ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е да загрява толкова???
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Такаааа,върнах се от майстора.Награда за този който познае какво и имаше на колата....не е радиатора не са датчици а именно обичайния заподозрян ТЕРМОСТАТА.Майстора ми го е изтърбушил и ми каза да карам лятото така а на есен ще сложим нов.Бил е заседнал в някакво средно положение и не е отварял до край.За малко съм щял да си прегрея колицата.Сега стрелката с клима без си е все на средата.Много съм доволен от резултата.Прецакан ми е бил и датчика на перката и никога не я е изключвал от първа степен,макар че това може и да е било заради постоянно високата температура но са ми го сменили за всеки случай.Ами това е по моя проблем за сега дано да съм помогнал на някой с темата.Marea Wekeend 1999 1.6 16V
Коментар
-
pakumba написа:ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
Коментар
-
И аз да се включа в темата Така като гледам на мойте коли датчика който вклкючва вентилаторите е отделен от отзи за стрелката на таблото и е отделен от този който дава данни на ЕКУто. А това което е написал колегата ogi28b е много интересно. На служебната шкода 1,9 дизел стрелката на водата не мърда изобщо от средата, като аз си мислех че наистина е така но явно съм грешал .Има и един друг момент - като гледам датчиците за включване на перката има два модела с различни температури. (предполагам преди и след 98ма)Понеже аз лично си смених термостата (и не го проверих отвън дали работи от край до край ) смятам да сменя този датчик с такъв за по-ниската температура и да видя каво ще стане.. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
max_damage написа:И аз да се включа в темата Така като гледам на мойте коли датчика който вклкючва вентилаторите е отделен от отзи за стрелката на таблото и е отделен от този който дава данни на ЕКУто. А това което е написал колегата ogi28b е много интересно. На служебната шкода 1,9 дизел стрелката на водата не мърда изобщо от средата, като аз си мислех че наистина е така но явно съм грешал .Има и един друг момент - като гледам датчиците за включване на перката има два модела с различни температури. (предполагам преди и след 98ма)Понеже аз лично си смених термостата (и не го проверих отвън дали работи от край до край ) смятам да сменя този датчик с такъв за по-ниската температура и да видя каво ще стане.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
fiatini написа:Такаааа,върнах се от майстора.Награда за този който познае какво и имаше на колата....не е радиатора не са датчици а именно обичайния заподозрян ТЕРМОСТАТА.Майстора ми го е изтърбушил и ми каза да карам лятото така а на есен ще сложим нов.Бил е заседнал в някакво средно положение и не е отварял до край.За малко съм щял да си прегрея колицата.Сега стрелката с клима без си е все на средата.Много съм доволен от резултата.Прецакан ми е бил и датчика на перката и никога не я е изключвал от първа степен,макар че това може и да е било заради постоянно високата температура но са ми го сменили за всеки случай.Ами това е по моя проблем за сега дано да съм помогнал на някой с темата.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нуждааз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормално. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
ogi28b написа:pakumba написа:ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
max_damage написа:според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нуждааз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормалноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
Коментар
-
Колега, кога трябва да ти светне - точният отговор е НИКОГА! wwalker - просто погледни датчика на термостата - новите модели са с комбиниран датчик за комп. и табло, с 3 кабела. Металните колектори почти 100 % ти гарантират че си със старата система - датчик на термостата, датчик на блока или главата, и май че имаше на радиатора един син двустепенен датчик, в горния ляв край.
Коментар
-
ogi28b написа:wwalker - просто погледни датчика на термостата - новите модели са с комбиниран датчик за комп. и табло, с 3 кабела. Металните колектори почти 100 % ти гарантират че си със старата система - датчик на термостата, датчик на блока или главата, и май че имаше на радиатора един син двустепенен датчик, в горния ляв край.
Коментар
-
ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар