Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик, пресостат, оттичане - Решено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатик, пресостат, оттичане - Решено!

    Здравейте, колеги, значи имам проблем с климатика - не работи...фреонът е пълен, проверено е,като го пусна, компресорът тръгва, охлажда за около минута и се изключва сам, компресора, вижда се как шайбата спира да се върти..въпросът ми е, попрочетох в търсачката, май проблемът е в пресостата, нещо не пуска перките като пусна климатика..какво мислите вие, дали е от него?и ако тръгна да го сменям, при развиването му ще изтече ли фреонът или е измислено да не става така Поздрави, Владо и още един въпрос, от къде да проверя дали се оттича правилно, че май конденза си остава вътре и направо смърди ужасно, направо ме побърква, както имам и алергии разни...Благодаря предварително за мненията пп Колата е Браво ТД100, пресостата е онзи зеления, дето е с 4 извода и струва къде 150лв, за това искам да съм сигурен дали е той...
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    аз не ги чувам много климите, но ми идва на акъла, ако този преостат е отговорен за пускането на перката, то очевидно няма кой да охлажда фреона и по едно време компресора изключва. при този случай защо не пробваш да я опънеш някъде на извънградско и си пусни климата, ако не се изключи копресора след известно време каране очевидно проблема му е охлаждане на радитора, а защо вече дали е баш преостат и т.н. не знам
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Tози пресостат отговаря за това да подаде сигнал за достигането определено налягане, след което компютъра пуска перките, в ЖТД обаче. На тд 100 може би колегата crush ще каже по-точно как е изпълнено. Защо не отидеш в иристрейд? Много колеги са доволни от този сервиз за автоклиматици.

      Коментар


        #4
        Благодаря, колеги, ще го прегледам пресостатавъпрос номер две много важен----От къде се оттича конденза на климатика, че не се дишя в колата
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          Виждам, че никой не отговаря, ще се опитам да помогна. При мен съм виждал, че тече някъде около границата между двигателя и купето, по средата. Предполагам, е под радиатора на климатика в купето, някакъв дренаж, който ще видиш, ако се загледаш. Стига да го има при теб де, да не са го изкъртили.

          Коментар


            #6
            При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.
            Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
            ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
            ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
            ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

            Коментар


              #7
              ventsi79 написа:
              При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.
              В голяма грешка си. От там се оттича само дъждовната вода която пада на стъклото. Не откривайте топлата вода, дренажът на климатика го търсихме преди време, и колегата Tornado го откри над рейката, и го засне. Търсачка -> "дренаж климатик"

              Коментар


                #8
                дам, видях го в темата, тия дни ще се заигравам, само да се постопли, че много студено навън Благодаря много, колеги!
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  ventsi79 написа:
                  При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.
                  В голяма грешка си. От там се оттича само дъждовната вода която пада на стъклото. Не откривайте топлата вода, дренажът на климатика го търсихме преди време, и колегата Tornado го откри над рейката, и го засне. Търсачка -> "дренаж климатик"
                  Извинявам се ако съм подлъгал някой с грешната информация от предишният си пост.По принцип избягвам да се изказвам неподготвен,но и това се случва понякога.След кратко търсене намерих това(Благодарности на колегата Tornado и не по-малко на ogi28b за темата).Дренажа се намира над рейката вдясно от тръбите за радиаторчето на парното!
                  Прикачени файлове
                  Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                  ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                  ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                  ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                  Коментар


                    #10
                    остава основен въпрос и много важен, за утре ми е спешно....ако развъртя пресостата ще изтече ли фреона или са го измислили...отговор - НЕМога ли да си го сменя сам утре взимам пресостата и почвам да дезифекцирам навсякъде.. филтърче, милтърче, ала-бала
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      Мисля, че ако развъртиш пресостата няма какво да задържи фреона и затова по-добри иди в някой сервиз.
                      FIAT PUNTO 1.7 TD
                      CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                      Коментар


                        #12
                        Около пресостата има една кутийка с релета, в която влизат жиците от самия пресостат. Отвори и ги виж. Те са реално включващия елемент на системата.
                        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                        Коментар


                          #13
                          Смених го сам, само цсссс-тна, има по принцип една сачма, която спира теча на фреон, за да можете сами да си го смените..не можах да разбера дали от там е проблема, понеже ми падна акумулатора и не можах да тествам
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #14
                            днес паля, пробвам, пак се изключва компресора.. сетих се за релетата, които беше споменал Forsaken по-горе, понеже бях сменял едно през зимата, докато се борех с тези перки...върнах старото реле и всичко заработи.. само съм 60лв вътре за нищо... но майстор едва ли щеше да ми вземе по-малко, така че, поне научих нещо..релето отговарящо за перките при включен климатик е релето горе вдясно в кутията пред акумулатора.Поздрави, колеги и безаварийно!!!пп ако на някого му трябва зелен пресостат с малка гайка, да пише
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #15
                              ventsi79 написа:
                              ogi28b написа:
                              ventsi79 написа:
                              При мен конденза се оттича от един "маркуч" под казанчето на хидравликата.Дълъг е 10-12 см.Понякога се запучва от листа и други боклуци,защото от там се изтича и водата от предното стъкло.
                              В голяма грешка си. От там се оттича само дъждовната вода която пада на стъклото. Не откривайте топлата вода, дренажът на климатика го търсихме преди време, и колегата Tornado го откри над рейката, и го засне. Търсачка -> "дренаж климатик"
                              Извинявам се ако съм подлъгал някой с грешната информация от предишният си пост.По принцип избягвам да се изказвам неподготвен,но и това се случва понякога.След кратко търсене намерих това(Благодарности на колегата Tornado и не по-малко на ogi28b за темата).Дренажа се намира над рейката вдясно от тръбите за радиаторчето на парното!
                              Намерих го този дренаж не можа да ми убегне.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X