сигурен, че ще зацепи веднага. Вероятно проблема ти идва от преостата, ако показва високо налягане ще изключва компресора.
                Да. Мога да опитам, но вързах крушка паралелно на ел.магнита, крушката свети, а компресора не е зацепен.
                Това е лошо!!! Наистина нещата отиват към компресора.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Абе хладилници вкъщи нямате ли бе хора, как компресорът ще работи постоянно, нали ще умрете от студ ?!? Компресорът постоянно се включва и изключва, за тва може на бас да се хванеме , на квото кажете. Ако е по-новият модел - изключва се поне по 3 причини:- високо налягане- ниска температура на изпарителя- 100 % газ С други думи - копчето е едно от последните неща, които имат значение дали ще се включи компресора, и това че е натиснато и свети, няма голямо значение. Компресорът работи постоянно, само ако нямаш достатъчно фреон, защото не може да вдигне достатъчно налягане. Коетъо значи че не всичко е наред в системата. Успех и от мен.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Абе хладилници вкъщи нямате ли бе хора, как компресорът ще работи постоянно, нали ще умрете от студ ?!? Компресорът постоянно се включва и изключва, за тва може на бас да се хванеме , на квото кажете. Ако е по-новият модел - изключва се поне по 3 причини:- високо налягане- ниска температура на изпарителя- 100 % газ С други думи - копчето е едно от последните неща, които имат значение дали ще се включи компресора, и това че е натиснато и свети, няма голямо значение. Компресорът работи постоянно, само ако нямаш достатъчно фреон, защото не може да вдигне достатъчно налягане. Коетъо значи че не всичко е наред в системата. Успех и от мен.
                    Все предпоставки за проблеми в системата или неправилна експлоатация.1. Високо налягане = висока температура на фреона или презаредена система,както и прекалено високи обороти на шайбата.2.Ниска температура на изпарителя = лош филтър на купето или прекалено ниска външна температура.3.100% газ-няма кола на която климатика да не изключва при това условие,дори и на старите дизели с механична помпа.Аз казах,ако всичко е наред по системата.Хладиника вкъщи има много малко допирни точки с климатика,така че двата уреда не са удачни за сравнение.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      Хладиника вкъщи има много малко допирни точки с климатика,така че двата уреда не са удачни за сравнение.
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Тук повече няма какво да кажа. Разбирам да говорим за климатик и пералня, да кажеш че имат малко допирни точки, но хладилник и климатик... Разбира се , допускам че жестоко съм се заблудил, и реших да започна отначало и да си опресня информацията. Четох четох, но колкото и да чета - все същото. Компресорът не работи постоянно, ами непрекъснато се включва и изключва. Това е положението. Ето, колеги, да прочетете малко, а не да си чешем езиците без аргументи:http://www.google.com/search?q=how+works+car+AC

                      Коментар


                        #12
                        И хладилника в къщи и климатика в колата и инверторните климатици ползват един и същ принцип - Цикъл на Карно. Когато един газ се разширява(изпарява) отнема топлина(изпарителя в купето и хладилника от вътре). Когато един газ се свива(втечнява) отдава топлина(кондензатора при мотора и серпентината за охлаждане на хладилника). Системите са напълно съпоставими - еднакви. Всеки един компресор достигнал зададения му критерии ще се изключи от управлението, иначе бум Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Напълно нормално е компресора да се включва и изключва. Но ако се изключи и неще да включи отново в рамките на 10мин. това е проблем.Колегата е пробвал с лампа, но колко мощна е тя? Ако не е поне 10-15W не може да се каже че управлението е наред. Ако управлението е контакт на реле и той е нагорял слабата крушка ще светне, но няма да е достатъчно за електромагнитния съединител.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Вижте, реално изобщо не ме интересува кога и защо се включва и изключва компресора.Въпроса ми е защо пти 30 градуса навън и зададена 18 градуса в купето климатика изключва.Както написах проблема не е в управлението, а във ем. магнитния съединител. Някой отварял ли го е ?
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #14
                            vgeorgiev написа:
                            Вижте, реално изобщо не ме интересува кога и защо се включва и изключва компресора.Въпроса ми е защо пти 30 градуса навън и зададена 18 градуса в купето климатика изключва.Както написах проблема не е в управлението, а във ем. магнитния съединител. Някой отварял ли го е ?
                            Колега понякога се случва да прекъсва намотката на електромагнита. Щом лампата паралелно на електромагнита свети там е дефекта. Лично на сина ми на опела прекъсна седмица след като взе колата сменихме го с друг употребяван и изкара месец два и сега пак е прекъснал. Мога да ти препоръчам да идеш тук да ти го сменятhttp://www.autofrostcomfort.com/inde...id=3&Itemid=39
                            Обичам си работата.

                            Коментар


                              #15
                              Колега vgeorgiev, вслушай се в съветите, които ти дават. Вариант 2-отиваш при майстор на автоклиматици да ти открие повредата / липсата на фреон/ в системата.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X