Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е да загрява толкова???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    max_damage написа:
    Здравейте колегиВчера смених датчика за включването на перката с този с по ниските температури 87-82 и 92-87 (оказа се че има и датчик с още по-ниски температури). Резултата за сега е следния: при работа на място и без много натоварване (имайте предвид каране в квартала) температурата не минава средата. При по-голямо натоварване (включен климатик, фарове, светлини за мъгла отпред и отзад, плафон, на 2 предавка с 2500-3000 об. и леко дръпната ръчна) температурата стигна почти до първата чертичка след средата и ми свърши отсечката :D Сега отивам извънградско и ще видя дали има някакъв резултат или не и ще пиша пак.
    не се мъчи повечеизмий си добре двата радиаторааз така направих вчерапреди малко я пробвахвъобще не иска да мине средатамного леко се мести под средната чертичкаи при това вторат степен работи от време на времемъчих я в един черен път, при бавно каранена място с газ да загреено не искаако не си мил радиатор - измий го добре
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #62
      Мдааа пак загрява. Не успях да видя колко точно защото имаше много задръстване - стигна почти до втората чертичка след средата.Колега alvanovo как си изми радиаторите? С пароструйка или с маркуч? Някакъв препарат евентуално? Отвътре изми ли го и този за охладителната течност и ако да с какъв препарат (при мен има една чернилка и трябва задължително да го промия)Интересното е че го прави само при включен климатик. При включен климатик и на спускане опитва да загрее. При същото спускане но без климатик температурата е с 1 до 1,5 чертички по надолу.Сега ще мисля за това миене на радиаторите а ако не стане ще търся радиатор от марея 2,4 дизел
      . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
      Lancia Lybra SW 1.6 16V
      Fiat Bravo 1.6 16V

      Коментар


        #63
        max_damage написа:
        Мдааа пак загрява. Не успях да видя колко точно защото имаше много задръстване - стигна почти до втората чертичка след средата.Колега alvanovo как си изми радиаторите? С пароструйка или с маркуч? Някакъв препарат евентуално? Отвътре изми ли го и този за охладителната течност и ако да с какъв препарат (при мен има една чернилка и трябва задължително да го промия)Интересното е че го прави само при включен климатик. При включен климатик и на спускане опитва да загрее. При същото спускане но без климатик температурата е с 1 до 1,5 чертички по надолу.Сега ще мисля за това миене на радиаторите а ако не стане ще търся радиатор от марея 2,4 дизел
        измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотиясега е добрене загравякато включи вентилатора много бързо охлаждаиначе се мъчеше доста и все греешевъобще не мисли за друг радиаторизмий добре тозиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41445и напиши какво е станало, сигурен съм, че ще имаш успех
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #64
          Провери масата на колата,това може да е при4ина за некоректно показание в таблото
          FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

          Коментар


            #65
            Re: Нормално ли е да загрява толкова???

            fiatini написа:
            Колеги карам фиат от половин година.Сега настанаха жегите и стрелката на температурата ми седи доста на горе както се вижда от снимката.Това обаче е само като качвам баир или съм пуснал клима.Понякога обаче стига и до последната бяла черта и веднага щом започне спускане стига до там където съм снимал а като е по хладно си седи на средата.Това нормално ли е?Бях на диагностика,двигателя работи нормално,ламбда сондата също,термостата и перката са в пълен синхрон и въпреки всичко незнам дали трябва да ходи там тая стрелка.Някой ако е имал подобен случай да казва докато е време :D колата е марея 1.6 1999г. Моят майстор стигна до заключението,че иска да ми свали радиатора и да го почисти външно и трябвало да има ефект.Антифриза ми също си е на мястото и е обезвъздушена това го проверихме също.
            Да си призная недочетох цялата тема и не се сдържах с отговора Според мен да стига до там температурата е абсолятно ненормално - това са мисля около 110 градуса, кое му е нормалното? Аз като видя моета марея до там и спирам веднага - 100% проблем. Веднъж така спрях и имах спукан маркуч в близост до двигателя, което значи, че още 1км и можеше да я пратя в някоя морга Преди това забелязвах как ежедневно нивото в казанчето за охл.течност намаляваше с по съвсем малко. Аз си доливам и след 10-на дни се случи това с маркуча. При мен е нормално стрелката на температурата да стой на втората чертичка - там тръгва и първа степен на перките, като качи до средата - по дебелата чертичка вече пуска втората и ако тогава неохлади и продължи нагоре значи автомобила има проблем, какъв и на какво се дължи нека каже някой компетентен за да недрънкам глупости Относно за изказванията на колеги, че с климатика загрява повече - пълен абсурд. При работа на климата перките работят постоянно и загряване не би тр. да има, естествено ако всичко по системите е наред. Климата единствено може да се отрази на мощноста на мотора, но не е на охлаждането. пс: Също мога да добавя, че термостата ако отваря, незначе че отваря на точната температура при която да тръгне втората степен на вентилаторите. може да отвори с 5-10 градуса над нормалното, което вече води и да това да неможе да охлади мотора при изкачване пс: Карам нофтова МАРЕЯ повече от година със 100 магарета - за протокола :D
            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

            Коментар


              #66
              Re: Нормално ли е да загрява толкова???

              slavy_ivanov написа:
              fiatini написа:
              Колеги карам фиат от половин година.Сега настанаха жегите и стрелката на температурата ми седи доста на горе както се вижда от снимката.Това обаче е само като качвам баир или съм пуснал клима.Понякога обаче стига и до последната бяла черта и веднага щом започне спускане стига до там където съм снимал а като е по хладно си седи на средата.Това нормално ли е?Бях на диагностика,двигателя работи нормално,ламбда сондата също,термостата и перката са в пълен синхрон и въпреки всичко незнам дали трябва да ходи там тая стрелка.Някой ако е имал подобен случай да казва докато е време :D колата е марея 1.6 1999г. Моят майстор стигна до заключението,че иска да ми свали радиатора и да го почисти външно и трябвало да има ефект.Антифриза ми също си е на мястото и е обезвъздушена това го проверихме също.
              Да си призная недочетох цялата тема и не се сдържах с отговора Според мен да стига до там температурата е абсолятно ненормално - това са мисля около 110 градуса, кое му е нормалното? Аз като видя моета марея до там и спирам веднага - 100% проблем. Веднъж така спрях и имах спукан маркуч в близост до двигателя, което значи, че още 1км и можеше да я пратя в някоя морга Преди това забелязвах как ежедневно нивото в казанчето за охл.течност намаляваше с по съвсем малко. Аз си доливам и след 10-на дни се случи това с маркуча. При мен е нормално стрелката на температурата да стой на втората чертичка - там тръгва и първа степен на перките, като качи до средата - по дебелата чертичка вече пуска втората и ако тогава неохлади и продължи нагоре значи автомобила има проблем, какъв и на какво се дължи нека каже някой компетентен за да недрънкам глупости Относно за изказванията на колеги, че с климатика загрява повече - пълен абсурд. При работа на климата перките работят постоянно и загряване не би тр. да има, естествено ако всичко по системите е наред. Климата единствено може да се отрази на мощноста на мотора, но не е на охлаждането. пс: Също мога да добавя, че термостата ако отваря, незначе че отваря на точната температура при която да тръгне втората степен на вентилаторите. може да отвори с 5-10 градуса над нормалното, което вече води и да това да неможе да охлади мотора при изкачване пс: Карам нофтова МАРЕЯ повече от година със 100 магарета - за протокола :D
              точно така е
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #67
                Re: Нормално ли е да загрява толкова???

                alvanovo написа:
                slavy_ivanov написа:
                fiatini написа:
                Колеги карам фиат от половин година.Сега настанаха жегите и стрелката на температурата ми седи доста на горе както се вижда от снимката.Това обаче е само като качвам баир или съм пуснал клима.Понякога обаче стига и до последната бяла черта и веднага щом започне спускане стига до там където съм снимал а като е по хладно си седи на средата.Това нормално ли е?Бях на диагностика,двигателя работи нормално,ламбда сондата също,термостата и перката са в пълен синхрон и въпреки всичко незнам дали трябва да ходи там тая стрелка.Някой ако е имал подобен случай да казва докато е време :D колата е марея 1.6 1999г. Моят майстор стигна до заключението,че иска да ми свали радиатора и да го почисти външно и трябвало да има ефект.Антифриза ми също си е на мястото и е обезвъздушена това го проверихме също.
                Да си призная недочетох цялата тема и не се сдържах с отговора Според мен да стига до там температурата е абсолятно ненормално - това са мисля около 110 градуса, кое му е нормалното? Аз като видя моета марея до там и спирам веднага - 100% проблем. Веднъж така спрях и имах спукан маркуч в близост до двигателя, което значи, че още 1км и можеше да я пратя в някоя морга Преди това забелязвах как ежедневно нивото в казанчето за охл.течност намаляваше с по съвсем малко. Аз си доливам и след 10-на дни се случи това с маркуча. При мен е нормално стрелката на температурата да стой на втората чертичка - там тръгва и първа степен на перките, като качи до средата - по дебелата чертичка вече пуска втората и ако тогава неохлади и продължи нагоре значи автомобила има проблем, какъв и на какво се дължи нека каже някой компетентен за да недрънкам глупости Относно за изказванията на колеги, че с климатика загрява повече - пълен абсурд. При работа на климата перките работят постоянно и загряване не би тр. да има, естествено ако всичко по системите е наред. Климата единствено може да се отрази на мощноста на мотора, но не е на охлаждането. пс: Също мога да добавя, че термостата ако отваря, незначе че отваря на точната температура при която да тръгне втората степен на вентилаторите. може да отвори с 5-10 градуса над нормалното, което вече води и да това да неможе да охлади мотора при изкачване пс: Карам нофтова МАРЕЯ повече от година със 100 магарета - за протокола :D
                точно така е
                Благодаря колега Бях гледал тема в която някой беше показал с точност до градус схема на така наречените от мен чертички в индикацията на охл.течност, но немога да я намеря. Ако някой има идея ще съм му благодарен за линк :P
                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                Коментар


                  #68
                  Re: Нормално ли е да загрява толкова???

                  От снимката, която съм правил с моета стрела :D искам да покажа за каква скала говоря, понеже съм срещал какви ли не и така, както съм обяснил в по-горния пост мога да остана неразбран. Значи ако при продължително каране вдига над средната дебела черта и неохлажда, или пък трудно или каквото и да е КОЛАТА ИМА ПРОБЛЕМ!!! Наблюдаваш я постоянно и тръгваш към сервиз иначе лошо Имам в предвид без от сорта: Имаше изкачване и като го изкачих..... или пък: климатика беше пуснат и затова мисля... пс: съжалявам за размазаната снимка, беше ми трудно да фокосирам с тази скорост
                  Прикачени файлове
                  FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                  Коментар


                    #69
                    Re: Нормално ли е да загрява толкова???

                    slavy_ivanov написа:
                    Бях гледал тема в която някой беше показал с точност до градус схема на така наречените от мен чертички в индикацията на охл.течност, но немога да я намеря. Ако някой има идея ще съм му благодарен за линк :P
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753&postdays=0&postorder=asc&star t=15
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #70
                      Re: Нормално ли е да загрява толкова???

                      Tornado написа:
                      slavy_ivanov написа:
                      Бях гледал тема в която някой беше показал с точност до градус схема на така наречените от мен чертички в индикацията на охл.течност, но немога да я намеря. Ако някой има идея ще съм му благодарен за линк :P
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753&postdays=0&postorder=asc&star t=15
                      Благодавности Tornado ще си я запазя на компито веднага тази снимка.
                      FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                      Коментар


                        #71
                        alvanovo написа:
                        измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотия
                        За да се измие, трябва да се свали нали? Дали има варянт на автомивка, както е миене на двигател, да изпръскат радиатора или може да се прецака нещо?
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар


                          #72
                          miro2177 написа:
                          alvanovo написа:
                          измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотия
                          За да се измие, трябва да се свали нали? Дали има варянт на автомивка, както е миене на двигател, да изпръскат радиатора или може да се прецака нещо?
                          неможе на автомивката да го измият добре, най-много да ти го повредат със силната пароструйка, щото те тези по автомивките немислят много - внимавай!!! Най-добре е свдаляш сам у вас или отиваш в сервиз. Като се свали със струята на течаща вода няма да имаш грижи.
                          FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                          Коментар


                            #73
                            slavy_ivanov написа:
                            miro2177 написа:
                            alvanovo написа:
                            измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотия
                            За да се измие, трябва да се свали нали? Дали има варянт на автомивка, както е миене на двигател, да изпръскат радиатора или може да се прецака нещо?
                            неможе на автомивката да го измият добре, най-много да ти го повредат със силната пароструйка, щото те тези по автомивките немислят много - внимавай!!! Най-добре е свдаляш сам у вас или отиваш в сервиз. Като се свали със струята на течаща вода няма да имаш грижи.
                            Тия дни като следя темата реших окончателно да оправя тая охладителна система. още тая вечер ще мина през един сервиз до нас и ще говоря да свалят радиатора да го измият отвън, промият отвътре и да сменят течноста. мислех в нас но после тия обезвъздушавания ме притесняват а и нямам време. Едва ли ще им отнеме повече от 4ас - час и половина???
                            Brava 103HP
                            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                            Коментар


                              #74
                              според мен пък никой няма да се занимава с това. дори да се навият, едва ли ще го направят както ти би го направил. е, ако им имаш страхотното доверие, че ще си играят да го свалят, да го мият, да го промиват с препарат и т.н. ок, но на мен ми се струва, че ще им оставиш колата, ще развият една скоба и ще източат антифриз малко, ще стегнат скобата и ще долеят 2-3 литра нов антифриз, после с водо или паро струйката ще го пръснат ей така както си е там и аре бегай. па ти си мисли, че е свалян, мит, промиван. не е кой знае какво цялата процедура, но отнема около 2 часа или поне на мен толков ами отне.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #75
                                pakumba написа:
                                според мен пък никой няма да се занимава с това. дори да се навият, едва ли ще го направят както ти би го направил. е, ако им имаш страхотното доверие, че ще си играят да го свалят, да го мият, да го промиват с препарат и т.н. ок, но на мен ми се струва, че ще им оставиш колата, ще развият една скоба и ще източат антифриз малко, ще стегнат скобата и ще долеят 2-3 литра нов антифриз, после с водо или паро струйката ще го пръснат ей така както си е там и аре бегай. па ти си мисли, че е свалян, мит, промиван. не е кой знае какво цялата процедура, но отнема около 2 часа или поне на мен толков ами отне.
                                Ами колегата Alvanovo е направил процедурата в сервиз, освен това аз ще съм там и ще надзиравам, искам да видя дали наистина ще падне мърсотия :D съгласен съм че най добре аз да си го направя сам, но просто нямам време да се занимавам а вс събота и неделя имам пътувания и така не искам да чакам да се освободя и колата да грее
                                Brava 103HP
                                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                                Коментар

                                Working...
                                X