Колеги мисля че термостата на моето Пунто 1.1 е за смяна леко като затопля колата и двата края на радиатора са топли при правилно работещ термостат горната част трябва да е топла о долното студена чак около 80-90 градуса и двете части на радиато ра трябва да са топли имах Москвич и го правих това освен това се получава някаква въздушна възглавница и взе горната част остава на сухо пробвах от горния маркуч да налея антифриз ако клапана затваря той не трябва да пуска антифриз към мотора а антифриза отива и вдига нивото на казанчето Искам да питам който го е правил къде са пробките на Фиат Пунто 1.1 за източване на антифриза и лесно ли се сменя термостатния клапан не пречи ли бобината мажи ли се със силикотон нова гарнитура слага ли се Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на термостат на Пунто 1.1
Collapse
X
-
аз като гледам нормално работещ термостат на 1.1 маи няма моя е сменям и пак не се задисетва стигна до кам 120-130 градуса един ден колата разбирасе тфа по ладовия датчик,щото няма стрелка на таблото незнам що така са го пуснали то S модел ... но не изхвърли водата загряването се получи поради обратно сеързване на вентилатора ... както и да е оправих си го сега сичко си ок. Ама термостата трябваше да изплюе ... обаче няма никои предня път като прегря пак така изби през въздухния филтър но не сработи термостата и после гарнитури криви глави пилене ... и са ми хварля масло... но тфа е друга тема ...На един колега от форума поради това ,че нему се включваше вентилатора и като мине над половината стрлеката и термостата му храляше водата но неговото е 1.2 75hp>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар