Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е да загрява толкова???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    днес смених термосатата с новно няма ползаот какво друго може да е?
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #47
      Какъв точно е проблемът при теб, че не ми стана много ясно ?

      Коментар


        #48
        старата система е 2 дачика на термостата син и червен- червен за таблото, син според мен е температурен за компа и син датчик като застанеш пред колата долу вдясно с 3 жици е двустепенен с 2 жици едностепенен за без климатик
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #49
          ogi28b написа:
          Какъв точно е проблемът при теб, че не ми стана много ясно ?
          това което беше писал за процесора, че давал сигнал стрелката да стои на средата въпреки,че температурата се мени от 80-100грза автомобили преди 98г като го няма стрелката играе ли непрекъснато?
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #50
            Чак пък да играе. Просто градско лятото като повисиш в задръстванията и се случва да се качи 3-4мм над средата, включва се 2-ра степен и се връща обратно след няколко секунди. Това поне е при мен. Извънградско ми кове средата и не мърда.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #51
              А втората степен на вентилатора от къде се управлява? И как мога да проверя дали работи?

              Коментар


                #52
                wwalker написа:
                Чак пък да играе. Просто градско лятото като повисиш в задръстванията и се случва да се качи 3-4мм над средата, включва се 2-ра степен и се връща обратно след няколко секунди. Това поне е при мен. Извънградско ми кове средата и не мърда.
                при мен се връща, ама не толкова бързоособено ако съм с включен климатикнека Оги да обясни този процесор и как работи като го няма
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #53
                  Е как работи - подава се напрежение през уреда, после по един кабел излиза и отива до датчика, и в зависимост от съпротивлението което има датчика в даден момент, стрелката стои на съответно място. Което пък води до това че теоретично на всеки градус, стрелката се намира на различно място, и мръдване с 1 мм, означава че темп. се е променила. При по-новите - 98-> - мръдване на стрелката над средата означава че темп. не само се е променила, но и е отишла над 100 градуса. Това е характерно за всички модели, при които се използва двойният комбиниран датчик. При ЖТД105 втората степен се активира при 101 градуса, и на практика стрелката не мърда от средата, защото дори и да мръдне леко нагоре, веднага тръгват перките, и я свалят, което аз в движение няма как да забележа. Забелязвам единствено че стрелката си стои на средата точно. Гледал съм го и с Виза - при 79.5 градуса стрелката е 1 идея преди средата, а при 80 кове точно на средата, и си остава там постоянно. Въпросът е при другите двигатели, за които честно казано не съм се интересувал - при какви температури се включва втора степен на перките. Ако е при 105 градуса, нормално е да видите стрелката 1/2 точица нагоре, после да се смъкне.

                  Коментар


                    #54
                    max_damage написа:
                    според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нужда
                    Съгласен съм с теб колега но има разлика в температурата на водата при термостата и при радиатора. Идеята ми е да се опитам да държа по-ниска работна температура на двигателя така че и при по-голямо натоварване (голям баир) да не може да прегрее. Този датчик за перката е ефтин и ще пробвам във събота да го сменя в полеви условия .
                    аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормално
                    Кажи какво е станало след смяната за да знам дали да сменям и моя термостат. Също ако не представлява проблем кажи каква е марката на термостата който имаш и този който са ти сложили.П.П. защо като цитирам някой колега не ми изписва "alvanovo написа:" а само "цитат:"
                    колега, смени ли датчика и какъв си взе, какъв е ефектааз се чудя колко датчика имам на мотора и как а разбера какви са точно
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #55
                      Колега alvanovo аз искам да сменя датчика (той представлява две биметални пластини) който се намира на радиатора и управлява вентилатора. Бях запланувал да го сменя в събота но ми изникна един проблем (напръскали са ми цялата кола с боя) и не съм сигурен дали ще успея (ще се постарая де). А резултат очаквам да се включват степените с 5 градуса по-рано и се надявам това да предотврати по-нататъчното загряване на колата .А относно колко датчика имаш погледни отдясно на радиатора (като стоиш с лице към двигателя) има един датчик от който излизат 3 кабела - този искам да сменя.Колега ogi28b дали случайно си пускал на твоята виза стари мотори 1.6. Интересува ме колко е меродавна информацията която излиза на таблото и дали мога да си правя изводи от нея. Защото ако е като на този като на JTDто няма смисъл да го гледам
                      . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
                      Lancia Lybra SW 1.6 16V
                      Fiat Bravo 1.6 16V

                      Коментар


                        #56
                        moje li novia termostat da pravi problemi?
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #57
                          Добре оня ден като се връщах от морето на магистралата с подържане на 140-150 + климатик сд и фарове, показанието беше на червената точка. зимата като карам извънградско пада до зелената. като карам градско се мени между показанието като на смимката и средата. от това което прочетох, коалта е 96та това не би трябвало да е притеснитело, тъй като стрелката отчита моментално точно всяко изменение :D дали съм разбрал правилно? а и червената точка какво съответства 100градуса ???
                          Прикачени файлове
                          Brava 103HP
                          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                          Коментар


                            #58
                            miro2177 написа:
                            Добре оня ден като се връщах от морето на магистралата с подържане на 140-150 + климатик сд и фарове, показанието беше на червената точка. зимата като карам извънградско пада до зелената. като карам градско се мени между показанието като на смимката и средата. от това което прочетох, коалта е 96та това не би трябвало да е притеснитело, тъй като стрелката отчита моментално точно всяко изменение :D дали съм разбрал правилно? а и червената точка какво съответства 100градуса ???
                            ще чуеш различни отговори , но моя опит е , че това е нормалното положение.в термостати Вернет от Евро 07 и съсБер от АХМ Ауто все си е като при теб

                            Коментар


                              #59
                              Не е нормално. Стрелката никога не трябва да пада до зелената точка - това говори за незатварящ докрай термостат. Зимата и при минусови на магистралата ми залепва за средата откакто съм сменил термостата(новият е Facet) и не пада и на милиметър. Стария не затваряше докрай и беше като при теб.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #60
                                Здравейте колегиВчера смених датчика за включването на перката с този с по ниските температури 87-82 и 92-87 (оказа се че има и датчик с още по-ниски температури). Резултата за сега е следния: при работа на място и без много натоварване (имайте предвид каране в квартала) температурата не минава средата. При по-голямо натоварване (включен климатик, фарове, светлини за мъгла отпред и отзад, плафон, на 2 предавка с 2500-3000 об. и леко дръпната ръчна) температурата стигна почти до първата чертичка след средата и ми свърши отсечката :D Сега отивам извънградско и ще видя дали има някакъв резултат или не и ще пиша пак.
                                . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
                                Lancia Lybra SW 1.6 16V
                                Fiat Bravo 1.6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X