Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губя вода-ДОСТА-Смених си помпата-описание

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Губя вода-ДОСТА-Смених си помпата-описание

    Здравейте пичове.Имам странен проблем(колата ми е брава 1.6 16в 103коня).Онзи ден си отварям казанчето за водата да видя кво стаа и ....... за моя изненада беше почти празно.Викам ок чакай да го долея.Долях го.Вече с едно на ум след 2 дни пак отварям и ...пак сащото.Веднага пребледнях защото си помислих край-гарнитура на главата.Уви не.В маслото нямаше вода.Не беше станала боза.Отзад сащо не я изхвърля.Ауспуха е абсолутно сух.Като количество само мога да кажа че е почти литър на 2 дни-като километри 100-150.Тръгнах да тарся течове.Няма.Огледах всички съединения-няма.Обаче аз понеже съм инат запалих я и я чаках да загрее.И етоооооо почна да салзи под колата...ама от ляво-т.е. от към ремаците.Идва ми на акъл само едно-водна помпа.Ето и за какво ви пиша-дали е от нея(водната помпа) или не е.Как да разбера със сигорност.И ако е от нея много ви се моля за съвети кво да прааа-как да я сменя-подлежи ли на поправка или се зима нова.Досега какво ли не съм правил по какви ли не коли но не и водна помпа.Има и друго становище на колегите ми-вазможно било да е от парното-на мен тва не ми се вярва защото радиаторчето ми е в купето.Моля ви помагайтее.

    #2
    Възможно е да е от водната помпа, което е по лошия вариант, а може да е от едно уплътнение между водната помпа и една метална тръба която върви зад двигателя. Опипай с пръсти и виж дали не таи вода от там.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        Благодаря ти колега "maskarata".Ще проверя след малко на канала.Радвам се за барзия ти отговор.

        Коментар


          #5
          вярно може да е това уплътнение. леко неудобно е, но пък ако не се лъжа от другата страна на тръбата имаше маркуч, който влиза в нея, така че само 2 болта развиваш и я дърпаш, режеш нова гарнитурка или си купуваш ако продават и тва е. с кво я караш тази кола- с антифриз или вода?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            а и ако е помпата тя не е скъпа, нова се купува, обаче е играчка смяната...
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              С антифризче я карам колега.Благодаря и за обяснението за тръбата.Сега ще ида на канала да огледам пак

              Коментар


                #8
                Момчета направих си диагностиката на канала и всичко е ясно-ВОДНА ПОМПА.Искам да ви помоля ако можете да ми дадете малко инфо за водните помпи(каква,на каква цена) и разбирасе смяната и.Благодаря ви.

                Коментар


                  #9
                  Цените са м/у 70-110лв. за помпата http://www.axm-auto.com/ а в смяната смятай и ангренажа
                  Fiat Bravo 1.2 16v
                  http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

                  Коментар


                    #10
                    Внимавай къде ще ти я сменят, че в пловдив се навъдиха едни пишман-майсторчета, един ремък да ти сменят си е приключение.
                    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                    Коментар


                      #11
                      Колега "bochi" как така разбра че се сменя и ангренажа.Водната помпа няма нищо общо с ангренажния ремък.Тя е на един ремък с хидравличната помпа.

                      Коментар


                        #12
                        Имам в предвид че за да смениш помпата се сваля и ангренажа
                        Прикачени файлове
                        Fiat Bravo 1.2 16v
                        http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

                        Коментар


                          #13
                          Момчетаааа.Смених си водната помпа-САМ.Първо искам да кажа на колегата който твърдеше че се сменя и ангренажен ремък-колега колата ми е 16 клапана и ангренажния ремък не минава изобщо покрай помпата.За другите които не са се сбласквали с проблема ще се опитам да обясня някои неща.Първо не е нищо сложно за да тарсите маъстори.Ще ви обясня как става.Сваляте дясната гума.Сваляте и подкалника(хванат е с 3 видии)Следва работа отгоре.Развивате хидравличната помпа(под развиване разбираите горния и долния болт + оптяжния).Така хидравличната помпа е свободна.Отмествате я настрани(надясно)без да и откачате всякакви мъркучи.След тази операция вече се вижда помпата.Слизате пак долу.Развивате оптяжната ролка на ремъка и го махате заедно с нея(ремъка отиващ кам динамото)От там нататък всичко е почти ясно.Взимате 13 гаечен ключ и отвивате четерите болта на помпата.При мен стана много лесно отвиването.След свалянето на 4 болта измъквате помпата отгоре(не отдолу)Взимате новата слагате и прилежащото кам нея прастенче тип гарнитура,слагате и силиконче за всеки случай и по обратния ред затваряте всичко.обезваздушавате системката и хвърчите с нова помпичка.Помпата я взех 65 лв. с отстапка от Пловдив.Уж е италианска.Надявам се да съм помогнал на някой.За правописните грешки извинете

                          Коментар


                            #14
                            браво, че се обади пак сложи някоя снимка на старата помпа, любопитно ми е на какво мяза след 10 год
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Няма проблем.След ден два ще сложа и снимка.

                              Коментар

                              Working...
                              X