Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Marea 2.0 20v охладителен радиатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Marea 2.0 20v охладителен радиатор

    Ходих в сервиза на D&N в овча купел и ми казаха, че освен задни накладки и предни носачи ще трябва и нов охладителен радиатор, защото този, който вмомента е там тече и двигателят в тия жеги има голяматавероятност да прегрее, особено пък ако свърши антифризата идеята е следната - преди това в един друг сервиз ми казаха, че може да е спукано самото казанче заантифриза и от него да тече по радиатора.... аз не съм много грамотен технически и не знам сега на кого давярвам и дали да си взимам нов радиатор (200 левас с труда общо взето за нов радиатор) или да оправянякакво си казанче...

    #2
    Я огледай сам от къде ти тече антифриз, щото казанчето е горе в ляво и да те тече по радиатора малко странно!На студен двигател огледай за мокри участъци и локализирай точното място.За да ти тече радиатора основните места за течове са две.Странично по шева където радиатора е капсулован или в горната част някой от обезвъздушителните тапи да се е спукала и да тече.Локализирай си теча и после пиши къде е!?
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      ми да ти кажа гледах, гледах... от радиатора си е, най-добре би било да се смени, ама да дам общо 200 лева - няма да станеще си доливам водичка сега за лятото, пък до зимата може и да съм намерил някой втора ръка... ще видим тоя колко "не подлежи на поправка", щото не тече много, а да не може да се залепи малко чудно ми стана...пък за подмяна на радиатор - 50 лева труд.... ако ще цял ден, дори два да си играя да свалям бронята, да ги отвивам тия цели 4 болта дето са хаха...ебаси и радиатора, 50 лева слагане... тия ги боли главата...и самият радиатор нов струва 230 лева, добре че имам познат и бих го взел на дилърска за 150-160 лева...и така с тоя радиатор прословут, държи си малко над половината на датчика за температурата - тва градско - а и все пак съм на газ...извънградско и под половината пада, така че ми се струва, че най-добре да не си създавам излишни разходи, пък зимата ще видим, чепо половин литър антифриз на 200 километра ще дойде малко множко ако знаете къде да отида да го залепят както трябва на добра цена - не се смущавайте, ами казвайте лека засега, Емо

      Коментар


        #4
        радиатор

        Мисля че антифриза смазва водната помпа,а водата не,да не замине и тя.
        Marea HLX 147ps

        Коментар


          #5
          е то има някакъв антифриз в системата, то като избива не е само бяло да речеш като котлен камък... синкаво си е...работата е че ще сипвам повечко вода отколкото антифриз... не е като да е 1:1иначе антифриза лагера там смазва... общо взето работата е че от внезапни изпарения помпата върви без да облива изобщо..но това си е от специфичната температура на кипене на водата... 100 градуса са си 100 градуса... затова вътре да има антифризда намалява този градус и няма да има проблеми...сега ще видим да го залепим пуст радиатор... ще ви кажа като има развитие или да му сложим 2 лъжици червен пипер хаха

          Коментар


            #6
            Пробвай с някой добавка, например HOLTZ!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              чудя се от някоя добавка да не стане още по-зле и да протече още повече...оф, не знам... и да не се прецака и другият радиатор от тая работа...направо не знам...

              Коментар


                #8
                Кой друг радиатор
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  Този на парното? Де да знам и аз вече... трябва ми някаква добавка, която да запече евентуалните пробиви поводния радиатор, че да не тече... ама не знам коя е добра... някой, ако има наблюдения да каже Edit:Колегата каза за Holtz, това което намерих за подобно нещо и не запушва парното е следното нещо:Holts-RADweld, синя тубичка 125 ml - май с него ще пробвам Другите неща, за които знам от приятели са си 2 лъжици червен пипер или пък 200 мл бозичка само не знам колко е приложимо за моята Марейка

                  Коментар


                    #10
                    Я по-добре с Holts-RADweld
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      Да ви кажа какво ще правя на 26-ти - чак тогава ми се отваря възможност да си се прибера вкъщи, където място за такива манипулации бол HOLTS Radweld - запушване на течове в радиатораЗапушва течове в радиатора бързо и ефективно. Безопасно за гумените съединения и не реагира с антифриз. Съдържа инхибитори на ръжда.Начин на употреба:1) Запалете двигателя да загрее. 2) Добре разклатете бутилката и изсипете съдържанието в ра-диатора. 3) Запалете двигателя. За стари мотори: почистете предварително охладителната система със Speedflush. Веднъж прибавен RADWELD ще пре-дотврати бъдещи пукнатини.Разфасовки: 125мл. за системи до 11л.; 250мл. за 22л.Ще ви кажа какъв е ефектът след това Дано всичко мине гладичко и си карам така още много километри хаха

                      Коментар


                        #12
                        ти май не знаеш какво правиш как така при положение ,че ти тече радиатора ти ще го чистиш,ЗАЩО? Знаеш ли,че наглед здрав радиатор след подобна интервенция може да протече,а твоя проитеклия,направо може да шурне ако вече е запушван преди колата дфа стане твоя За 200 лв от цинцърене накрая гледай да не правиш двигател радиатор не знам да се лепи,а тия препарати обикновено запушват малко или много радиатора и това лятото може да е пагубно за отрицателно време ще прегрееш здравия двигател Затова хората са ти казали,да смениш радиатора,но като ти е корава главата,прави каквото искаш колата си е твоя.
                        ex.Мареа ТД100

                        Коментар


                          #13
                          Бе мислих да си сменя радиатора и да забравя за проблеми и все още го мисля... ама толкова много хора са доволни от тоя Holts-RADweld, че си викам що пък да не пробваминаче верно, кво ще я чистя... тя ще стане на лейка като се замисля слагам Holts-Radweld, ако няма ефект взимам радиатора и толкоз Edit:Май реших да купя нов радиатор, но смятам да ползвамтоя Holts Speedflush, че да се почисти като цяло охладителната система от глупости. Тая промивка на чисто нов радиатор не би трябвало да води до някакви лоши последствия, нали така?

                          Коментар


                            #14
                            Няма да има последствия никакви, но все пак аз бих промил системата докато съм още със стария радиатор. Да не стане така че тая гняс която се е събрала по системата с годините да ми запуши новия радиатор. Примерно 2 часа преди да си смениш радиатора, тогава промий системата. Аз съм сменявал радиатор и като време ми отидоха около 5 часа (но трябва да отбележа, че аз лично прекалих с изпипването на всеки един детайл от манипулацията).
                            Fiat Punto 1.1 '97

                            Коментар

                            Working...
                            X