Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е да загрява толкова???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ogi28b написа:
    И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
    а това дали го прави на други коли- защото никога на 5-те мои коли, които съм имал не съм забелязъл такъв проблем от газта. ако е проблем де, защото донякъде е съвсем нормално на байр да покачи температурата, еле навън като е 35 градуса....
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #32
      Такаааа,върнах се от майстора.Награда за този който познае какво и имаше на колата....не е радиатора не са датчици а именно обичайния заподозрян ТЕРМОСТАТА.Майстора ми го е изтърбушил и ми каза да карам лятото така а на есен ще сложим нов.Бил е заседнал в някакво средно положение и не е отварял до край.За малко съм щял да си прегрея колицата.Сега стрелката с клима без си е все на средата.Много съм доволен от резултата.Прецакан ми е бил и датчика на перката и никога не я е изключвал от първа степен,макар че това може и да е било заради постоянно високата температура но са ми го сменили за всеки случай.Ами това е по моя проблем за сега дано да съм помогнал на някой с темата.
      Marea Wekeend 1999 1.6 16V

      Коментар


        #33
        pakumba написа:
        ogi28b написа:
        И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
        а това дали го прави на други коли- защото никога на 5-те мои коли, които съм имал не съм забелязъл такъв проблем от газта. ако е проблем де, защото донякъде е съвсем нормално на байр да покачи температурата, еле навън като е 35 градуса....
        Не съм сигурен че си подбрал правилния цитат за отговора си Аз пиша за съвсем друго

        Коментар


          #34
          И аз да се включа в темата Така като гледам на мойте коли датчика който вклкючва вентилаторите е отделен от отзи за стрелката на таблото и е отделен от този който дава данни на ЕКУто. А това което е написал колегата ogi28b е много интересно. На служебната шкода 1,9 дизел стрелката на водата не мърда изобщо от средата, като аз си мислех че наистина е така но явно съм грешал .Има и един друг момент - като гледам датчиците за включване на перката има два модела с различни температури. (предполагам преди и след 98ма)Понеже аз лично си смених термостата (и не го проверих отвън дали работи от край до край ) смятам да сменя този датчик с такъв за по-ниската температура и да видя каво ще стане.
          Прикачени файлове
          . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
          Lancia Lybra SW 1.6 16V
          Fiat Bravo 1.6 16V

          Коментар


            #35
            max_damage написа:
            И аз да се включа в темата Така като гледам на мойте коли датчика който вклкючва вентилаторите е отделен от отзи за стрелката на таблото и е отделен от този който дава данни на ЕКУто. А това което е написал колегата ogi28b е много интересно. На служебната шкода 1,9 дизел стрелката на водата не мърда изобщо от средата, като аз си мислех че наистина е така но явно съм грешал .Има и един друг момент - като гледам датчиците за включване на перката има два модела с различни температури. (предполагам преди и след 98ма)Понеже аз лично си смених термостата (и не го проверих отвън дали работи от край до край ) смятам да сменя този датчик с такъв за по-ниската температура и да видя каво ще стане.
            според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нужда
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #36
              fiatini написа:
              Такаааа,върнах се от майстора.Награда за този който познае какво и имаше на колата....не е радиатора не са датчици а именно обичайния заподозрян ТЕРМОСТАТА.Майстора ми го е изтърбушил и ми каза да карам лятото така а на есен ще сложим нов.Бил е заседнал в някакво средно положение и не е отварял до край.За малко съм щял да си прегрея колицата.Сега стрелката с клима без си е все на средата.Много съм доволен от резултата.Прецакан ми е бил и датчика на перката и никога не я е изключвал от първа степен,макар че това може и да е било заради постоянно високата температура но са ми го сменили за всеки случай.Ами това е по моя проблем за сега дано да съм помогнал на някой с темата.
              аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормално
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #37
                според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нужда
                Съгласен съм с теб колега но има разлика в температурата на водата при термостата и при радиатора. Идеята ми е да се опитам да държа по-ниска работна температура на двигателя така че и при по-голямо натоварване (голям баир) да не може да прегрее. Този датчик за перката е ефтин и ще пробвам във събота да го сменя в полеви условия .
                аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормално
                Кажи какво е станало след смяната за да знам дали да сменям и моя термостат. Също ако не представлява проблем кажи каква е марката на термостата който имаш и този който са ти сложили.П.П. защо като цитирам някой колега не ми изписва "alvanovo написа:" а само "цитат:"
                . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
                Lancia Lybra SW 1.6 16V
                Fiat Bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #38
                  ogi28b написа:
                  pakumba написа:
                  ogi28b написа:
                  И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
                  а това дали го прави на други коли- защото никога на 5-те мои коли, които съм имал не съм забелязъл такъв проблем от газта. ако е проблем де, защото донякъде е съвсем нормално на байр да покачи температурата, еле навън като е 35 градуса....
                  Не съм сигурен че си подбрал правилния цитат за отговора си Аз пиша за съвсем друго
                  не се разбрахме- имам предвид дали и при други марки и модели коли данните от датчика се обработват от процесор, понеже съм имал и няколко други коли, винаги на газ, които обаче не са покачвали температурите на байр, ако при повечето коли данните минават обработка и датчика е инертен и затова не забелязваме покачване на темп на байр, а само при браво/а преди 98 няма такава обработка и виждаме реалните данни, то тогава ясно, че няма за какво да се притесняваме, че грее.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #39
                    max_damage написа:
                    според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нужда
                    Съгласен съм с теб колега но има разлика в температурата на водата при термостата и при радиатора. Идеята ми е да се опитам да държа по-ниска работна температура на двигателя така че и при по-голямо натоварване (голям баир) да не може да прегрее. Този датчик за перката е ефтин и ще пробвам във събота да го сменя в полеви условия .
                    аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормално
                    Кажи какво е станало след смяната за да знам дали да сменям и моя термостат. Също ако не представлява проблем кажи каква е марката на термостата който имаш и този който са ти сложили.П.П. защо като цитирам някой колега не ми изписва "alvanovo написа:" а само "цитат:"
                    колега, според мен ще бъде съвсем излишно. ще има смисъл да го смениш ако по задръстване ти вдига температуртаа прекалено и не те кефи. но на извънградско, като караш със 120 или със 100 и да ти се покачи температурата и да се пусне перка- представи си нещатата така- перката засмуква въздух, посоката е същата като при движение напред, въздуха минава през радиатор и после отива към перката и тя го духва назад към двигателя. тази перка, на колкото и градуса да включи, не може според мен да създаде по-силно движение на въздуха и съответно по-добро охлаждане от естетвеното охлаждане при скорост 100-120 км.... предполагам, че създава някакво движение на въздуха съответстващо на не повече от 40-50 км при движение. смао предполагам де. искам да питам всички тук- ЗА КАРАНЕ НА ГАЗ ЛИ СИ ГОВОРИМ?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #40
                      ogi28b написа:
                      И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
                      Това е интересно, но моята къде да я търся - по ВИН излиза 02.1998 с метални колектори?
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #41
                        Искам да питам нещо колеги . Кога трябва да ми светне лампата за темература, защото на моето пунто нямам стрелка, а само датчик .
                        Grande Punto 1.3 75 hp
                        Croma 1.9 Multijet 150 hp

                        Коментар


                          #42
                          Колега, кога трябва да ти светне - точният отговор е НИКОГА! wwalker - просто погледни датчика на термостата - новите модели са с комбиниран датчик за комп. и табло, с 3 кабела. Металните колектори почти 100 % ти гарантират че си със старата система - датчик на термостата, датчик на блока или главата, и май че имаше на радиатора един син двустепенен датчик, в горния ляв край.

                          Коментар


                            #43
                            Тогава да не свети .... че ще е лошо :D Мерси
                            Grande Punto 1.3 75 hp
                            Croma 1.9 Multijet 150 hp

                            Коментар


                              #44
                              ogi28b написа:
                              wwalker - просто погледни датчика на термостата - новите модели са с комбиниран датчик за комп. и табло, с 3 кабела. Металните колектори почти 100 % ти гарантират че си със старата система - датчик на термостата, датчик на блока или главата, и май че имаше на радиатора един син двустепенен датчик, в горния ляв край.
                              За датчици на блока и радиатора незнам, но моя е с 2 датчика на термостата - на инжекциона и за стрелката на таблото. На по-новите термостата им е с 1 комбиниран.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #45
                                ogi28b написа:
                                И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
                                ако модела е преди 98 стрелката постоянно играе ли?
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X