днес смених термосатата с новно няма ползаот какво друго може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е да загрява толкова???
Collapse
X
-
старата система е 2 дачика на термостата син и червен- червен за таблото, син според мен е температурен за компа и син датчик като застанеш пред колата долу вдясно с 3 жици е двустепенен с 2 жици едностепенен за без климатикLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ogi28b написа:Какъв точно е проблемът при теб, че не ми стана много ясно ?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
wwalker написа:Чак пък да играе. Просто градско лятото като повисиш в задръстванията и се случва да се качи 3-4мм над средата, включва се 2-ра степен и се връща обратно след няколко секунди. Това поне е при мен. Извънградско ми кове средата и не мърда.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Е как работи - подава се напрежение през уреда, после по един кабел излиза и отива до датчика, и в зависимост от съпротивлението което има датчика в даден момент, стрелката стои на съответно място. Което пък води до това че теоретично на всеки градус, стрелката се намира на различно място, и мръдване с 1 мм, означава че темп. се е променила. При по-новите - 98-> - мръдване на стрелката над средата означава че темп. не само се е променила, но и е отишла над 100 градуса. Това е характерно за всички модели, при които се използва двойният комбиниран датчик. При ЖТД105 втората степен се активира при 101 градуса, и на практика стрелката не мърда от средата, защото дори и да мръдне леко нагоре, веднага тръгват перките, и я свалят, което аз в движение няма как да забележа. Забелязвам единствено че стрелката си стои на средата точно. Гледал съм го и с Виза - при 79.5 градуса стрелката е 1 идея преди средата, а при 80 кове точно на средата, и си остава там постоянно. Въпросът е при другите двигатели, за които честно казано не съм се интересувал - при какви температури се включва втора степен на перките. Ако е при 105 градуса, нормално е да видите стрелката 1/2 точица нагоре, после да се смъкне.
Коментар
-
max_damage написа:според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нуждааз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормалноФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Колега alvanovo аз искам да сменя датчика (той представлява две биметални пластини) който се намира на радиатора и управлява вентилатора. Бях запланувал да го сменя в събота но ми изникна един проблем (напръскали са ми цялата кола с боя) и не съм сигурен дали ще успея (ще се постарая де). А резултат очаквам да се включват степените с 5 градуса по-рано и се надявам това да предотврати по-нататъчното загряване на колата .А относно колко датчика имаш погледни отдясно на радиатора (като стоиш с лице към двигателя) има един датчик от който излизат 3 кабела - този искам да сменя.Колега ogi28b дали случайно си пускал на твоята виза стари мотори 1.6. Интересува ме колко е меродавна информацията която излиза на таблото и дали мога да си правя изводи от нея. Защото ако е като на този като на JTDто няма смисъл да го гледам. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Добре оня ден като се връщах от морето на магистралата с подържане на 140-150 + климатик сд и фарове, показанието беше на червената точка. зимата като карам извънградско пада до зелената. като карам градско се мени между показанието като на смимката и средата. от това което прочетох, коалта е 96та това не би трябвало да е притеснитело, тъй като стрелката отчита моментално точно всяко изменение :D дали съм разбрал правилно? а и червената точка какво съответства 100градуса ???Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
u_bo
miro2177 написа:Добре оня ден като се връщах от морето на магистралата с подържане на 140-150 + климатик сд и фарове, показанието беше на червената точка. зимата като карам извънградско пада до зелената. като карам градско се мени между показанието като на смимката и средата. от това което прочетох, коалта е 96та това не би трябвало да е притеснитело, тъй като стрелката отчита моментално точно всяко изменение :D дали съм разбрал правилно? а и червената точка какво съответства 100градуса ???
Коментар
-
Не е нормално. Стрелката никога не трябва да пада до зелената точка - това говори за незатварящ докрай термостат. Зимата и при минусови на магистралата ми залепва за средата откакто съм сменил термостата(новият е Facet) и не пада и на милиметър. Стария не затваряше докрай и беше като при теб.
Коментар
-
Здравейте колегиВчера смених датчика за включването на перката с този с по ниските температури 87-82 и 92-87 (оказа се че има и датчик с още по-ниски температури). Резултата за сега е следния: при работа на място и без много натоварване (имайте предвид каране в квартала) температурата не минава средата. При по-голямо натоварване (включен климатик, фарове, светлини за мъгла отпред и отзад, плафон, на 2 предавка с 2500-3000 об. и леко дръпната ръчна) температурата стигна почти до първата чертичка след средата и ми свърши отсечката :D Сега отивам извънградско и ще видя дали има някакъв резултат или не и ще пиша пак.. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар