Колеги искам да Ви попитам, дали ако размена буксите на перката за охлаждането ще се получи ли някакъв проблем?На мястото на 1-ва степен да сложа 2-ра степен и обратното.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Размяна на буксите на перката за 1-ва и 2-ра степен
Collapse
X
-
u_bo
PB 5976 BC написа:Колеги искам да Ви попитам, дали ако размена буксите на перката за охлаждането ще се получи ли някакъв проблем?На мястото на 1-ва степен да сложа 2-ра степен и обратното.
-
u_bo написа:PB 5976 BC написа:Колеги искам да Ви попитам, дали ако размена буксите на перката за охлаждането ще се получи ли някакъв проблем?На мястото на 1-ва степен да сложа 2-ра степен и обратното.На мен ми е интересно каква е целта на това нещо, и КОЕ ТОЧНО ще се размени, че не мога да си го представя ?
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95..
нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
Коментар
-
u_bo написа:ogi28b написа:..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95..
нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
попринцип тея перки се включват когато колата е на място ... рядко се включват когато си в движение ...
и Логично е като се включи 2ра степен колата да се преохлажда бързо ... но дали 2ра и шунтиране за мен е все едно за първа вероятно минава през някакво съпротивление което намалява оборотите на вентилатора ... И какво примерно Пунто 1.1 е с една степен и ...? Тряа да караш като откачен ... че да се включва и то чак като спреш... аз като сам с вентилатор от 1.2 и кво ? Включва се охлажда за близо 40 секунди до 1 минута и спира , стария доста повече въртеше ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
u_bo написа:ogi28b написа:..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95..
нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
u_bo написа:драги Whatson
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:u_bo написа:ogi28b написа:..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95..
нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
u_bo написа:драги Whatsonхипотеза - след яка ръчка колата дига темп. МНОГО бързо - и отива над 95 гр. -- резултат ае ясен - при твоето решение --ще се включи бавната степен
Коментар
-
Предлагам да приключим с това, че щом в завода е направено първо да е бавната, а после бързата степен - значи така трябва да е. Всяка друга итнервенция е неоправдана. И все пак - наистина - в движение трябва да е някакъв критичен случай, за да се включи бързата. Сигурно на бензиновите им се случва, но на дизеловите , поне на моята със сигурност не, а дори и на място - бърза степен никога не се е включвала, освен под команда от климатика.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:сигулно ме и изгоряло резистора или са нагорели кабелите и за това изка да се включва направо 2 степен а то като укъсиш жиците пак ще тръгне на 2 ра степен
Коментар
-
Абе гледам тука един колега е заговорил за дизел ... та да попитам значи мотора е 1.9 D (не се отнася за фиат просто питам за обща информация) чист ... бе вече я имаме таз кола година и нагоре несъм чул да се включи перката ...колата си загрява нормално до средата ... когато я карам аз със яко фиркане качва леко и над средата ... ма никога несъм чул да се включи пустата и перка
дургото е ,че парното не духа топло смисал духа но леко се осеща чак при скорост над 90 км/ч. И си мисля дали е термостата ? Пипал сам маркучите на парното единия адски пари другия ...не Но се пак ме интересува при дизела перката включва ли се често или само в наи-адските жеги ?
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
кола
трябва да се включва като загрее ама при теб като не загрява вярно термостата може да седи все отворен виж маркучите като запалиш даоли всички стават топли или тъзи към двигатела където е термостата е студен в началото а парното виж дали няма въздух трябва да има някъде да се ожбезвъздушава или пък в най крйния момент да е запушено радяторчето парно парно трябва да има и колата когато работи на място нали пускаш моторчето/ работи ли то /също
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар