както ти писах на лично- оградения маркуч отива директно в разширителния съд, другия отива на термостата. тройник на маркучит еза парното не бива да има, освен ако не е имала газова и да е махната. няма друг вариант з амен. защо не провериш в епер по номера дали колата ти фабрично е с клима? според мен не е, почти на 100% съм и са осрали ситуацията с климатика и затова имаш проблеми, много странни маркучи имаш по компресора
ще се окаже, че радитора ти е оригиналния, всичко е оригинално и е добавен един климатик и някой не е искал да сложи по-големия радитор и те е оставил хем с малък, ем с една степен/което не е толкова фатално/ на перката, стига да я пуска като пуснеш климата, а това не знам как става точно, мисля че с релетата в кутията на преградата на купето и мотора..

Коментар