Здравейте пичове.Имам странен проблем(колата ми е брава 1.6 16в 103коня).Онзи ден си отварям казанчето за водата да видя кво стаа и ....... за моя изненада беше почти празно.Викам ок чакай да го долея.Долях го.Вече с едно на ум след 2 дни пак отварям и ...пак сащото.Веднага пребледнях защото си помислих край-гарнитура на главата.Уви не.В маслото нямаше вода.Не беше станала боза.Отзад сащо не я изхвърля.Ауспуха е абсолутно сух.Като количество само мога да кажа че е почти литър на 2 дни-като километри 100-150.Тръгнах да тарся течове.Няма.Огледах всички съединения-няма.Обаче аз понеже съм инат запалих я и я чаках да загрее.И етоооооо почна да салзи под колата...ама от ляво-т.е. от към ремаците.Идва ми на акъл само едно-водна помпа.Ето и за какво ви пиша-дали е от нея(водната помпа) или не е.Как да разбера със сигорност.И ако е от нея много ви се моля за съвети кво да прааа-как да я сменя-подлежи ли на поправка или се зима нова.Досега какво ли не съм правил по какви ли не коли но не и водна помпа.Има и друго становище на колегите ми-вазможно било да е от парното-на мен тва не ми се вярва защото радиаторчето ми е в купето.Моля ви помагайтее.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Губя вода-ДОСТА-Смених си помпата-описание
Collapse
X
-
вярно може да е това уплътнение. леко неудобно е, но пък ако не се лъжа от другата страна на тръбата имаше маркуч, който влиза в нея, така че само 2 болта развиваш и я дърпаш, режеш нова гарнитурка или си купуваш ако продават и тва е. с кво я караш тази кола- с антифриз или вода?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Цените са м/у 70-110лв. за помпата http://www.axm-auto.com/ а в смяната смятай и ангренажаFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
-
Момчетаааа.Смених си водната помпа-САМ.Първо искам да кажа на колегата който твърдеше че се сменя и ангренажен ремък-колега колата ми е 16 клапана и ангренажния ремък не минава изобщо покрай помпата.За другите които не са се сбласквали с проблема ще се опитам да обясня някои неща.Първо не е нищо сложно за да тарсите маъстори.Ще ви обясня как става.Сваляте дясната гума.Сваляте и подкалника(хванат е с 3 видии)Следва работа отгоре.Развивате хидравличната помпа(под развиване разбираите горния и долния болт + оптяжния).Така хидравличната помпа е свободна.Отмествате я настрани(надясно)без да и откачате всякакви мъркучи.След тази операция вече се вижда помпата.Слизате пак долу.Развивате оптяжната ролка на ремъка и го махате заедно с нея(ремъка отиващ кам динамото)От там нататък всичко е почти ясно.Взимате 13 гаечен ключ и отвивате четерите болта на помпата.При мен стана много лесно отвиването.След свалянето на 4 болта измъквате помпата отгоре(не отдолу)Взимате новата слагате и прилежащото кам нея прастенче тип гарнитура,слагате и силиконче за всеки случай и по обратния ред затваряте всичко.обезваздушавате системката и хвърчите с нова помпичка.Помпата я взех 65 лв. с отстапка от Пловдив.Уж е италианска.Надявам се да съм помогнал на някой.За правописните грешки извинете
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар