Здравейте, колеги, значи имам проблем с климатика - не работи...фреонът е пълен, проверено е,като го пусна, компресорът тръгва, охлажда за около минута и се изключва сам, компресора, вижда се как шайбата спира да се върти..въпросът ми е, попрочетох в търсачката, май проблемът е в пресостата, нещо не пуска перките като пусна климатика..какво мислите вие, дали е от него?и ако тръгна да го сменям, при развиването му ще изтече ли фреонът или е измислено да не става така Поздрави, Владо и още един въпрос, от къде да проверя дали се оттича правилно, че май конденза си остава вътре и направо смърди ужасно, направо ме побърква, както имам и алергии разни...Благодаря предварително за мненията пп Колата е Браво ТД100, пресостата е онзи зеления, дето е с 4 извода и струва къде 150лв, за това искам да съм сигурен дали е той...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик, пресостат, оттичане - Решено!
Collapse
X
-
аз не ги чувам много климите, но ми идва на акъла, ако този преостат е отговорен за пускането на перката, то очевидно няма кой да охлажда фреона и по едно време компресора изключва. при този случай защо не пробваш да я опънеш някъде на извънградско и си пусни климата, ако не се изключи копресора след известно време каране очевидно проблема му е охлаждане на радитора, а защо вече дали е баш преостат и т.н. не знамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Виждам, че никой не отговаря, ще се опитам да помогна. При мен съм виждал, че тече някъде около границата между двигателя и купето, по средата. Предполагам, е под радиатора на климатика в купето, някакъв дренаж, който ще видиш, ако се загледаш. Стига да го има при теб де, да не са го изкъртили.
Коментар
-
ventsi79 написа:При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.
Коментар
-
ogi28b написа:ventsi79 написа:При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.Прикачени файлове
Коментар
-
остава основен въпрос и много важен, за утре ми е спешно....ако развъртя пресостата ще изтече ли фреона или са го измислили...отговор - НЕМога ли да си го сменя сам утре взимам пресостата и почвам да дезифекцирам навсякъде.. филтърче, милтърче, ала-балаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
днес паля, пробвам, пак се изключва компресора.. сетих се за релетата, които беше споменал Forsaken по-горе, понеже бях сменял едно през зимата, докато се борех с тези перки...върнах старото реле и всичко заработи.. само съм 60лв вътре за нищо... но майстор едва ли щеше да ми вземе по-малко, така че, поне научих нещо..релето отговарящо за перките при включен климатик е релето горе вдясно в кутията пред акумулатора.Поздрави, колеги и безаварийно!!!пп ако на някого му трябва зелен пресостат с малка гайка, да пишеA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ventsi79 написа:ogi28b написа:ventsi79 написа:При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар